Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Imponerende elendig at det ikke er en eneste sak om dagens kamp. Ingen reaksjoner, ingenting?!! Men de ble vel slitne av å oppdatere Twitter under hele kampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flittig oppdatering av twitter under kamp er bra, men det bør gjøres på engelsk, og det bør legges ut bilder og andre oppdateringer med fokus på Bob og resten av amerikanerne i tillegg til rene kampoppdateringer. Å se kamper fra Tippeligaen blir litt for sært for de fleste av de mange amerikanere som liker å følge sine landsmenn i europeisk fotball. En twitterkonto skreddersydd for deres interesser ville vært akkurat passe for dem. For oss blir det derimot ganske meningsløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flittig oppdatering av twitter under kamp er bra, men det bør gjøres på engelsk, og det bør legges ut bilder og andre oppdateringer med fokus på Bob og resten av amerikanerne i tillegg til rene kampoppdateringer. Å se kamper fra Tippeligaen blir litt for sært for de fleste av de mange amerikanere som liker å følge sine landsmenn i europeisk fotball. En twitterkonto skreddersydd for deres interesser ville vært akkurat passe for dem. For oss blir det derimot ganske meningsløst.

Helt enig, sånn som det fremstår i dag virker det totalt bortkastet!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva som burde/kunne være, ditt og datt kommer ann på øynene som ser!

 

Det rælet av en hjemmeside vi har pdd. er bare jævlig flaut, vi er Norges 9 beste lag og har en hjemmeside på linje med en klubb i 6.div!

 

Outsource hele driften av hjemmesiden, stabæklars må ha det vondt om dagen!

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

EM frustrerende kveld!

 

Nok en gang, det må leses korrektur!!!

Det er ikke én artikkel uten skrivefeil. Det verste er at det ikke rettes opp heller.

Det er bare å ta en telefon, så snakker dere om det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontaktinformasjonen til samtlige i administrasjonen ligger på stabak.no. Jeg foreslår at man sender en konstruktiv e-post (etter tidligere ønske fra medieansvarlig) - kanskje med hennes leder på kopi? Noe må skje snart, dette er på grensen til pinlig - som Magne Hoseth ville sagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontaktinformasjonen til samtlige i administrasjonen ligger på stabak.no. Jeg foreslår at man sender en konstruktiv e-post (etter tidligere ønske fra medieansvarlig) - kanskje med hennes leder på kopi? Noe må skje snart, dette er på grensen til pinlig - som Magne Hoseth ville sagt.

Det burde ikke være nødvendig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Én ting er ihvertfall sikkert; Hverken medieansvarlig eller hennes sjef leser i denne tråden. De anerkjenner den ikke fordi folk "skjuler seg bak anonyme brukernavn".

For et tullete argument. Jeg ser det som en selvfølge at en medieanvarlig i Stabæk følger med på hva som skjer på et godt brukt diskusjonsforum for Stabæk.

 

Da StabækLars var sjef bruke han forumet blant annet til å svare på spørsmål fra andre forumbrukere. Det fungerte perfekt, og jeg er sikker på at StabækLars ikke kjente identiteten til mange av brukerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes denne tråden begynner å bli ganske pinlig også. Hvor mange ganger må den samme kritikken om de samme tinga, med den samme sarkastiske tonen gjentas fra de samme folka hver uke?

 

Fra retningslinjene:

 

«5. Vi anbefaler at du stiller deg selv dette spørsmålet før du poster: Tilfører jeg noe nytt til diskusjonen?»

 

Greit, mange er lei av slurv, og jeg har selv kritisert nettsiden et par ganger de siste årene. Men når det ikke fører til en forbedring bør man heller forsøke en annen approach fremfor å poste det samme på nytt uka etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom akkurat en post på Instagram kontoen, hvor de ber om innspill på hjemmesiden...

 

Den Instagram-kontoen er ingen offisiell side, kun en fanside hvor de ber om tips på hva slags type bilder de skal legge ut i fremtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet godt hva som er forsøkt og av hvem. All ære til dere for det, og det er absurd og trist at situasjonen likevel er som den er. Jeg er bare lei av å lese det samme gnålet i denne tråden hver uke. Dels fordi jeg blir flau og helst ikke vil vite, dels fordi jeg skjønner at det er fånyttes å si fra her, og litt fordi sarkasmen ikke er morsom lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...