Gå til innhold

Tommy Svindal Larsen


Alessinho
 Del

Anbefalte innlegg


greit nok at TSL er en brukbar spiller, men han er ingen lagspiller, og kan fucke opp dynamikken vi har i laget pr i dag.. Primadonna-nykker og ego innstilling er det siste vi trenger i klubben...

 

Nei til TSL!!!

 

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Grunnen til at norges svar på Maradonna var vanskelig å selge er at gutten er dum som et brød (VIF-brød). Når vi endelig ble kvitt ham, må vi for guds skyld ikke slippe ham inn igjen. Schelvan! Ikke ta telefonen når Tommy ringer!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe..

Isjameien, at jeg kunne være så klosset å si noe positivt om TSL.

Fullt klar over at han var en tosk før han dro, men han hadde mange frekke detaljer gitt..

 

Men jeg får vel bare ta på den røde klovnenesen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har forsåvidt ikke noe mer feil enn det du har, men jeg ser dine synspunkter og tar de til etterretning.. Og du har tydeligvis ikke vært på de kampene jeg har vært på fra 1996..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei.. aldri i verden om jeg vil ha han tilbake.. Han kunne spillemessig kanskje vært en erstatning for jesper i Tippeligaen, men det er ikke plass til han på midten nå.. Bedre med jesper og henning.

 

Han skal vel bare bruke de siste årene i karrieren på å gjøre om alt i Stabæk, treninger osv, så kan han legge opp når han spiller rævva å klage på at det var måten stabæk trente på som gjorde han dårlig.. nei takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er "Løken" Karl Petter Løken eller er jeg blitt naiv?

 

 

Og som jeg har nevnt før, primatommy sier jeg nei takk til.

35539[/snapback]

 

Kanskje naiv, men ikke denne gangen - er nok Karl Petter bak det navnet, jo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han påstår å ha vært i samtale med Stabæk...

 

Artikkelen fra Varden.

35519[/snapback]

Ser ut til at TSL har vokst ut av Skien. Tommy finner seg nok annen klubb i Tyskland. tommy er nok fortsatt som vi husker ham, best mot de beste og IKKE fult så bra mot de motstanderne som ikke inspirerer ham.

Kunne forøvrig tenke meg TSL på midten i en ny cupfinale, men ikke ha han med til Alta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi han prestasjonslønn. TSL skal nok ikke avskives etter erfaringen fra bundesligaen. Tror nok han overgår de fleste midtbanespillerne i Norsk TL nå. Vi trenger profiler, og det er TSL så lenge han spiller på landsen. Men min favoritt? Nei, det er han nok ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hvis det stemmer at han vil flytte til Skien, og ikke

vil pendle, så er vel igrunnen saken klar.

35520[/snapback]

 

Vil ikke kalle Pors(grunn) pendling.

35585[/snapback]

 

Det vil ikke jeg heller. Men til oss derimot, vil kunne karakteriseres som pendling.

 

Er ikke så mye mot fyren som mange andre, - Men jeg synes ikke vi trenger'n

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gutten har jo vært brukbar i Bundesliga i år også, ifølge VG, så han bør jo ha litt å bidra med i et tippeligalag, hvis han gidder da! Men mitt inntrykk av fyren er at han passer bedre i et tysk foppalmiljø, hvor spillerne er utpreget opptatt av egen posisjon i klubben og lagoppstillingen, som jeg igjen har lest i VG. Synes det virker som om hele organisasjonen i Stabæk nå er tilbake til utgangspunktet om at for å oppnå suksess må alle gutta gjøre denne jobben sammen. Er redd for at SVINdal ikke passer inn i et slikt opplegg, men jeg har tatt feil før. Men hans kvaliteter på banen klarer ihvertfall ikek jeg å si at vi ikke kan ha bruk for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt poeng. Vi er i ferd med å bygge opp en ny stamme, og kultur, i klubben. Er Tommy SL (enig med Alz, det finnes kun èn Tommy) en person vi vil ha i disse tider? Men, jeg skal si meg enig i at han har ferdighetene, enhver som holder sitt i Bundesliga er en solid spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger ikke TSL, ferdig med det.. Henning, Claus, Jesper, Steners og Stenvoll er mer enn gode nok..

35618[/snapback]

Vel ,alle disse er vel sannsynligvis ikke bedre fotballspillere enn TSL, men de har i hvert fall en hel del år igjen på fotballbanen, det har ikke TSL

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det også, kanskje med unntak av Jesper..

 

Det er ikke ferdighetene det står på, det er vel heller det økonomiske.. La oss vente til han blir desperat i så fall..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tommy Svindal Larsen
×
×
  • Opprett ny...