Gå til innhold

Tom Henning Øvrebø Kommer!


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Sadistiske meg... Etter å ha sett reklamen får jeg faktisk litt til å se det. En av grunnene er dog for å få se Mads J. sin takling av Hagen. Tror ekoet etter smellen fortsatt går på Ullevål!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gikk på en schmell og svitsjet innom dette forferdelige programmet - og hva er det første jeg ser: Martin Andresen som smilende tar Siem i hånden og snakker med ham før kampen...

 

Jeg trenger sympati (og nr til en god psykolog), for dette var guffen opplevelse på grå en mandagskveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal, men desto bedre er følelsene hjem fra kamper nå..

 

Alle som var på kampen kan jo innrømme (hvis man ser bort fra det sportslige) at kampen (kanskje heller stemningen) var rimelig bra.. Vi var på en måte allerede rykket ned før kampen, i hvertfall i min bok.

 

THØ er jo en kjernekar uansett, selv om han ba ass. dommerne å se opp for Finstads holding..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal

37836[/snapback]

Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal

37836[/snapback]

Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge.

37845[/snapback]

Bortsett fra én bitteliten, men viktig ting. Den første låta de spilte i bussen hjem fra Ullevaal var "Times like These" - Foo Fighters. Perfekt, på en forjævlig dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I grunnen synes jeg Stabæk hadde godt av å rykke ned.. Selvfølgelig var det ikke gøy i bilen på vei bort fra Ullevaal

37836[/snapback]

Kjeften. Den turen er det værste jeg har opplev på lenge.

37845[/snapback]

Bortsett fra én bitteliten, men viktig ting. Den første låta de spilte i bussen hjem fra Ullevaal var "Times like These" - Foo Fighters. Perfekt, på en forjævlig dag.

37848[/snapback]

Regner med at du ikke hinter til at sangen er forjævlig, for det er den jo ikke.

 

PS: Den nye skiva er grom god.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at du ikke hinter til at sangen er forjævlig, for det er den jo ikke.

 

PS: Den nye skiva er grom god.

37850[/snapback]

Sangen var som sendt fra himmelen på en ellers utrøstelig kveld. Hvem var det som satte på den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sangen var som sendt fra himmelen på en ellers utrøstelig kveld. Hvem var det som satte på den?

37853[/snapback]

Må ha vært Gud det da.....?!

37888[/snapback]

Også kjent som Dave Grohl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tom Henning Øvrebø Kommer!
×
×
  • Opprett ny...