Gå til innhold

Hødd - Stabæk


Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Glemte du igjen både jakke, nøkler og lommebok på bussen i morges, Hagen...?

36000[/snapback]

Nøkler og lommebok. glemte det ikke, men litt vansklig å finne av og til

36003[/snapback]

 

Spesiellt når man har dårlig tid og bussen skal videre med en gang. Skjønner deg godt jeg Hagen. Men alt ordner seg for snille gutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flott seier og tre viktige poeng til stor jubel for en busslast med Stabæk-supportere i fin rus.

 

Hmmm? Må være seiersrus skribenten på allegutta.no mener?

36072[/snapback]

 

eller det faktum at det ikke akkurat var vann vi drakk i natt.... Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

36080[/snapback]

 

har et svakt minne om at du siterte den til oss i natt, men var så trøtt og full at det festet seg ikke til hjernebarken.... Men morro var det!

 

Ikke så ille å få høre fra de få Stabæksupporterne som satt på hovis at vi 24 bråkte mer enn 800 bønder! Artig å være blaa i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


gutta skriver fantastisk bra!

36077[/snapback]

Det er hardt å være foppallspeller!

"Høvikodden viste seg fra sin aller beste side denne fredagen. Sol og 22 varme, i tillegg til den fantastiske beliggenheten ga redaksjonen årets første skikkelige sommeropplevelse. Etter en god treningsøkt på formiddagen trengte vi næring og bestemte oss for å ta oppgaven med å sjekke fasilitetene og maten. Den idylliske Uterestauranten var godt besøkt av mennesker som ville nyte sommerdagen som oss. En søt, ung servitrise som utvilsomt hadde gått ut av sengen med riktig fot først denne morgenen, serverte Morten ”Smørbrød med oppstasa reker med paprikaslips og olivenhatt” mens Christian valgte fiskesuppen ”Olli på fisketur fra sandviksbukta”. Opplevelsen ble en fryd både for øyet og for magen, og fristet til snarlig gjentakelse."

 

Nå begynner jeg å angre på at jeg tok datautdannelse istedenfor å begynne på NTG...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

36080[/snapback]

 

Dette er absolutt siste gang! Etter dette ønsker jeg ALDRI mer å høre om Festus! Teksten går som følger:

 

Her kommer jeg, og jeg er den tøffe Festus!

 

Og Andrè. Legg merke til siste ord. IKKE Fest Hus, men Festus.

Endret av Pedagogen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

36080[/snapback]

 

Dette er absolutt siste gang! Etter dette ønsker jeg ALDRI mer å høre om Festus! Teksten går som følger:

 

Her kommer jeg, og jeg er den tøffe Festus!

 

Og Andrè. Legg merke til siste ord. IKKE Fest Hus, men Festus.

36142[/snapback]

Ha.... det var det jeg trodde..... FESTUS rules

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

36080[/snapback]

 

Dette er absolutt siste gang! Etter dette ønsker jeg ALDRI mer å høre om Festus! Teksten går som følger:

 

Her kommer jeg, og jeg er den tøffe Festus!

 

Og Andrè. Legg merke til siste ord. IKKE Fest Hus, men Festus.

36142[/snapback]

 

hmm....da vet vi det....fikk etter hvert greie på at det ikke var fest hus,etter og ringt div telefoner.....men skal spare dere for den sangen en gang til,men skal også sies at jeg har sunget på den sangen nå en stund.....på tide og få den ut!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men for en tur det var! Og for de som ble holdt våken av noen overtrøtte mennesker bak i bussen har jeg bare en ting å si: Dadadadadadda FESTHUS!

36079[/snapback]

 

Fant vi tilslutt ut hva som egentlig var teksten på denne sangen?

36080[/snapback]

 

Dette er absolutt siste gang! Etter dette ønsker jeg ALDRI mer å høre om Festus! Teksten går som følger:

 

Her kommer jeg, og jeg er den tøffe Festus!

 

Og Andrè. Legg merke til siste ord. IKKE Fest Hus, men Festus.

36142[/snapback]

 

hmm....da vet vi det....fikk etter hvert greie på at det ikke var fest hus,etter og ringt div telefoner.....men skal spare dere for den sangen en gang til,men skal også sies at jeg har sunget på den sangen nå en stund.....på tide og få den ut!!!

36197[/snapback]

lettere irriterende sang i lengden, har søren meg ikke fått den ut av hodet enda!!! men du verden hvor slitsomme andre må oppfattet oss som! og stakkars de vi ringte halv 2 om natten for å finne ut hvordan teksten egentlig var...

kan vi ikke skrive mer på den, kan vi irritere vettet av motstanderlagene på Nadderud!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan vi ikke skrive mer på den, kan vi irritere vettet av motstanderlagene på Nadderud!!!

36213[/snapback]

 

Skrive MER på den? Å komme opp med ETT ord kommer vel ikke i kategorien "Å skrive sang"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


kan vi ikke skrive mer på den, kan vi irritere vettet av motstanderlagene på Nadderud!!!

36213[/snapback]

 

Skrive MER på den? Å komme opp med ETT ord kommer vel ikke i kategorien "Å skrive sang"

36243[/snapback]

 

Alt er relativt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å komme opp med ETT ord kommer vel ikke i kategorien "Å skrive sang"

36243[/snapback]

 

Fra en annen tråd kan det virke som Rich er uenig i det:

 

allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez,allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez,allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez,allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez, allez..... (osv).
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hødd - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...