Gå til innhold

Thomas Finstad


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Godset kan umulig ha nok cash til å kjøpe noen av våre spillere.

32956[/snapback]

Si ikke det.. Vi har da solgt spillere på billigsalg før...! Har vi ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke til møkkalag..

 

Jeg mener vi bør beholde Finsi, han kan brukes som en tanksenter, med sin enorme styrke og hurtighet.. Litt teknikktrening og vi kan inkassere et 7-sifret beløp ved evt. salg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke til møkkalag..

 

Jeg mener vi bør beholde Finsi, han kan brukes som en tanksenter, med sin enorme styrke og hurtighet.. Litt teknikktrening og vi kan inkassere et 7-sifret beløp ved evt. salg

32959[/snapback]

I forhold til nytteverdi for laget tipper jeg (men har egentlig ikke peiling) at han er den som er klart dyrest i drift. Jeg synes han har fått nok sjanser til å vise at han ikke er god nok, de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om Finstad ikke er god nok til å spille fast på laget, vil det være kamper hvor hans forcer er gull verdt. Han er en utrolig god gjennombruddsspiss når han får ballen forann seg. Bare se på kampene mot Rosenborg. Men et utlån for å gi han fast spilletid en periode kunne jo ikke skade..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spurte Finstad om han skulle til Godset før kampen i dag startet.

 

"Ikke faen!"

 

 

:lol:

32980[/snapback]

Det er sånne holdninger vi skal ha i hele spillerstallen vår.

33006[/snapback]

 

 

Finnstad er vår og han blir - ferdig med det. Jeg synes det blir helt feil å mase om nytter verdi i nuet. Plutselig kommer en skade og en supensjons og vips så kan >Finstad spille seg inn på laget igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


synes det er kult han har følelser for klubben og vil bli til tross for benke tilværelse, det er nok av de som har høyere tanker om seg selv enn om klubben, se på de som forsvant etter nedrykket, lojalitet er undervurdert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Thomas Finstad
×
×
  • Opprett ny...