Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Samme kveld som vi taper 3-0 hjemme mot VIF blir vi altså omtalt som "bortskjemte drittunger" av en ansatt i klubben.

 

Vi har jo ikke akkurat blitt flere de siste årene.. Og jeg som trodde klubben ønsket å ha supportere der, så feil kan man ta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil få en bekreftelse på dette før jeg klikker.

 

Men hvis det stemmer, er ikke dette også ganske illojalt overfor arbeidsgiver? Vi er jo ikke arbeidsgiveren hennes, til gjengjeld er vi en av brikkene som holder den i gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis klubben har så dårlig råd, hvorfor betaler de da en person lønn som kunne vært spart hvis de tok imot hjelp fra frivillige?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig i at hjemmesiden er ræva for tiden, men det går hvertfall fremover.

 

Vet ved meg selv at hvis jeg skulle fått masse eposter med mer eller mindre konstruktiv tilbakemelding i krasse ordlag så suger det energi og fokus fra den virkelige jobben.

Velger å gi henne tid jeg. Når jeg kaller damen min for jævla kjærring så er det svært sjeldent jeg kommer bedre ut av situasjonen...

 

Edit; snakker om hjemmesidejobbingen, ikke baksnakkingen

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir god stemning den dagen Davy sitter i studio i beste sendetid og raljerer om silkerampen fra Bærum, og at "til og med ansatte i klubben omtaler de som bortskjemte drittunger"...

 

Om Davy har lagt ordene i munnen hennes er det fremdeles uakseptabelt, alle vet jo hvordan man må ordlegge seg med tv2 sine ører i nærheten (hvis det lar seg gjøre bør man av prinsipp ikke si noe i det hele tatt).

 

Edit: Burde kanskje presisert at dette med Davy er et tenkt scenario og ikke noe som har skjedd (enda).

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er merkelig å kalle de som virkelig VIL jobbe for klubben, uten noen form for betaling, for bortskjemte. Vi er ikke en gjeng med unger som sitter hjemme i våre møblerte hjem og venter på at noe skal skje, vi stiller opp som frivillige, går på hver kamp, lager flotte tifo og ber om å få hjelpe til. og vi bruker flere hundre kroner av lønna vår hver måned til spillerlønninger osv.

 

Og dette er takken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit at det er mye negativt med nettsiden, at jobben som gjøres er for dårlig og informasjon ei kommer fram..

Men å bytte navnet på denne tråden fra Stabak.no til Satbak.no det er faktisk over grensen for mobbing.

 

Helt totalt bak mål, synes man skal være for god for direkte mobbing og heller være den voksne parten i denne tvisten.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda. Vi er bortskjemte drittunger. Det grå håret, femtiårsdagsfeiring (på Onkel Blaa - for snart fire år siden) og økonomisjefjobben er bare kamuflasje.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har pratet med folket på brakka idag, deriblant mediesjefen. Hennes versjon er ikke så ulik den som beskrives over, men at det skjer i en situasjon hvor Davy W er rasende på support fordi vi har mobbet han. Hun svarer da Davy på påstanden om at Stabæk Support er en gjeng bortskjemte drittunger med å si at enkeltes oppførsel kan minne om dette.

 

Ugreit og unødvendig, men altså litt annerledes enn tidligere beskrevet.

 

I tillegg kommer vi til å ha et medlemsmøte snart, hvor brakkefolket skal få komme å svare for seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper administrasjonen og sentrale personer i ledelsen tar innover seg essensen i kritikken som har kommet her de siste månedene. Stabæk Support er i norsk sammenheng ganske unike der de i tykt og tynt har stått bak klubben. Ja noen ganger kanskje til det selvutslettende men derfor enda mer grunn til denne gangen å lytte til hva som kommer her. Et medlemsmøte med ledelsen tilstede kunne definitivt være et skritt for å få dette inn i enda mer konstruktive former. Jeg synes at de som virkelig har stått opp for Stabæk sin unike ledestjerne Alltid Uansett er Stabæk Support.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk GSK for at du har pratet med mediesjefen.

 

Men hvis hun faktisk mener at enkelte av oss har en oppførsel som minner om bortskjemte drittunger så har hun ikke skjønt hva det vil si å være supporter. Vi skal ha følelsene utenpå drakten. Vi skal verbalisere disse følelsene.

 

Mye tyder på at hun heller ikke har fattet årsaken(e) til det betente forholdet vi har til TV 2 og Davy og at det burde legger føringer på hva hun sier til hvem.

 

Jeg synes Hilde, andre i administrasjonen og styremedlemmer i klubben av og til burde tatt turen bort og stått med oss på feltet for å bli kjent med oss. Eller kanskje slengt seg med i bussen på en bortetur. Nå virker det som de ikke forstår kulturen og derfor mister muligheten til å få glede av det enorme potensialet som ligger i oss.

 

Med alle de pengene vi har spyttet inn de siste årene for å sikre lisens og lønninger til nye spillere fortjener vi så mye mer enn det vi får akkurat nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...