Gå til innhold

Bjørn Berland


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Tobbe - ja takk! Nårsomhelst!

 

Men jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Marel. Han var ikke målfarlig nok da han var hos oss sist, men jeg har hørt at han er omskolert til midtbanespiller i Belgia (?). Uten at jeg vet så mye om hvordan han gjør det der er det vel trygt å anta at det er en naturlig grunn til at han ikke aspirerte til prisen 'årets utlending'.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hva med han tyske driblevingen på Follo da, Peter Enckell? Jeg var ikke på den kampen, men det var flere som skrek løp og kjøp etterpå. Vi trenger sårt noen gode vinger på laget vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår å hente Tobbe og Marel, men ikke før vi har rykket opp. Enig i at det ikke er noe vits i å hente middelmådige norske spillere.

34443[/snapback]

Vet ikke hva vi skal med islandske middelmådigheter heller

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg foreslår at vi henter 4 Nigerianere og en tidligere hockeyfantast med psykopatøyne.

34460[/snapback]

Problemet er at nigerianerne forsvinner sånn helt uten videre, mens hockeyduden er vanskelig å bli kvitt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tobbe - ja takk! Nårsomhelst!

 

Men jeg skjønner ikke helt hva vi skal med Marel. Han var ikke målfarlig nok da han var hos oss sist, men jeg har hørt at han er omskolert til midtbanespiller i Belgia (?). Uten at jeg vet så mye om hvordan han gjør det der er det vel trygt å anta at det er en naturlig grunn til at han ikke aspirerte til prisen 'årets utlending'.

34446[/snapback]

 

 

Hehe. Trodde han kanskje hadde gjort noen store framskritt. Våre venner i www.tippeliga.de følger han i hvertfall tett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

gratis er vel ok, som en Finsi-erstatter. han kan jo blomstre med tillitt, men det er vel ikke sannsynlig at det blir annet enn benken på ham dersom han kommer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bjørn Berland
×
×
  • Opprett ny...