Gå til innhold

Stabæk - Sil


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg


Etter et håpløst forhåndstips forrige gang (tippa 1-4 seier i Moss...) går jeg nå like optimistisk til verks:

 

5 - 1

32922[/snapback]

 

 

Det var egentlig ikke håpløst tips, ut ifra sjanser kunne det godt bli 1-4 til oss.

 

tipper jeg også. 4-0 til oss.

Nanneskog x2, veigar 1 og Eirik Markegård 1.

32923[/snapback]

 

Er jeg den eneste som holder en knapp på godstoget??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Etter et håpløst forhåndstips forrige gang (tippa 1-4 seier i Moss...) går jeg nå like optimistisk til verks:

 

5 - 1

32922[/snapback]

 

 

Det var egentlig ikke håpløst tips, ut ifra sjanser kunne det godt bli 1-4 til oss.

 

tipper jeg også. 4-0 til oss.

Nanneskog x2, veigar 1 og Eirik Markegård 1.

32923[/snapback]

 

Er jeg den eneste som holder en knapp på godstoget??

32926[/snapback]

Skal ikke vi støtte Stabæk a??!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter et håpløst forhåndstips forrige gang (tippa 1-4 seier i Moss...) går jeg nå like optimistisk til verks:

 

5 - 1

32922[/snapback]

 

 

Det var egentlig ikke håpløst tips, ut ifra sjanser kunne det godt bli 1-4 til oss.

 

tipper jeg også. 4-0 til oss.

Nanneskog x2, veigar 1 og Eirik Markegård 1.

32923[/snapback]

 

Er jeg den eneste som holder en knapp på godstoget??

32926[/snapback]

Skal ikke vi støtte Stabæk a??!!

32929[/snapback]

 

Muligens jeg ikke har fått med meg siste nytt, men mener å huske at thomastoget fortsatt lusker rundt i blaatt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter et håpløst forhåndstips forrige gang (tippa 1-4 seier i Moss...) går jeg nå like optimistisk til verks:

 

5 - 1

32922[/snapback]

 

 

Det var egentlig ikke håpløst tips, ut ifra sjanser kunne det godt bli 1-4 til oss.

 

tipper jeg også. 4-0 til oss.

Nanneskog x2, veigar 1 og Eirik Markegård 1.

32923[/snapback]

 

Er jeg den eneste som holder en knapp på godstoget??

32926[/snapback]

Skal ikke vi støtte Stabæk a??!!

32929[/snapback]

 

Kjært barn har mange navn og godstoget er et populært kallenavn på finstad.

 

Regner ikke med at han får prøve seg i serie a enda, men kanskje han spiller i cupen neste uke

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fins kommer innpå for Veigar, siden Veigar bare dribler og blir gristete taklet av Godsetforvarerne.

32943[/snapback]

Veigar har så god teknikk at Godsetforsvaret ikke har sjans til å ta verken han eller ballen!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fins kommer innpå for Veigar, siden Veigar bare dribler og blir gristete taklet av Godsetforvarerne.

32943[/snapback]

Veigar har så god teknikk at Godsetforsvaret ikke har sjans til å ta verken han eller ballen!!!!

32955[/snapback]

 

 

det er kanskje den største forbedringen fra i fjor. at han er lettere på foten og vender mye raskere. da blir det vanskligere å takle og hvertfall å ta ballen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3-1, vi burde vel være fornøyd med resultatet. men det kunne blitt så sinnsykt mange flere mål, tenker da på de 3 frisparkene mm.

gleder meg til 22.mai egentlig, Sogndal ser ikke ut til å være i veldig bra form.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samba fotball, men vi trenger flere mål, hadde gutta hatt fokus i dag hadde vi behold serieledelsen... Nå ligger vi etter ihvertfall Bryne på tabellen. Blir litt irritert egentlig. Tror også 6-0 trekker flere tilskuere enn 3-1. Men 3 poeng, 3 flotte mål, en brasse av Veigar, ihvertfall 1 straffe som ikke ble blåst (Branimir) og en møkka dommer. Å overse slåingen til Strømsgodset er utrolig godt gjort...

 

Alle gutta...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan vel alle si oss enige med Godset-supporterne - spissene dere er skikkelig dårlige!!!

32968[/snapback]

Egentlig var vel hele Godset sikkelig dårlige, med unntak av keeper-Ødegaard.

 

Bra kamp av gutta, som med litt flaks og konsentrasjon kampen igjennom hadde vunnet mer. Og dommeren var etter hvert nesten bare morsom...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan vel alle si oss enige med Godset-supporterne - spissene dere er skikkelig dårlige!!!

32968[/snapback]

Hæ? hadde Godset spisser på banen????

 

Ellers godt å se at våre menn har trent godt på frispark. Og midtbanen vår spiller seg stort opp etter en svak og upresis start på kampen. Nå var kanskje ikke Godsets utespillere noen målestokk, men både Henning og Jesper gjør solid figur sentralt. Så får vi heller leve med at Thomas André Ødegaard gjør en kanonkamp. Og at dommern ikke gjør annet enn i buksa - gang på gang på gang. Fytterakkern, han stinket verre enn rekeskall fra i fjor!

 

3 nye poeng, 2 nye mål på Daniel. Herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriøst, selv etter overfallet på Nanne hadde han flere annledninger til å gi oss en komp. straffe. Men ja ja, i dag var en fin dag. Synd at Tommy ikke satt det frisparket, da hadde det blitt über heltestatus. Våre beste var Nanne, Jesper og Henning, som hevet seg ørten hakk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


''Stabæk hadde svært få problem med å vinne søndagskveldens seriekamp på Nadderud stadion mot Strømsgodset.

Da dommeren blåste av etter 90 minutter sto det 3 – 1 til hjemmelaget. Vårt mål ble scoret av Gustav V. Kjølberg. Det betyr at våre spisser fortsatt ikke har klart å sette ballen i kassa bak motstandernes målvakt i løpet av de seks første seriekampene.

 

Gustavs scoring, som i det 86. minutt var for øvrig vår første store mulighet i løpet av kampen, og kom etter at Gustav (foto) fikk en retur som hadde plasserte i hjørnet fra 15-16 meters hold.

Stabæks første scoring kometter 41 minutters spill og deres andre etter 44 minutter. Dermed var det 2 – 0btil hjemmelaget da lagene gikk til pause. 1. omgang viste at vi sliter en god del i alle lagdeler, samtidig som det også viser at Thomas André er solid bakerst.

 

2. omgang blir noe bedre for vår del, kanskje fordi hjemmelaget roer noed samtidig som vi flytter spillet litt høyere opp. Det er imidlertid hjemmelaget som etter 61 minutter øker til 3 – 0 før altså Gustav reduserer til 3 – 1 i det 86. minutt.''

 

 

Referatet fra www.godset.no

 

Godset trenger mer enn spisser spør du meg, eneste som gjorde noe var han keeperen. ingen flere...

 

''Rykker ned, rykker ned''

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt i alt en meget bra forestilling og viktige poeng i kampen om opprykk. Bryne viste muskler mot Sogndal og de er forbi oss på målforskjellen. Er vi like solide som i dag i tiden fremover skal vi allikevel ikke tenke så mye på hvordan det går med de andre.

 

Hør hør...

 

Lekende lett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Misser kamp etter kamp pga avstanden :(

Men skjønte at dette var rein overkjøring. (foholder meg til hva som skrives på de ulike nettstedene)

 

Mere moro i toppen av serie-A enn bunnen av Tippeligaen for å sette det litt på spissen.

 

Endelig fått oppretta en konto også. Hva som skjedde med den gamle må gudene vite!

Hadde vært gøy i se Stabæk i Tønsberg 16. mai.. Det er jo nesten "hjemme" :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning var utrolig bra i dag. Tror han erstatter Hr. Andresen glatt. Ham offensiv og kreativ, Jesper trygg og defensiv, Tommy krigende på venstre kant, Poljak/ Stenvoll på høyre kant = midtbanen fra helvete. Ellers synes jeg nesten litt synd på Godset og supporterne deres i dag. Det er ikke mye igjen av Steinar Pettersen/ Torodd Presberg/ Jostein Flo "magien" igjen. Nok en gang en presis og korrekt forhåndsanalyse av Godset pr. i dag av våre glasskulemenn før seriestart. En klubb i krise.

Supporterne deres fortjener faktisk noe bedre - synes nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning var utrolig bra i dag. Tror han erstatter Hr. Andresen glatt. Ham offensiv og kreativ, Jesper trygg og defensiv, Tommy krigende på venstre kant, Poljak/ Stenvoll på høyre kant = midtbanen fra helvete. Ellers synes jeg nesten litt synd på Godset og supporterne deres i dag. Det er ikke mye igjen av Steinar Pettersen/ Torodd Presberg/ Jostein Flo "magien" igjen. Nok en gang en presis og korrekt forhåndsanalyse av Godset pr. i dag av våre glasskulemenn før seriestart. En klubb i krise.

Supporterne deres fortjener faktisk noe bedre - synes nå jeg.

32994[/snapback]

 

Hvis det Solvoll sier om dem er sant, så synes jeg dem får som fortjent, da synes jeg ikke synd på dem de grann

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Henning var utrolig bra i dag. Tror han erstatter Hr. Andresen glatt. Ham offensiv og kreativ, Jesper trygg og defensiv, Tommy krigende på venstre kant, Poljak/ Stenvoll på høyre kant = midtbanen fra helvete. Ellers synes jeg nesten litt synd på Godset og supporterne deres i dag. Det er ikke mye igjen av Steinar Pettersen/ Torodd Presberg/ Jostein Flo "magien" igjen. Nok en gang en presis og korrekt forhåndsanalyse av Godset pr. i dag av våre glasskulemenn før seriestart. En klubb i krise.

Supporterne deres fortjener faktisk noe bedre - synes nå jeg.

32994[/snapback]

 

Jeg er også mye mer imponert over midtbanen vår igår enn de første kampene. Særlig mot Follo og Alta så det ut som Jesper enten var for defensiv eller på hurtige løp, uansett overlot dette et stort rom som bla. Hennig måtte fylle. (Branimir også synes nå jeg). På kampen igår var det ikke slik i det hele tatt, kan ikke huske noen situasjoner hvor vi faller fra hverandre på midtbanen. Henning og Jeppe jobber sammen, og styrer så mye at endel av Godset spillerne blir synlig så frustrerte at dommeren skulle ha grepet inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt i alt en lag seier i mine øyne. Alle jobber hardt og vi har kontroll fra 5. min og helt ut. Klart det er noen feil her og der, som feks. dårlig press i skuddøyblikket under godsets mål, men vi kan ikke forvente prikkfrie kamper. Uheldig at feilene får så store konsekvenser som der fikk...

 

Jon - kan ikke direkte lastes for målet. Gjør en fin figur, men må trene mer på utspark.

 

Dfence- Synes totalintrykket er mye bedre enn på lenge. Bjørnar har en farlig tversover som bør unngåes. Men alt i alt veldig bra fra alle 4 (+1). Savner litt mer trøkk i taklingene til tider, men det kan skyldes at jeg liker harde taklinger.. Er kanskje greit å unngå gule kort i det lengste.

 

Midtbanen- Synes det var mye bedre på midten i går. Tommy er kanskje ikke en utpreget kantspiller, men han jobber som F og vinner mye baller..frisparkene sitter som aldri før og jeg regner med at tommy starter neste serie-a match.. Samspillet mellom Jeppe og henning var også bedre, og de hadde endel gode angrepsinitiativ. Fortsatt litt skuffet over jeppe selv om han spiller sin beste adeccoliga kamp. Han slår fryktelig mye feilpassninger i upressede situasjoner, greit nok at det kan være vanskelig å slå lissepass på en humpete meløs, men må nadderud greenen bør det skjerpes. Taklingsnivået hans var der der bør være og det liker jeg veldig bra... Branny er god offensivt til tider, men blir litt borte innimellom.

 

Angrep-

Daniel putter som vanlig, spiller en god match og får mye fokus. Synes vi må trekke frem veigar også. Han setter opp 2 av målene og er en konstant trussel mot ethvert angrep. For et spisspar vi her fått oss.. Helt vanvittig...

 

Dette laget bør kunne klare å slå fossum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bjørnar har en farlig tversover som bør unngåes.

33034[/snapback]

Det var en tunnel, og må være lov for forsvarsspillere når resten av laget spiller Samba!

33036[/snapback]

Bjørnar spilte en stor kamp - godt å se at han tør og tar litt sjanser offensivt. Håper Sund fremover tør å utfordre litt mer istedenfor å spille støttepasninger.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar en lite oppsummering jeg også. Forsvaret vårt hadde god kontroll i går, og spess. IA står frem og har mange viktige inngrep. Mike også bunnsolid. Eneste minus er at Bjørnar og Morris må bli mer løpsvillige og følge opp i angrep. Morris kan også bli litt tøffere, men det er positivt at vi ikke pådrar oss gule kort. La også merke til at Fazza ikke fikk en eneste mulighet på frispark, et godt tegn på et solid forsvar.

 

Som alle har sagt var midtbanen vår meget bra i dag. Både Henning og Jespers beste kamp hittil. Jesper vinner ALT i lufta, og Henning viser sine ferdigheter både som arbeidsjern og artist. Tommy jobber som faen, men vi trenger kanter som kan gå helt ned til linja og legge inn. Det går egentlig for alle kantene våre, og man skulle tro de hadde øvd litt på det nå. Brani gjør også en god kamp, gøy at han begynner å putte, men han kan også rendyrkes som en kantspiller som går på løp. Savner også litt vilje til å utfordre 1x1, noe vi vet Brani er god på.

 

I angrep er alt fryd og gammen. Nanne er jo et angrep i seg selv, og vi får takke høyere makter at han kom seg ut at angrepet til Ødegaard uten skade. Veigar er også blitt en stor spiller (som et resultat av at han er blitt litt mindre ;)). Han scorer ikke så mye som Nanne, men legger opp til mål og åpner forsvaret på vid gap.

 

Totalt sett gjør alle lagdeler en god kamp, men det kan fortsatt bli bedre. Vi glimter til med noen syke samspill, men det kan skje oftere. Vi må også unngå å "sovne" når vi har kontroll på matchen, og heller pushe på for å få flere mål. Er ikke fullt så stas å ligger på 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Sil
×
×
  • Opprett ny...