Gå til innhold

Forum Policy


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Dette er et diskusjonsforum av og for Stabæk Support. Innlegg som vi oppfatter som markedsføring vil bli slettet. Har du noe å selg så får du bekoste distribusjonen av budskapet selv.

 

Vi tar gjerne mot gode tilbud til Stabæk Supports medlemmer.

 

Vi stiller dog følgende krav:

 

- Det skal være relevant (dvs ikke være fotballturer til England og annet som for oss er totalt uinteressant)

- Tilbudet skal gi våre meldemmer en eller annen form for rabatt i forhold til andre kunder

- Ingen andre kunder skal få bedre betingelser enn det vi tilbys

- Tilbyderen må ikke være konkurrent til en av Stabæk Fotballs sponsorer

- Tilbud skal IKKE legges ut på forumet, men sendes i posten til: Stabæk Support, Gml. Ringeriks v 61, 1357 Bekkestua

 

Legger du inn innlegg på forumet som strider mot policy - så må du ikke bli overrasket om vi fakturerer deg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg bruker denne tråden så kan man jo minne om det Rich en gang skrev...

 

Min hensikt var et liten tilbakemelding til mange av de nye forumedeltakerne, som selvfølgelig er varmt velkomne.

Når dere svarer på innlegg så er det ikke nødvendig å ha med alt det dere svarer på. Det går an å gå inn i svaret og redigere bort det som ikke er interessant, og så blir ikke innleggene så jæ*** lange.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bruker denne tråden så kan man jo minne om det Rich en gang skrev...

 

Min hensikt var et liten tilbakemelding til mange av de nye forumedeltakerne, som selvfølgelig er varmt velkomne.

Når dere svarer på innlegg så er det ikke nødvendig å ha med alt det dere svarer på. Det går an å gå inn i svaret og redigere bort det som ikke er interessant, og så blir ikke innleggene så jæ*** lange.

Enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Forum Policy
×
×
  • Opprett ny...