BelgiskBlaa 3,175 Share Posted March 30 Share Posted March 30 Telenor ble vel ferdig med en sponsordeal her forleden. Kan jo høre med dem? Telenor Arena er da ledig? 😄 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 3,225 Share Posted March 30 Share Posted March 30 Når vi er inne på ting vi har har sett før, kan jo arenaen helt enkelt døpes Nadderud 2 der 2ern er TV2-logaen. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
hoffisking 1,409 Share Posted March 30 Share Posted March 30 Hva om vi får med Vår Energi og lager Vår arena 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 21,904 Popular Post Share Posted March 30 Popular Post Share Posted March 30 22 timer siden skrev sacrebleu: Her burde en rik pappa kjenne sin besøkelsestid og la stadion hete nye nadderud Eeeeeyh Papparena 23 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 5,192 Share Posted March 30 Share Posted March 30 Hvis vi skal ha nåværende sponsor så er jo Sparebank1 Stadion mest naturlig. Spørs jo hvor mye de vil legge på bok da. Men skal man være litt umusikalsk så kan man gå for Tesla Stadion. Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 3,175 Share Posted March 30 Share Posted March 30 1 time siden skrev fexter: Hvis vi skal ha nåværende sponsor så er jo Sparebank1 Stadion mest naturlig. Spørs jo hvor mye de vil legge på bok da. Men skal man være litt umusikalsk så kan man gå for Tesla Stadion. "Litt umusikalsk" er vel ukens underdrivelse. Da kan man like gjerne kalle det Trump Arena. 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Sortebillen 567 Popular Post Share Posted March 30 Popular Post Share Posted March 30 «Arena» må vi uansett holde oss unna. Nye Nadderud er et STADION, ikke en (innendørs)arena. 15 Link to post Share on other sites More sharing options...
RedWhiteandBlaa 1,081 Share Posted March 31 Share Posted March 31 7 timer siden skrev Sortebillen: «Arena» må vi uansett holde oss unna. Nye Nadderud er et STADION, ikke en (innendørs)arena. Sparebank1 Campus da 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Totto 1,516 Share Posted March 31 Share Posted March 31 Hvis bensinstasjonkjeden Ingo skulle etablere seg i Norge (finnes i Sverige og Danmark) hadde det vært en åpenbar kandidat! 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
joffen 1,067 Popular Post Share Posted March 31 Popular Post Share Posted March 31 6 minutter siden skrev Totto: Hvis bensinstasjonkjeden Ingo skulle etablere seg i Norge (finnes i Sverige og Danmark) hadde det vært en åpenbar kandidat! Da vil jeg heller ha denne: 16 Link to post Share on other sites More sharing options...
RedWhiteandBlaa 1,081 Share Posted March 31 Share Posted March 31 19 minutter siden skrev joffen: Da vil jeg heller ha denne: 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,890 Share Posted March 31 Share Posted March 31 17 timer siden skrev hoffisking: Hva om vi får med Vår Energi og lager Vår arena Vår Stadion - har noen pitchet dette til de???? 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
General Madness 150 Share Posted March 31 Share Posted March 31 KIWI - Trippel Trump Arena Så kan Trump kjøpe Grønland og døpe om postgirobygget til Trump Tower. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 553 Share Posted March 31 Share Posted March 31 20 minutter siden skrev General Madness: KIWI - Trippel Trump Arena Så kan Trump kjøpe Grønland og døpe om postgirobygget til Trump Tower. Demper på festivalsommeren med Trump Tower på scenen Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,690 Share Posted April 1 Share Posted April 1 På 29.3.2025 den 18.12 skrev Ace: Siden vi har samme sponsorinntekter som i 2012 tenker jeg vi skal bruke alle muligheter til å øke inntektene. Selge stadionnavnet er svært lavthengende frukt. Når det gjelder navn stemmer jeg for de som betaler mest. Kommunen skal ha inntekter av alt salg bortsett fra billettinntektene, slik jeg har forstått det. Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 19,608 Share Posted April 1 Share Posted April 1 Det er her vi hadde trengt en kommune som var like kreative som det Oslo var da da ga Enga nytt stadion. Bærum kommune kjøper rettighetene til navnet! For å sikre lokal identitet kunne de kalt den "Bærum er Best Stadion". For dette betaler de fra et omdømmebudsjett 10 millioner i året, avtalt for 10 år. 75 millioner går dermed til Stabæk og kan brukes til å dekke Stabæks kostnader for den nye stadion, mens de siste 25% (and this is the beauty!) går tilbake til Bærum, men denne gangen som inntekter på stadionbudsjettet. Plutselig har stadion blitt billigere! 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 11,783 Share Posted April 1 Share Posted April 1 3 timer siden skrev h1912: Kommunen skal ha inntekter av alt salg bortsett fra billettinntektene, slik jeg har forstått det. Vi får 75 % av inntektene fra et salg av stadionnavnet mens BK får 25 %. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,690 Share Posted April 3 Share Posted April 3 På 1.4.2025 den 13.11 skrev odd: Det er her vi hadde trengt en kommune som var like kreative som det Oslo var da da ga Enga nytt stadion. Bærum kommune kjøper rettighetene til navnet! For å sikre lokal identitet kunne de kalt den "Bærum er Best Stadion". For dette betaler de fra et omdømmebudsjett 10 millioner i året, avtalt for 10 år. 75 millioner går dermed til Stabæk og kan brukes til å dekke Stabæks kostnader for den nye stadion, mens de siste 25% (and this is the beauty!) går tilbake til Bærum, men denne gangen som inntekter på stadionbudsjettet. Plutselig har stadion blitt billigere! Du får sette Budstikka på saken. Den lokale avisen som elsker Stabæk! Link to post Share on other sites More sharing options...
AndreaSTB 318 Popular Post Share Posted April 3 Popular Post Share Posted April 3 Ståfeltet reiser seg! Er det noen som vet om det planlagt safe standing, eventuelt setefritt med bølgebrytere? Studenternas IP har ganske kult ståfelt med sitteplasser på hver side, for øvrig også bygget i limtre. 12 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 13,201 Share Posted April 3 Share Posted April 3 1 time siden skrev AndreaSTB: Ståfeltet reiser seg! Er det noen som vet om det planlagt safe standing, eventuelt setefritt med bølgebrytere? Studenternas IP har ganske kult ståfelt med sitteplasser på hver side, for øvrig også bygget i limtre. Safe standing er helt grusomt. Bare se på Intility og Marienlyst. Da kan de like gjerne ha vanlige seter som er et mye bedre alternativ for stående supportere enn safe standing. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,688 Share Posted April 4 Share Posted April 4 På 9.3.2025 den 17.44 skrev rykkinn: Virker sånn. Virker som infoen legges ut på Facebook siden «Nye Nadderud idrettspark». Skulle gjerne hatt mer info og bilder oftere! Facebook? Legger de også ut på Myspace? 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 5,192 Share Posted April 4 Share Posted April 4 På 3.4.2025 den 11.34 skrev h1912: Du får sette Budstikka på saken. Den lokale avisen som elsker Stabæk! Say no more. Noen som er på saken. https://www.budstikka.no/er-dette-en-aprilspok/o/5-55-1953585?fbclid=IwY2xjawJcrxdleHRuA2FlbQIxMQABHRGhA7CJ4NuLOYioL79NAV0sVtblE9-RA5K46bTpnmrdvz-PaZG_QBoxew_aem_0d9PfGS1n7j4tgXyzHL_gg. Godt se Tunold er aktiv i kommentarfeltet serverer med en dose faktafeil fra debattinnlegget. Link to post Share on other sites More sharing options...
Ace 11,783 Share Posted April 4 Share Posted April 4 50 minutter siden skrev fexter: Say no more. Noen som er på saken. https://www.budstikka.no/er-dette-en-aprilspok/o/5-55-1953585?fbclid=IwY2xjawJcrxdleHRuA2FlbQIxMQABHRGhA7CJ4NuLOYioL79NAV0sVtblE9-RA5K46bTpnmrdvz-PaZG_QBoxew_aem_0d9PfGS1n7j4tgXyzHL_gg. Godt se Tunold er aktiv i kommentarfeltet serverer med en dose faktafeil fra debattinnlegget. Bare jeg som ikke kan finne kommentarfeltet? Jeg er ganske fascinert over hvor vanskelig det er å få med seg helt grunnleggende fakta om dette prosjektet. Gulli er en oppegående person med erfaring fra Bærum kommune på høyt nivå. Likevel har han ikke fakta på plass når han skriver. Men det er kanskje en bevisst strategi fra hans side å fremstille saken feil. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 5,192 Share Posted April 4 Share Posted April 4 Akkurat nå skrev Ace: Bare jeg som ikke kan finne kommentarfeltet? Jeg er ganske fascinert over hvor vanskelig det er å få med seg helt grunnleggende fakta om dette prosjektet. Gulli er en oppegående person med erfaring fra Bærum kommune på høyt nivå. Likevel har han ikke fakta på plass når han skriver. Men det er kanskje en bevisst strategi fra hans side å fremstille saken feil. Var på Facebook sitt kommentarfelt. Men enig mye faktafeil her. Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 3,225 Share Posted April 4 Share Posted April 4 7 timer siden skrev atleten: Facebook? Legger de også ut på Myspace? Nei, tror ikke det, men jeg har hørt at de er tilgjengelige for innspill på IRC i kontortiden. De henger visst på #norge på efnet. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 2,025 Share Posted April 8 Share Posted April 8 På 4.4.2025 den 15.20 skrev Ace: Bare jeg som ikke kan finne kommentarfeltet? Jeg er ganske fascinert over hvor vanskelig det er å få med seg helt grunnleggende fakta om dette prosjektet. Gulli er en oppegående person med erfaring fra Bærum kommune på høyt nivå. Likevel har han ikke fakta på plass når han skriver. Men det er kanskje en bevisst strategi fra hans side å fremstille saken feil. Heldige vi som i tillegg til ny stadion får parkanlegg, skatepark, vann og avløp osv. Kan vi selge navnerettighene på de sistnevnte også?! 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,690 Share Posted April 9 Share Posted April 9 På 4.4.2025 den 15.20 skrev Ace: Bare jeg som ikke kan finne kommentarfeltet? Jeg er ganske fascinert over hvor vanskelig det er å få med seg helt grunnleggende fakta om dette prosjektet. Gulli er en oppegående person med erfaring fra Bærum kommune på høyt nivå. Likevel har han ikke fakta på plass når han skriver. Men det er kanskje en bevisst strategi fra hans side å fremstille saken feil. https://www.budstikka.no/vis/skrivinnlegg Delta i debatten. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 5,192 Popular Post Share Posted April 11 Popular Post Share Posted April 11 Nytt innlegg på Facebook om nye stadion. 34 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 9,080 Share Posted April 23 Share Posted April 23 Satse på vi slipper like ille navn på stadion som IK Start har fått nå. Sparebanken Norge Arena Kristiansand, heter deres hjemmebane fra og med 2. mai.. 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 2,025 Share Posted April 25 Share Posted April 25 På 23.4.2025 den 13.03 skrev rykkinn: Satse på vi slipper like ille navn på stadion som IK Start har fått nå. Sparebanken Norge Arena Kristiansand, heter deres hjemmebane fra og med 2. mai.. "Veritas Stadion" - Stor bedrift med lang historie i Bærum. Kort og snappy navn. Storebrand kunne også vært noe, men de vil vel ikke bli sett at hq sponser noe. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts