Gå til innhold

Tom Henning Øvrebø Kommer!


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Kan noen spørre:

 

1) Hva mener ham om Anders Frisk avgang?

 

2) Hva tenker ham over den tyske dommer skaldalen ?

 

3) Skaldalkampen i Milan !

Var reaksjonen av dommer Marcus Merk riktig or hva hadde han gjort?

 

 

xy) Hvor mye penger må man betale for 3 poeng ........Nei, den er tullprat ;)

 

 

 

Kanskje kan noe skive en litt tekst etterpå ?

Takk

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider


takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden.

31396[/snapback]

 

Ro ned snuskesurfinga :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden.

31396[/snapback]

Det er glimrende!

 

Nå bør du eller administrator fjerne linken din over der, before someone else gets hurt!

Har du bytta nettleser nå da?:

http://www.mozilla-europe.org/no/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


takker og bukker, da var 370 kritiske objekt fjernet og problemet var løst og alle pop upsene er borte og Elitbar som legger seg i verktøylinjen er borte, og jeg kan endelig åpne Follo-kampen tråden.

31396[/snapback]

Det er glimrende!

 

Nå bør du eller administrator fjerne linken din over der, before someone else gets hurt!

Har du bytta nettleser nå da?:

http://www.mozilla-europe.org/no/

31422[/snapback]

 

Bytter du til Opera bidrar du til at Operasjefen må svømme til USA...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En dommers hverdag

 

Dokumentarfilmen "Alene Mot Alle" vises på TV 2 i kveld kl. 22.30, og handler om toppdommer Tom Henning Øvrebø. Filmen prøver å forstå hvor krevende det er å være dommer. Toppdommere tar opptil 900 avgjørelser i en kamp, og må i løpet av et par sekunder ta avgjørelser som i dagens fotball kan få enorme sportslige og økonomiske konsekvenser.

 

Presset på dommerne er enormt, og det de egentlig ønsker å oppnå er at ingen husker dem etter kampen. For det betyr ofte at de har dømt en bra kamp. Filmen følger Øvrebø i den dramatiske sesongavslutningen i fjor høst mellom VIF og Stabæk. Avdøde dommernestor Reidar Bjørnestad deltar også i filmen, som er produsert av Fenris Film.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En dommers hverdag

 

Dokumentarfilmen "Alene Mot Alle" vises på TV 2 i kveld kl. 22.30, og handler om toppdommer Tom Henning Øvrebø. Filmen prøver å forstå hvor krevende det er å være dommer. Toppdommere tar opptil 900 avgjørelser i en kamp, og må i løpet av et par sekunder ta avgjørelser som i dagens fotball kan få enorme sportslige og økonomiske konsekvenser.

 

Presset på dommerne er enormt, og det de egentlig ønsker å oppnå er at ingen husker dem etter kampen. For det betyr ofte at de har dømt en bra kamp. Filmen følger Øvrebø i den dramatiske sesongavslutningen i fjor høst mellom VIF og Stabæk. Avdøde dommernestor Reidar Bjørnestad deltar også i filmen, som er produsert av Fenris Film.

37758[/snapback]

Dette hadde vært veldig interessant å se, men jeg vet neimen ikke om jeg orker å lide meg gjennom den kampen en gang til, i en ellers oppløftende fotballhverdag! Kunne ikke Fenris & co. valgt en annen kamp? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tom Henning Øvrebø Kommer!
×
×
  • Opprett ny...