Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


AlltidBlaa - hva ønsker du egentlig å oppnå med det du har skrevet nå? Og hvorfor kommer det nå, etter at JF har tatt jobben og fått ballen til å rulle igjen? Ikke på lukket forum engang, men her ute.

 

"Hilde og administrasjonen for øvrig har fått sjanser nok." skriver du. Hva i huleste betyr det? At du har bestemt at de må gå, alle sammen? Det er ikke opp til oss, og jo mer vi krever folks avgang, jo mindre seriøst bli vi tatt når vi påpeker de mildt sagt åpenbare feil og mangler som er i produktet som leveres. Jeg har helt inntil i dag ansett deg for å være den "forbigåtte part", men begynner nå å lure på om jeg skal endre etiketten til akkurat det du sier: kranglefant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var ikke meningen å få det til å virke som om dere ikke har gitt Hilde en sjanse. Det har dere så absolutt. Beklager. Det var en dårlig formulering.

 

Jeg mente heller at det hadde vært veldig bra om dere kunne gitt henne en sjanse til. Jævlig synd om dere ikke kan det, samtidig skjønner jeg det veldig godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 140

Var ikke meningen å få det til å virke som om dere ikke har gitt Hilde en sjanse. Det har dere så absolutt. Beklager. Det var en dårlig formulering.

 

Jeg mente heller at det hadde vært veldig bra om dere kunne gitt henne en sjanse til. Jævlig synd om dere ikke kan det, samtidig skjønner jeg det veldig godt.

 

Overhodet ikke ment mot deg Jan Fredrik, det var kun for å forklare hvorfor problemstillingen ble tatt opp nå :) Du kjenner jo historien, så oppfatter på ingen måte at du har gjort noe feilskjær her. Lykke til med arbeidet videre med medieavdelingen, du er godt i gang, og du får nok til mye uten oss.

 

Også går det jo an å lage ting for SS også, dét har jeg ikke tenkt til å slutte med...

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke quotet det herlige bildet (PC-krangling), men tillater meg å spørre evt. moderatorer: er det virkelig grei forumskikk å "skrike" på den måten?

 

 

Det er jo så man forstår at enkelte ikke orker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg er UR som har flyttet til andre siden av verden, men Geir, her er du jammen helt borte.

 

Syns det er flott at både Bjørnar og Håkon gjør rede for hva som faktisk har foregått

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke quotet det herlige bildet (PC-krangling), men tillater meg å spørre evt. moderatorer: er det virkelig grei forumskikk å "skrike" på den måten?

 

 

Det er jo så man forstår at enkelte ikke orker...

 

Really...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det handler altså ikke lenger om å "gjøre rede for", det var det de gjorde med sine innlegg i mars. Og de synes jeg var 100 % innafor. De innleggene ga en forståelse for hva som lå bak de voksende problemene på hjemmesida.

 

Det vi snakker om nå mener jeg er å rippe opp i ting, og det på åpent forum. Det er unødvendig, og minner mer om at man vil ha siste ord i en krangel, enn at man har fokus på å få noe fiksa.

 

 

 

 

 

Det virker på meg som om du ikke har sett det kritiske i dette. Det verste er ikke at vi ikke er fornøyde med nettsidene. Det er at frivillige og ansatte faller ifra fordi det virker å være en fryktkultur i klubben. Man kan gjerne lukke øynene for dét og tenke at "alle trenger en sjanse til" og "det går sikkert bra etterhvert", men da risikerer man at mange sentrale personer er borte når man åpner øynene igjen...

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke vært med i denne diskusjonen tidligere, og kommer ikke til å være det i fremtiden heller da jeg mener jeg ikke har nok bakgrunn for å komme med bombastiske uttalelser i den ene eller andre retningen.

 

MEN.. det jeg ikke forstår er at det skal være så forbanna vanskelig for medieansvarlig i klubben å kunne ta DIREKTE kontakt med de som tidligere har vært bidragsytere til hjemmesiden. En telefon/mail til The Sandboes, JF ++ så ville hun sannsyligvis hatt en kompetansegruppe på 5-6 meget kompetente personer som kunne avhjelpe på de arbeids/tidskrevende oppgavene. Hva er det som hindre henne i dette, ligger det flere hunder gravd ned under brakka?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et veldig bra svar. Takk for det.

 

Med slike dyptgripende endringer (for det er jo det du skriver om her), så er jeg redd vi er tilbake på dette med generalforsamling og utskiftninger. Og da har vi en tøff jobb foran oss, for da handler det vel så mye om hvem som skal inn som hvem som skal ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blanzinho, i spørsmålet ditt vil jeg si du går deg litt vill i egen retorikk. Klart de kan legge om stilen. Hvem som helst kan "legge om stilen" etter behov. Stil er en overfladisk greie som enkeltpersoner kan forandre ved å bestemme seg for det. No problem (eller i hvert fall ikke noe stort problem).

 

"Kulturendring" derimot, er noe ganske mye mer enn å "legge om stilen". Kulturendring handler om å forandre hvordan man tenker, hva man oppfatter som normalt og unormalt, hva man oppfatter som ønskelig og ikke ønskelig. DET er ikke en overfladisk greie som enkeltpersoner uten videre kan bestemme seg for å forandre. Big problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

..........

 

Kvaliteten på bildene blir noe redusert når de ligger på hjemmesiden, så hvis noen av fotografene våre leser her inne (og det tror jeg de gjør! :) ) : Last opp bildene i PNG-format. Da komprimeres de ikke av serveren. For artikkelbilder kan det være lurt å croppe til 16:9 på forhånd, Hammer er for eksempel litt for langt oppe på bildet som er på forsiden nå. Jeg pleide å laste opp i 1280x720px, men i artikler trenger man strengt tatt kun 628px bredde.
Anyways. Keep up the good work!

 

Takk for gode tips - det er notert, prøver neste gang :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blanzinho, i spørsmålet ditt vil jeg si du går deg litt vill i egen retorikk. Klart de kan legge om stilen. Hvem som helst kan "legge om stilen" etter behov. Stil er en overfladisk greie som enkeltpersoner kan forandre ved å bestemme seg for det. No problem (eller i hvert fall ikke noe stort problem).

 

"Kulturendring" derimot, er noe ganske mye mer enn å "legge om stilen". Kulturendring handler om å forandre hvordan man tenker, hva man oppfatter som normalt og unormalt, hva man oppfatter som ønskelig og ikke ønskelig. DET er ikke en overfladisk greie som enkeltpersoner uten videre kan bestemme seg for å forandre. Big problem.

 

Blanzinho, i spørsmålet ditt vil jeg si du går deg litt vill i egen retorikk. Klart de kan legge om stilen. Hvem som helst kan "legge om stilen" etter behov. Stil er en overfladisk greie som enkeltpersoner kan forandre ved å bestemme seg for det. No problem (eller i hvert fall ikke noe stort problem).

 

"Kulturendring" derimot, er noe ganske mye mer enn å "legge om stilen". Kulturendring handler om å forandre hvordan man tenker, hva man oppfatter som normalt og unormalt, hva man oppfatter som ønskelig og ikke ønskelig. DET er ikke en overfladisk greie som enkeltpersoner uten videre kan bestemme seg for å forandre. Big problem.

Mulig det, men hvis det stemmer som det står litt over her at det kun er 5 personer i administrasjonen, så er oppgaven overkommelig likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med lyden på klippene på stabak.no. Er det videospilleren som muter alt eller? er helt utrolig lavt selv når jeg tar på høyeste jeg kan her hører jeg bare såvidt noe som helst.

 

Hadde vært bra å sett de nyeste intervjuene :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer med lyden på klippene på stabak.no. Er det videospilleren som muter alt eller? er helt utrolig lavt selv når jeg tar på høyeste jeg kan her hører jeg bare såvidt noe som helst.

 

Hadde vært bra å sett de nyeste intervjuene :)

Funker med lyd på mobilen. Rart

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 706

Det mobiliseres for fullt til Blomstertoget. Herrelagets spillere skal gå, damelagets likeså, akademilagene mobiliseres og vi har fått produsert et eget Stabæk-banner i anledning grunnlovsjubileet. Det skal bæres foran en tog av blaa spillere i alle kjønn og aldre. Tror jeg tør love at vi blir bedre representert enn på lenge!

 

Bra Ingo! Sånn skal det være!

 

Edit: Få dette ut på hjemmesiden, facebook etc (hvis det er tid til det da)!

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no søker bidragsytere:

http://www.stabak.no/news/article/nzcrv3cvxyjn1h34t9qejx5ou/title/stabakno-soker-bidragsytere

 

Igår hadde de en workshop(eller idedugnad på norsk) hvor de la planer for hva som skal på nettsiden og når.

 

Det blir faste intervjuer med Bob i forkant og rett etter match, samt et spillerportrett en gang i uken. I tillegg til løpende nyhetssaker om klubben.

 

Og, hold dere fast, de har kjøpt kamera med stativ, så nå bør lyd og bilde bli så meget bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...