Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke glem I.A da dere, han herjer jo forsvaret, den desidert beste spilleren i dag! Gutten kaster seg jo inn uten forakt i alle taklinger, og avverger det som måtte komme! Han imponerer voldsomt i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning Berg klager på VG-nett om at Tom filmet da vi fikk straffespark. Jeg var ikke på Ullevaal så jeg vet ikke hva som skjedde. Er det noen som har sett situasjonen på TV eller på stadioen som kan kommentere det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning Berg klager på VG-nett om at Tom filmet da vi fikk straffespark. Jeg var ikke på Ullevaal så jeg vet ikke hva som skjedde. Er det noen som har sett situasjonen på TV eller på stadioen som kan kommentere det?

 

Straffe det var det, det var en klar dytt i ryggen, men mener at dommeren faktisk kunne spart seg for det andre gule kortet til Flittie Onstad

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sett situasjonen på FXTV noen ganger nå, og det er litt vanskelig å bedømme om det faktisk er en dytt. Men slik jeg ser det er det en grei avgjørelse, om gult kort var riktig kan diskuteres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning Berg klager på VG-nett om at Tom filmet da vi fikk straffespark. Jeg var ikke på Ullevaal så jeg vet ikke hva som skjedde. Er det noen som har sett situasjonen på TV eller på stadioen som kan kommentere det?

 

Straffe det var det, det var en klar dytt i ryggen, men mener at dommeren faktisk kunne spart seg for det andre gule kortet til Flittie Onstad

Enig. Å si det er filming blir for drøyt, dytten var der. Tror han snakket på seg sitt andre gule.

Det er så typisk hvis alt blir vinklet mot at dommeren ga oss seieren. Men for å være helt ærlig driter vi vel egentlig i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en utrolig bra kamp. "Her kommer børsen"

 

Jon Knudsen.....6 Burde averget målet. Gode redninger. fin finte....

Morten Skjønsberg....6 God kontroll på Hoff"Narr"

IA Olsen......7 Kler av Tessem og Powell

Mike Kjølø.....5 Tåpelig selvmål. Grei kamp

Markus Karlsson.......5 God kontroll på Elrich

Espen Nystuen.....3 Gjør alt for mange feil. Jobber greit

Henning Hauger.....5 Svak 1.omgang, spiller seg opp i 2

Tommy Stenersen....7 Konge på midtbanen. Vinner mange baller. gode pasninger

Bjørnar Holmvik.....7 To målgivende pasninger. Bra teknikk

Veigar Pall Gunnarson....8 Fantastisk kamp. Tekniske detaljer av høy klasse. 2 flotte mål

Daniel Nannskog....7 Livsfarlig for lyn-forsvaret. Scorer to mål

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en utrolig bra kamp. "Her kommer børsen"

 

Jon Knudsen.....6 Burde averget målet. Gode redninger. fin finte....

Morten Skjønsberg....6 God kontroll på Hoff"Narr"

IA Olsen......7 Kler av Tessem og Powell

Mike Kjølø.....5 Tåpelig selvmål. Grei kamp

Markus Karlsson.......5 God kontroll på Elrich

Espen Nystuen.....3 Gjør alt for mange feil. Jobber greit

Henning Hauger.....5 Svak 1.omgang, spiller seg opp i 2

Tommy Stenersen....7 Konge på midtbanen. Vinner mange baller. gode pasninger

Bjørnar Holmvik.....7 To målgivende pasninger. Bra teknikk

Veigar Pall Gunnarson....8 Fantastisk kamp. Tekniske detaljer av høy klasse. 2 flotte mål

Daniel Nannskog....7 Livsfarlig for lyn-forsvaret. Scorer to mål

Hvordan kan Jon avverge målet når Mike sklir inn foran han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så utrolig deilig å banke Lyn!

Det virket som Flitti-Onstad snaket på seg det andre gule. Straffen virket litt billig, men Daniel skulle ha hatt en straffe senere så det går vel opp i opp! :)

Veiger må få ny kontrakt, fort som f. Han dribler av Lyn spillere som vann preller av en gås.

Espen Nystuen skuffer mest i 1. omgang, men Holmvik er knallgod!

Lyn spiller godt med 10 mann, og synes resultatet lyver litt, men vi vant fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy Stenersen....7 Konge på midtbanen. Vinner mange baller. gode pasninger

Så vi samme kamp?? Stenersen var ikke spesielt bra helt frem til Lyn spilte med to mann mindre. Jeg for min del gleder meg stor til Jokke og Jesper er klare igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

Herlig kamp! Moro å se Stabæk support lage så mye bra liv også! (fikk ikke stått med supporterne som jeg pleier, men gøy å se at de overdøvde Lyn fansen :D )

Bra jobba, og gratulerer med serieledelsen!

Irriterende at media vinkler det som dårlig dag for Lyn og ikke bra av Stabæk. Da det var 11 mot 11 syntes jeg Stabæk var best, selv om Lyn kanskje var litt farlige når de først fikk tak i ballen.

Stabæk fortjener mer kreditt syntes jeg! På tv2 tekst TV står det i en tekst at Lillestrøm er ny serieleder,

nekter de å innse fakta?

Hilsen Marie ny her på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

Herlig kamp! Moro å se Stabæk support lage så mye bra liv også! (fikk ikke stått med supporterne som jeg pleier, men gøy å se at de overdøvde Lyn fansen :D )

Bra jobba, og gratulerer med serieledelsen!

Irriterende at media vinkler det som dårlig dag for Lyn og ikke bra av Stabæk. Da det var 11 mot 11 syntes jeg Stabæk var best, selv om Lyn kanskje var litt farlige når de først fikk tak i ballen.

Stabæk fortjener mer kreditt syntes jeg! På tv2 tekst TV står det i en tekst at Lillestrøm er ny serieleder,

nekter de å innse fakta?

Hilsen Marie ny her på forumet.

 

Sant det, frøken Maja. Er nok ingen som tar Stabæk noe særlig på alvor. Syntes det har vært elendige vinklinger fra media hittil...Blir nok samme greia i avisene i morgen :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei!

Herlig kamp! Moro å se Stabæk support lage så mye bra liv også! (fikk ikke stått med supporterne som jeg pleier, men gøy å se at de overdøvde Lyn fansen :D )

Bra jobba, og gratulerer med serieledelsen!

Irriterende at media vinkler det som dårlig dag for Lyn og ikke bra av Stabæk. Da det var 11 mot 11 syntes jeg Stabæk var best, selv om Lyn kanskje var litt farlige når de først fikk tak i ballen.

Stabæk fortjener mer kreditt syntes jeg! På tv2 tekst TV står det i en tekst at Lillestrøm er ny serieleder,

nekter de å innse fakta?

Hilsen Marie ny her på forumet.

 

Sant det, frøken Maja. Er nok ingen som tar Stabæk noe særlig på alvor. Syntes det har vært elendige vinklinger fra media hittil...Blir nok samme greia i avisene i morgen :angry:

 

 

Drit i media. Tenker pipa får en annen lyd når vi knuser RBK på torsdag og befester tabelltoppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt kjipt at det er første mai i morgen for da kommer det jo ingen avsier :(

Men gleder meg til å lese tirsdagens aviser om Stabæks overkjøring av Lyn

 

Utrolig bra kamp med ett utrolig deilig utfall i blaa øyne. Veigars frispark er det klasse over og han har jo gjort det to kamper på rad nå.Og det var ikke langt fra at Tommy satt et heller

Gleder meg til å se flere frisparkmål på torsdag :)

 

Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommy Stenersen....7 Konge på midtbanen. Vinner mange baller. gode pasninger

Så vi samme kamp?? Stenersen var ikke spesielt bra helt frem til Lyn spilte med to mann mindre. Jeg for min del gleder meg stor til Jokke og Jesper er klare igjen.

Jeg mener Stenersen gjorde en meget bra kamp. Trygg med ballen, dro av motspillere i fleng (en av gangen) og fikk etter hvert nesten en Martin A. rolle hvor "alle" baller skulle innom han. Flink til å gjøre seg spillbar, og hadde med noen få unntak på slutten presise avleveringer.

Espen hadde ingen god dag, trenger kanskje en kamp eller to med hvile for å få skjerpet og roet seg litt. Skal dog nevnes at det var høy klasse noen av de lange krosserene hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


i protest mot vår seier i dag tror jeg ikke det kommer aviser i morgen :(

 

jaja, det er like greit. Da slipper jeg å se den sutrete issen til Berg lyse opp på førstesida.

Appropos Berg: han trenger fri i morgen. tårene sto ut av øya på han da han ble intervjua etter kampen. ikke noe gæærnt med menn som griner altså.., men har aldri likt den karen. og det ser bare ikke tøft ut når en kar som jobber så hardt for å ha et beintøft image plutselig begynner å sippe på tv fordi klønene han har i forsvar er totalt udugelige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


i protest mot vår seier i dag tror jeg ikke det kommer aviser i morgen :(

 

jaja, det er like greit. Da slipper jeg å se den sutrete issen til Berg lyse opp på førstesida.

Appropos Berg: han trenger fri i morgen. tårene sto ut av øya på han da han ble intervjua etter kampen. ikke noe gæærnt med menn som griner altså.., men har aldri likt den karen. og det ser bare ikke tøft ut når en kar som jobber så hardt for å ha et beintøft image plutselig begynner å sippe på tv fordi klønene han har i forsvar er totalt udugelige.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118...0glad%20gutt%3F

 

"Ja, hans fremtoning var jo som en mild sommerdag på Hovedøya på Sporten idag."

Hahaha

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er BEST, og når vi får tilbake jesper og joacim blir vi MYE bedere. :D

 

Holde fokus blir viktig nå!!!! Roseborg kommer til å knuse oss på torsdag hvis vi ikke er på tå hev!!!!

 

KOM IGJEN STABÆK !!!!1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...