Gå til innhold

Hønefoss


Kicks
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Regner med 2 omg er i gang selv om aftenposten er litt treig i oppdateringen sine!KOm igjen gutta flere mål i år så tar vi alt! Der ja ble det oppdatering igjen :)

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt oppmøte av blaatt også... Snakket med en som satt på hovedtribunen som sa at det var klart mest blaatt på supporter siden. Vi hadde vel godt oppmøte på hovedtribune siden også. Skal vi gjette på godt over 1000 fra Bærum ?

 

Faen at jeg ikke vant kransekake! Faen at ikke Nanne scoret på dirra! Faen Jesper er tøff! Faen gutta - alle man til Follo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tabbellen Adeccoligaen:

 

1 Sogndal 6

2 Bryne FK 4

3 Stabæk Fotball 4

4 Pors Grenland 4

5 Mandalskameratene 4

6 Strømsgodset 4

7 Kongsvinger 3

8 Skeid 3

9 Sandefjord 2

10 Follo 2

11 Tønsberg 1

12 Løv Ham 1

13 Moss 1

14 Alta 1

15 Hønefoss BK 1

16 Hødd 0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når Ringerikes blads utsendte endelig kom seg tilbake til desken for å skrive om hendelsene under kampen, angret han nok bittert på at han sto så lenge i pølsekø, selv om han jo fikk med seg det viktigste allikevel.

 

HEHE

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor i all verden bruke tid på det? Hønefoss er et lag vi liker. Bruk tida på å få med folk til Ski i stedet!

30857[/snapback]

Hmmm, i går fylte jeg bilen til en kompis med 4 supportere som neppe hadde dratt til Hønefoss hvis jeg ikke hadde jaget dem med. En opptelling på vei hjem sa at samme 5 kjører mot Follo neste søndag, dog i en større bil! Hvis jeg har lyst til å stemme på Alta eller Hønefoss skal du ikke utelukke at jeg bruker 2 sekunder på det!

 

Alle mann til Follo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hønefoss
×
×
  • Opprett ny...