Andersblaa<3 0 Share Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 såååå fett.... toppen av lykke er å feire 17. mai i Trondheim med furtne trøndere... Drakta matcher dressen... 33910[/snapback] Ja, nå blir det 17 mai tog med drakten på ihvertfall!!! Forza Stabæk!! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Toretøsch 1 Share Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 vel, jeg syns i alle fall det var jevnspilt, vi kunne godt vunnet 2-0 eller det kunne enda lettere blitt 1-1... det var nervepirende rett og slett 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Henrik H 0 Share Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 vel, jeg syns i alle fall det var jevnspilt, vi kunne godt vunnet 2-0 eller det kunne enda lettere blitt 1-1... det var nervepirende rett og slett 33936[/snapback] Jeg vil si lever tidvis farlig når Tønsberg få heade umarkert fra 5 meter og ballen triller langs streken. Nå skal de nevnes at vi også hadde store sjanser. Daniels nydelige nick som ble reddet på strek fortjente en bedre sjebne... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Berdiin 35 Share Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 .. og veigars skudd på innlegg fra nanne som burde vært i mål.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Henrik H 0 Share Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 .. og veigars skudd på innlegg fra nanne som burde vært i mål.. 33940[/snapback] Ja fy fader, den glemte jeg. Det var en skikkelig hjertestarter.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts