Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

56 minutter siden skrev testapen:

Var innom igår. Er det virkelig sånn at banen klippes med gåklipper? Så en dame og en mann labbe rundt med hver sin motoriserte klipper. Så helt absurd ut.

For det jevneste resultat, er svaret jeg fikk for noen år siden på samme spørsmål. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å ta diskusjonen bort fra plenklipping og slikt!

hvor lang tid har egentlig politikerne på seg, til å ta beslutning i diverse saker, type som i stadionsaken? Det er jo alt besluttet at en ny stadion skal bygges!

Og hvor lang tid bruke de på å utrede og beslutte kommunegården?

Merker jeg er ganske lei av at kommunen gjør oss til ett luftslott, nå må ting snart på plass, slik at en faktisk kan starte å planlegge fremtiden til Stabæk.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Øyvind:

Møte i MIK (Miljø, Idrett og Kultur) torsdag 19 august, kommunestyremøte er 1 september og fordrer vel da at Kommunedirektørens forslag blir vedtatt 19.08.

Dokumenter her.

Og det nye alternativet 3A avvises blankt av Kommunedirektøren, og er til og med nesten like dyrt som de andre alternativene. Som igjen har blitt 10-50 millioner dyrere i løpet av tiden som har gått mens 3A ble utredet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

4 timer siden skrev tobb:

Så hvis det i slutten av september blir bestemt at vi går for alternativ 2C, vil da anbudskonkurransen være neste steg? Noen som vet prosessen? @Jon

Endelig beslutning tas forhåpentligvis i Kommunestyret i oktober. Blir det 2C er neste steg å gå i dialog med potensielle tilbydere. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppfordrer alle til å tegne abbo hos Stikka, jeg betalte kr 4 for over en mnd.

Her er litt:

«Dette kom godt til syne i kommunestyresalen onsdag. Der hadde utvalg for barn og unge (Baun) sin første runde om hvordan investeringene skal kunne reduseres i årene som kommer.

Et foreslått grep er å skyve på flere satsinger innen skole og barnehage, tenke mer gjenbruk av eksisterende bygningsmasse og bygge riktig kapasitet til riktig tid. Ikke som nå, hvor det gjerne har vært bygd større skoler enn behovet, for så å fylle opp etter hvert.

Spørsmålet kom umiddelbart: Skal vi utsette skoler og barnehager, mens vi tar oss råd til Nadderud?

 

Det er i dette landskapet Stabæk må manøvrere. De trenger alle medspillerne de kan få. Stadionsaken lever ikke i et vakuum, selv om flere partier gikk til valg på ny Nadderud stadion i 2019. 

Det oppleves heller litt som et nå-eller-aldri-øyeblikk for stadionplanene. For det er neppe alle som ønsker dra med seg en debatt om oppvekst og eldre»

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev arni:

Spørsmålet kom umiddelbart: Skal vi utsette skoler og barnehager, mens vi tar oss råd til Nadderud?

Om dette blir alternativene politikene vil forholde seg til så kommer det garantert ikke til å bli stadion... 

Og uten stadion er Stabæk ferdig på øverste nivå... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


27 minutter siden skrev nichb:

Om dette blir alternativene politikene vil forholde seg til så kommer det garantert ikke til å bli stadion... 

Og uten stadion er Stabæk ferdig på øverste nivå... 

Og dette er det snart viktig at en pumper ut i mediene.
Her igjen er det skummelt at engasjementet rundt Stabæk er fallende. Jeg har mast lenge på en god nettside, en synlig klubb i mediene.
Ikke bare omkring A lag herrer med generelt. Synes dog det er mer stille rundt klubben for folk som ikke er aktive forumbrukere nå, enn på mange mange år.
Også ett sted Styret og stell har en stor jobb å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev blaasoldat:

Og dette er det snart viktig at en pumper ut i mediene.
Her igjen er det skummelt at engasjementet rundt Stabæk er fallende. Jeg har mast lenge på en god nettside, en synlig klubb i mediene.
Ikke bare omkring A lag herrer med generelt. Synes dog det er mer stille rundt klubben for folk som ikke er aktive forumbrukere nå, enn på mange mange år.
Også ett sted Styret og stell har en stor jobb å gjøre.

 

Et paradoks er jo at det aldri har vært flere ansatt i Stabæk Fotball enn det er i dag.

Og aldri har det vært så stille som nå fra Media og Kommunikasjonsavdelingen, som vel har tre fast ansatte! Skulle tro disse kunne komme opp med noen positive saker omkring klubben nå i disse dagene som er så viktige for klubben, ref. ny stadion. Jeg tror nemlig ikke at de ansatte i den avdelingen skriver leserinnlegg, henger på skuldrene til journalistene i Budstikka for å få inn gladsaker i avisa, lobber mot politikerne som er viktige å få med seg i stadionsaken etc.

Jeg tar forbehold om at jeg ikke vet om de faktisk gjør disse tingene, men om så er kommer det nada ut av det de gjør. Men i alle fall så er det vel sånn i Stabæk Fotball som i de fleste andre private bedrifter at ALLE ansatte er selgere. Alle har en "plikt" til å framsnakke bedriften utad, og selge den inn der det er mulig.

Sånn burde kanskje vi supportere tenke også. Her inne på forumet kan vi være uenige og "krangle" om det meste, men utad skal vi framsnakke klubben, overalt, Alltid.Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir en "ingenting er spesielt viktig så lenge barn dør av sult i Afrika". Jeg vil at barna mine skal ha fine skoler i årene fremover, men det er da ikke det eneste viktige. Hvis alt skal måles opp mot skole og barnehager er det faen ikke mye annet enn helsevesenet og noe veivedlikehold igjen i budsjettet.

Hvis et nedrykk er nok til å velte hele planen om nytt stadion, da kan vi like gjerne legge ned elitesatsingen og heie på Lyn i stedet. Et så skjørt korthus kan vi ikke forholde oss til.

Ring meg når spaden settes i jorden, a. Dette surret orker jeg ikke mer av.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...