Henry 0 Share Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Knutsen er en spiller av rang, det har ikke grodd så bra i stabæk på over 40 år. Stabæk viser muskler i 1div i år og jeg ser ingen som kan slå de, det er bare å innse at stabæk er på vei mot eliteserien og videre ut i europa. Tror faktisk de kan kjempe om en triumf i champions league. Stabæk har talenter i verdensklasse. Som ikke vil ha problemer med å hevde seg i europa. Bare se vent å se....Knutsen er en stjerne som kan bringe laget opp mot nye høyder.Og han holder moralen oppe i laget, har keeper egenskaper som Buffon og Dida bare kan drømme om!!! 0 Quote Link to post Share on other sites
AndersBD 817 Share Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Knutsen er en spiller av rang, det har ikke grodd så bra i stabæk på over 40 år. Stabæk viser muskler i 1div i år og jeg ser ingen som kan slå de, det er bare å innse at stabæk er på vei mot eliteserien og videre ut i europa. Tror faktisk de kan kjempe om en triumf i champions league. Stabæk har talenter i verdensklasse. Som ikke vil ha problemer med å hevde seg i europa. Bare se vent å se....Knutsen er en stjerne som kan bringe laget opp mot nye høyder.Og han holder moralen oppe i laget, har keeper egenskaper som Buffon og Dida bare kan drømme om!!! 37543[/snapback] Den har vi faktisk hørt før. 0 Quote Link to post Share on other sites
Flexi Knut 1,726 Share Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 ...jeg er enig med Henry når jeg er drita 0 Quote Link to post Share on other sites
atleten 1,460 Share Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Det stemmer nok ikke. Første stadie i fylla er nemlig smart: Stadie 1 - SMART: Dette er når du plutselig blir en ekspert på alle emner i den vide verden. Plutselig kan du alt, og du vil gjerne fortelle det du kan til den som vil høre på. På dette stadiet har du alltid RETT. Og selvfølgelig; den du prater med tar FEIL. Dette er bakgrunnen for en interessant samtale når begge er SMARTE. Stadie 2 - KJEKK: Dette er når du plutselig innser at du er den KJEKKESTE personen i hele baren, og at folk faktisk liker deg. Du kan gå bort til en helt tilfeldig, vitende at de liker deg og at de virkelig vil snakke med deg. Husk at du fortsatt er SMART, så du kan snakke med denne personen om alt mellom himmel og jord. Stadie 3 - RIK: Dette er når du plutselig blir den rikeste personen i verden. Du kan spandere drinker på hele baren, fordi du har en svær bil full av penger parkert rett borti nabolaget her. Du kan også vedde på dette stadiet, fordi du selvfølgelig fortsatt er SMART, og du vil selvfølgelig vinne alle veddemålene. Det har ikke noe å si hvor mye du vedder, for du er RIK. Du kan også spandere drinker på alle du vil, for du er den KJEKKESTE personen i verden. Stadie 4 - SKUDDSIKKER: Nå er du klar til å slåss med hvem som helst, hvor som helst, spesielt med de du har veddet med og diskutert med. Dette er fordi ingenting kan skade deg. På dette stadiet kan du også gå bort til partneren til den du liker og utfordre dem til kamp, både når det gjelder intelligens eller penger. Du har absolutt ingen frykt for å tape denne kampen, for du er SMART, RIK og helvete heller - du er langt KJEKKERE enn dem! Stadie 5 - USYNLIG: Dette er det siste stadiet. Nå kan du gjøre det du vil, for INGEN KAN SE DEG.Du kan danse på bordet bare for å imponere de menneskene du liker - resten kan jo ikke se deg. Du kan også gå rundt på gata og synge av full hals, for ingen kan verken se eller høre deg, og siden du fortsatt er SMART kan du ALLE ordene! Vi må ikke glemme fyllas sjette stadium; Du er FATTIG fordi du brukte opp alle pengene dine da du trodde du var rik, du er STYGG fordi øynene dine er like rød som en solnedgang om høsten, tennene dine er dekket av et teppe bestående av gammel tobakksrøyk, lunken øl og Rom og øynene er smalere enn kredittkortet du mistet i går, den flotte blåveisen du fikk i baren og skrubbsårene på knærne og på ryggen før deg til å føle det som om du er LAGET AV GLASS, du er ikke usynlig, men ØREDØVENDE TILSTEDE fordi tusen gærne tømmerhuggere fra Toten har motorsagstevne i bakhodet ditt. 0 Quote Link to post Share on other sites
ErikErik 1,097 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 stadie 3 på meg i går... 0 Quote Link to post Share on other sites
$uperTerje 70 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Oppdatert værvarsel fra en lokal helt på Kongsvinger: Det regnet frem til ca kl1330, men nå lysner det opp... Vi får håpe på sol og fuktig bane så ballen ruller fort... 0 Quote Link to post Share on other sites
d*u*b 2,332 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Tre poeng i Kongsvinger betyr et snitt på 2,6 hittil i år. 2,4 ved uavgjort og 2,3 ved tap. Vi har tapt bare 4 poeng sålangt i år. Kongsvinger har vel stort sett avgitt poeng. Dette må da bare bli en borteseier? Med Jons formidable statistikk på 0,2 baklengs pr. bortekamp, men kongsvingers 1,6 mål i snitt på hjemmebane gjør vel samlet sett at vi kan forvente et baklengs. Jeg tror vi vinner 1-3. Pausen har gjort oss godt, og med en god start kan vi styre dette inn mot et KIL lag i uballanse. Virker ikke som de har flyten hverken forover eller bak. 0 Quote Link to post Share on other sites
stabækLars 1,214 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Kom igjen, STABÆK! Live oppdatering: http://tux.aftenposten.no/fotballdirekte/live.do?method=gam 0 Quote Link to post Share on other sites
sigurdlk 49 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 FAEN. 0 Quote Link to post Share on other sites
stabækLars 1,214 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 FUCK 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Helvete! 0 Quote Link to post Share on other sites
Mortimer 3,750 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hvem faen er Ole Marius Hansen? 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Hvem faen er Ole Marius Hansen? 37560[/snapback] er det ikke han som spiller på landslaget? 0 Quote Link to post Share on other sites
Bendix 64 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Kongsvinger har startet bra hjemme mot de fleste. Eide bl.a. kampen mot Bryne i lang tid. Så slapp av det kan gå greit 0 Quote Link to post Share on other sites
stabækLars 1,214 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Vi er uslåelige, for vi har Jesper Jansson: 26 min: Jesper jansson nede for telling - to ganger på kort tid. men er oppe igjen. 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted June 12, 2005 (edited) Share Posted June 12, 2005 (edited) jepp, vi har jo klart å snu kamper tidligere i sesongen, noe vi ikke klarte i fjor..... men liker ikke dette : "27 min: Hjemmelaget holder godt grep om kampen. Broderer ut spillet og veksler på å angripe fra begge kanter. Har egentlig full kontroll." Håper Jönsson får sagt noe bra i pausen... Edited June 12, 2005 by StankoBITCH 0 Quote Link to post Share on other sites
Bendix 64 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Også har vi en svenske som vet hvor målet står....... 0 Quote Link to post Share on other sites
Mortimer 3,750 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 27 min: Hjemmelaget holder godt grep om kampen. Broderer ut spillet og veksler på å angripe fra begge kanter. Har egentlig full kontroll Vet ikke helt jeg... føler at jeg taper en del på tipping i dag... 0 Quote Link to post Share on other sites
Bendix 64 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Når de første 30 er ferdigspilt er det vår tur til å låne ballen; resten av kampen 3-1 til de blaa 0 Quote Link to post Share on other sites
Flexi Knut 1,726 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 KIL vil i angrep hver eneste gang de erobrer ballen, og går rett på mål. Viljen til å sluttføre angrepene er mye, mye større. Dette har ikke Gjemselund-publikum sett tidligere i år faa... Ser at Samir har scora.. 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Faen som de presser, håper vi får til noe bra nå snart... 0 Quote Link to post Share on other sites
lars_77 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Bryne har utlignet og det står 1-1 på storstadion. det er vel det eneste positive i skrivende stund. 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 34 min: Nannskog viser at han er 1. divisjons toppscorer. Det er livsfarlig hver gang han får ballen. Denne gangen reddet Fredrik Persson. Nå begyner det! 0 Quote Link to post Share on other sites
stabækLars 1,214 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 34 min:Nannskog viser at han er 1. divisjons toppscorer. Det er livsfarlig hver gang han får ballen. Denne gangen reddet Fredrik Persson. Nå begyner det! 37571[/snapback] Amen 0 Quote Link to post Share on other sites
lars_77 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Lag Kongsvinger Stabæk Sjanser: 7 2 Avslutninger: 1 1 Hjørnespark: 4 1 Håper at dette snur snart 0 Quote Link to post Share on other sites
Blaatter 5 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 7 - 2 i sjanser til Kongsvinger... 0 Quote Link to post Share on other sites
elaang 669 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Kom igjen gutta!!! Gi jernet i 2. omg!! 0 Quote Link to post Share on other sites
Flexi Knut 1,726 Share Posted June 12, 2005 (edited) Share Posted June 12, 2005 (edited) Gjerne de siste fem i første også.. første gang i år jeg føler meg littegranne usikker. får håpe det er gårsdagens skyld. Edited June 12, 2005 by Flexi Knut 0 Quote Link to post Share on other sites
lars_77 0 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 1-1 til pause i sandefjord 0 Quote Link to post Share on other sites
Blaatter 5 Share Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 Jeg har skikkelig lyst på 3 poengs ledelse! 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts