Gå til innhold

Jesper Jansson


Morten
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Aj...En legende takker av. Takk skal du ja Jesper. Så synd at skadene ødela denne siste sesongen, men takk for at du blir hos oss!

 

Trodde Jesper var tiltenkt en jobb i forbindelse med stadionprosjektet. Så dette er vel bare enda en bekreftelse på at det har gått til helvete på fornebu...

 

Uansett. Brillefint å få en kapasitet som Jesper inn som vår scout og 'international man of mystery'. Gleder meg til å se hva det kan føre med seg.

 

Takk for alt til nå, din jävel! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var forferdelig trist. Jeppe ble en av de virkelig store da han vendte hjem fra kapteinsbind i Helsingborg til adeccoligaen. Min favorittspiller på dagens stabæklag.

Hva med å lage en skikkelig avskjed for han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sjekket ordnett.no for å se hva som kom opp på Jesper Jansson:

 

1 - person som har øvet store bedrifter og har vist mot og tapperhet; tapper kriger

2 - person som spiller hovedrollen (ved en viss anledning) el. er gjenstand for beundring og tilbedelse

Takk for alt, Jeppe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synd at siste sesong skulle bli ødelagt av skader. Jesper er en mann som ville fylt Åges kriterie om stake, og har gitt oss mye glede. Spesielt viktig var det at han signerte for Stabæk etter nedrykket 04.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var veldig dumt at Jesper måtte gi seg. Håper han gjør en god jobb med å finne nye spillere også. Håper han ser til øst-europa.

 

Håper ikke du tenker på Finland. Eneste spiller Jesper har hentet så langt er jo Christian Sund.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aner vi konturene av ett nytt medlem i Hall of Fame?

 

Fra stabak.no: Kriteriene for å bli valgt inn i Hall of Fame er at en spiller, trener eller leder må ha gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet. Å bli innvalgt i Hall of Fame er Stabæk fotballs største æresbevisning. Man kan bare velges inn etter at den aktive karrieren er over, og det kan maksimalt velges inn èn person hvert tredje år

 

Siste innvalgte var André Flem, 1. november 2003. For å si som Jokke: "Nå trur jeg tida er inne" til å velge vårt 4. medlem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aner vi konturene av ett nytt medlem i Hall of Fame?

 

Fra stabak.no: Kriteriene for å bli valgt inn i Hall of Fame er at en spiller, trener eller leder må ha gjort en helt ekstraordinær innsats for klubben; en innsats som vil bli husket i årtier etter at selve karrieren er avsluttet. Å bli innvalgt i Hall of Fame er Stabæk fotballs største æresbevisning. Man kan bare velges inn etter at den aktive karrieren er over, og det kan maksimalt velges inn èn person hvert tredje år

 

Siste innvalgte var André Flem, 1. november 2003. For å si som Jokke: "Nå trur jeg tida er inne" til å velge vårt 4. medlem.

 

Hmm. Syns ikke Jesper er en spiller som fortjener dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm. Syns ikke Jesper er en spiller som fortjener dette.

 

Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ...

 

EDIT: Jeg glemte jo Fjørtoft. Gi hedersbeviset til den mannen - ASAP!

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ...

 

Joa, er det slik at det SKAL velges inn en spiller i Hall of Fame i år er Jesper det naturlig valget. Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem. Han oppfyller rett og slett ikke kravene.

 

Blir Jesper tatt inn har vi 4 spillere i Hall of Fame i løpet av 8 år? Da henger ikke denne utmerkelsen så høyt som den burde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deg om det... Av spillere som har lagt opp de seneste årene, kan jeg vel bare se ett annet alternativ. Kan derimot innrømme at det også er et godt alternativ...

 

Joa, er det slik at det SKAL velges inn en spiller i Hall of Fame i år er Jesper det naturlig valget. Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem. Han oppfyller rett og slett ikke kravene.

 

Blir Jesper tatt inn har vi 4 spillere i Hall of Fame i løpet av 8 år? Da henger ikke denne utmerkelsen så høyt som den burde.

 

Veldig enig med denne konklusjonen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men jeg syns han på langt nær er på nivå med Jocke, Tom og Flem.

En liten brannfakkel...

Hvorfor er Tom i HoF? Han spilte for oss i kun 3 år, '92-'94.

Vel var han en notorisk måklscorer som var med på to opprykk. Men utifra utmerkelsen burde han vel nesten ha stått for dette alene? Og det gjorde han ikke.

 

Kan det være fordi det rett og slett var mangel på gode alternativer da HoF ble opprettet, og for å kompletere Jocke så tok man med Tom?

 

Videre; hvis Toms innsats elene anses som klubbens toppeksistens så er plassen grei. Men jeg er av den oppfatning av at Jeppes retur til oss ikke skal undervurderes mtp på klubbens fortsatte toppeksistens, og nesten alene burde tilsi HoF.

 

Men så var det denne Blue Dream TV reporteren da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Interessant om og med Jeppe her og på Stabæk spesial:

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle106042.ece

 

Stabæk spesial ligger på fredagssendingen til tv.budstikka på hjemmesiden til Budstikka (16 minutter ut i sendingen). Han sa b.l.a at det er aktuelt å innlede samarbeid med lokale klubber og klubber ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jesper Jansson
×
×
  • Opprett ny...