Gå til innhold

Nytt utseende


Guinn
 Del

Anbefalte innlegg


Synes faktisk den forige var bedre aa se paa, men men.. er egentlig ett fett...  

 

Hva bør endres?

Skriftsstørrelse?

Farger?

 

Dette ble mye bedre. Fargene er riktige, men for enkelte kan det ta tid å venne seg til det. Det er ikke vårt problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig. Det passer bedre med designet på siden. Tror også det er penere med lyseblå skrift enn hvit. Alle disse hvite rammene ser også litt camping ut.

 

Alle til Moss....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man blir jo litt trist av å stirre på så mørke farger da. Fingermerker og dritt på skjermen synes alt for godt også (KRISE).

 

Selvfølgelig er det jo en smaksak. Og det er jo egentlig en ubetydelig fillesak. Men det er viktig å ta seg godt ut. Min stemme går ubetinget til det første utseende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med StabækLars. Likte forrige utseende bedre.

 

 

Blå-farger er da uendelig mye fetere ett hvit? Det forrige forumet hadde ett ganske kjipt utseende. Men med de riktige blå-fargene på plass, har dette blitt det perfekte Stabæk-forum.

 

Endelig godt at Guinn og Slum er moderatorer... :evil:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er nok ikke moderator (selv om jeg kan endre på oppsettet i forumet).

Moderatorer er de som til enhver tid er medlemmer av gruppen Stabæk Support - Styret

 

Hva om jeg legger til en ny template som er lik den gamle (og lar brukerne velge hvordan de vil se sidene)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye bedre slik det er nå, men jeg er enig i at de hvite rammene er en anelse adidas. (=ikke særlig stilig). (

 

Kan endre de til en eller annen blå variant (litt mer anonym).

Skal se på dette når jeg er tilbake fra vestlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Valgfrihet? Nei takk. Demokrati=kaos.

 

Folk velger jo bare hvordan de vil se sidene, da. Se hvordan vi har gjort det på tornekrattet.com, forresten, pent, spør du meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Nytt utseende
×
×
  • Opprett ny...