Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Styreleders uke er tilbake. Bra!!

 

http://m.stabak.no/news/id/1cbs5k6w20tx61rnrjb4c2chrm

Og så har de ansatt 2 til. Hvor ble de stillingene utlyst?

Det er da ingen lover og regler som sier at stillinger må utlyses her slik som i det offentlige? man sparer mye tid og penger på å ikke gå igjennom en lang ansettelsesprosess og slik jeg ser det så er kanskje tiden det viktigste her. problemene oppstår derimot dersom ansettelsene ikke leverer og det er da man sitter igjen med et stort forklaringsproblem dersom stillingene ikke er utlyst

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Styreleders uke er tilbake. Bra!!

 

http://m.stabak.no/news/id/1cbs5k6w20tx61rnrjb4c2chrm

Og så har de ansatt 2 til. Hvor ble de stillingene utlyst?

Det er da ingen lover og regler som sier at stillinger må utlyses her slik som i det offentlige? man sparer mye tid og penger på å ikke gå igjennom en lang ansettelsesprosess og slik jeg ser det så er kanskje tiden det viktigste her. problemene oppstår derimot dersom ansettelsene ikke leverer og det er da man sitter igjen med et stort forklaringsproblem dersom stillingene ikke er utlyst

 

Men å opplyse internt om at man er på utkikk etter folk hadde vel ikke vært så dumt, uansett om det er en lønnet stilling eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Styreleders uke er tilbake. Bra!!

 

http://m.stabak.no/news/id/1cbs5k6w20tx61rnrjb4c2chrm

Og så har de ansatt 2 til. Hvor ble de stillingene utlyst?

Det er da ingen lover og regler som sier at stillinger må utlyses her slik som i det offentlige? man sparer mye tid og penger på å ikke gå igjennom en lang ansettelsesprosess og slik jeg ser det så er kanskje tiden det viktigste her. problemene oppstår derimot dersom ansettelsene ikke leverer og det er da man sitter igjen med et stort forklaringsproblem dersom stillingene ikke er utlyst

 

Godt poeng Hanse! Poenget er å få tak i de riktige folkene - så lenge man gjør det sparer man både tid og penger på bruke uformelle kanaler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


LESE KORREKTUR?

 

Fra artikkelen om at Stabæk tapte mot LSK igår.

 

 

LSK var i grunn best i det meste og vant til slutt fortjent 4-2. Før andre gang på en uke måtte vi se kapteinen vår forlagte banen med en alvorlig skade. Forrige onsdag var det Ingvild Stensland, i går var det Trine Rønning. Det er ikke bra og det gjorde åpenbart noe med moralen i laget, for vi var ikke helt oss selv. Som om det ikke var nok måtte også Cathrine Dekkerhus hinke av banen rett etter pause – og overlate kapteinsbindet til Ingrid Hjelmseth. Hvor alvorlig skadene til Dekkerhus og Rønning er, vet vi ikke ennå, Dermed er det bare konsentrere seg om Serien og Champions League

Å var det Ingrid Hjelmset som overtok som kaptein etter Dekkerhus. Siri Nordeide Grønli trodde jeg det var. Mulig det er noe galt med synet mitt.

Endret av nøtte
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er IKKE greit å ikke få tatt bilde av Magne i riktig drakt, han kom hit 30. juli. Det finnes en million bilder av ham i den vakre blaa drakta - bare ikke på spillerprofilen hans.

 

Og: Hva med et bilde av Andrew, Giorgi, Gurpreet og selveste Kong Morten???

 

Elendig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er IKKE greit å ikke få tatt bilde av Magne i riktig drakt, han kom hit 30. juli. Det finnes en million bilder av ham i den vakre blaa drakta - bare ikke på spillerprofilen hans.

 

Og: Hva med et bilde av Andrew, Giorgi, Gurpreet og selveste Kong Morten???

 

Elendig...

 

 

Akkurat her tipper jeg Perform er medskyldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det er IKKE greit å ikke få tatt bilde av Magne i riktig drakt, han kom hit 30. juli. Det finnes en million bilder av ham i den vakre blaa drakta - bare ikke på spillerprofilen hans.

 

Og: Hva med et bilde av Andrew, Giorgi, Gurpreet og selveste Kong Morten???

 

Elendig...

 

 

Akkurat her tipper jeg Perform er medskyldig.

 

Alt på spillerprofilene hentes fra det som tidligere het Global Sports Media, nå Optasports, en ekstern tjenestelevrandør som er eid av Perform. Sist gang jeg var i kontakt med dem svarte de raskt og rettet opp i ting relativt fort. Det er nok ikke verre enn å sende en mail med nye bilder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det er IKKE greit å ikke få tatt bilde av Magne i riktig drakt, han kom hit 30. juli. Det finnes en million bilder av ham i den vakre blaa drakta - bare ikke på spillerprofilen hans.

 

Og: Hva med et bilde av Andrew, Giorgi, Gurpreet og selveste Kong Morten???

 

Elendig...

 

 

Akkurat her tipper jeg Perform er medskyldig.

 

Alt på spillerprofilene hentes fra det som tidligere het Global Sports Media, nå Optasports, en ekstern tjenestelevrandør som er eid av Perform. Sist gang jeg var i kontakt med dem svarte de raskt og rettet opp i ting relativt fort. Det er nok ikke verre enn å sende en mail med nye bilder.

 

Hilde skulle purre dem opp sa hun i dag. Så da får vi håpe noe skjer snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag skal personen bak innslagene på stabak.no ha litt kred! bra jobba! Videoer og tekst kjapt ute! Hvor mye av lønnen til Hilde får NRK fyren? (han burde ha hele, men stb hierkiet med lars på topp utnytter vel han som alle andre).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Joda. Jeg har billett, og fant linken via FaceBook-arrangementet til Stabæk Support.

 

Mitt spørsmål var hvor man finner info om semifinalebilletter når man går inn på stabak.no.

 

Står jo der i en stor blå firkant. Burde være ganske lett å se.

 

 

 

Der ser jeg det ja. Infoen er plassert i reklamefeltet, ikke nyhets- og billettfeltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Joda. Jeg har billett, og fant linken via FaceBook-arrangementet til Stabæk Support.

 

Mitt spørsmål var hvor man finner info om semifinalebilletter når man går inn på stabak.no.

 

Står jo der i en stor blå firkant. Burde være ganske lett å se.

 

 

 

Der ser jeg det ja. Infoen er plassert i reklamefeltet, ikke nyhets- og billettfeltet.

 

Jepp, og nå ser jeg jo at det skifter det jo på hva som står, og at det var rent tilfeldig at det var den for semifinalen som var der da jeg tittet i sted. Det finnes informasjon, men da må man lete, og det burde ikke være nødvendig. Mye lettere å finne info om kvartfinalen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Styret har besluttet å vente til plassen er sikret og cupen er over, finale eller ei. Så er det bare å glede seg til et heidundranes medlemsmøte der vi inviterer daglig leder og mediesjefen, slik at de kan svare på spørsmål vi har vedrørende kvaliteten på klubbens mediearbeid det siste året. Jeg regner med det blir bra oppmøte :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...