Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg


hvem er det som registerer seg i dag og kommer inn som en reddende engel og forteller oss alt som foregår på nadderud, om trenersituasjonen, stadionsituasjonen, og skriver Noen vet mer enn andre. Men avtalen er ikke i boks før den er signert.

 

da får jeg desverre inntrykket av at det h*n kommer med ikke er realitet. men morsomheter

hadde det kommet fra en kilde her som var litt inn i miljøet hadde jeg ikke argumentert på en negativ måte, og nekter deg ikke og være uenig med meg, jeg tror bare ikke på det.


Lenke til innlegg
Del på andre sider


En dag må være den første til å registrere seg. Reddende engel er jeg ikke. Det er dog ikke viktig for meg hva du tror og jeg respekterer din sunne skeptisisme:) Det er ikke morsomheter, det kan jeg garantere. Jeg ønsker en sunn debatt om det som skjer med Stabæk Fotball og da er det viktig med meninger som både er positive og kritiske. Det er en stor del av fotballen.

 

Det jeg skriver er korrekt i skrivende stund, men ingen vet hva fremtiden bringer. Ingen avtaler er i boks før de er signert, det er en juridisk faktaopplysning som alle vet. Satser på at vi alle kan ha en fin og konstruktiv diskusjon fremover.

Endret av larsen007
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er helt sikker på at klubben kommer ut med gode nyheter når alt er signert. Det er mye som virker veldig mye mer ryddig nå enn hva som har vært tilfelle tidligere. Stabæk er dog fortsatt en dugnadsklubb og presterer deretter. Også administrativt. Men det er nå grunnmuren legges for en fremtidig toppklubb som kan kjempe om medaljer i Tippeligaen om 7-10 år. Og Nye Nadderud Stadion (som garantert blir knyttet til et sponsornavn) er en helt avgjørende faktor i dette.

Endret av larsen007
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Var noen håndverkere inne på ståfeltet nå etter trening. Noen som vet hva de hadde i tankene?

Et av de flotte kravene NFF har for TL er bestemmelser rundt dybde på trinnene på ståtribunen. Tipper det er dette de er der for å fikse.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var noen håndverkere inne på ståfeltet nå etter trening. Noen som vet hva de hadde i tankene?

 

 

Borte supporterne skal bli flyttet ett hakk innover, det skal også bli noen nye greier når det gjelder stå feltet til $$. egen inngang eller noe sånt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg er litt naiv, men er det ikke bedre å bare gå ut i fra at planen ikke er å fucke opp alt av brannsikkerhet og gode opplevelser da? Seriøst folkens...

 

Tja, no offence, men da er du nok kanskje litt naiv. Gjerdene kommer etter krav fra NFF, og da ringer ihvertfall alle alarmklokkene hos meg...

Endret av Mr. Diamond
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide at vi får porter og mulighet for skikkelig adgangs- og medlemskontroll. Det har vært mange freeridere på feltet vårt. For å sikre god rekruttering bør det være en rekke "ta-med-en-venn"-kampanjer i løpet av sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det ikke skjer, vil det da ikke være mulig å få med venner og kjente på SS feltet for enkeltbesøk?

Kommer de engang kommer de garantert igjen! Få de med på en borte kamp så vil de selv ønske og komme seg på flere!

 

stabaek.no/medlem

 

Koster 100 eller 200 kr for medlemskap :)

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide at vi får porter og mulighet for skikkelig adgangs- og medlemskontroll. Det har vært mange freeridere på feltet vårt. For å sikre god rekruttering bør det være en rekke "ta-med-en-venn"-kampanjer i løpet av sesongen.

 

Hadde året vært 2008 og vi sto som sild i tønne på feltet hadde jeg vært enig. Men jeg tror det er best for rekrutteringen å ha et

åpent felt, slik at alle som har lyst til å prøve å stå med SS får muligheten til det. Disse freeriderne betaler jo for inngangsbilletten, og denne er dyrere hvis man ikke er medlem av SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nettopp derfor jeg sier at det bør kjøres en rekke kampanjer hvor feltet er åpent for menigmann. Det må være klart og tydelig at det er medlemskontroll på feltet vårt. Hvorfor skal man kontrollere medlemskap i porten til stadion og ikke i porten på feltet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

På tide at vi får porter og mulighet for skikkelig adgangs- og medlemskontroll. Det har vært mange freeridere på feltet vårt. For å sikre god rekruttering bør det være en rekke "ta-med-en-venn"-kampanjer i løpet av sesongen.

 

Hadde året vært 2008 og vi sto som sild i tønne på feltet hadde jeg vært enig. Men jeg tror det er best for rekrutteringen å ha et

åpent felt, slik at alle som har lyst til å prøve å stå med SS får muligheten til det. Disse freeriderne betaler jo for inngangsbilletten, og denne er dyrere hvis man ikke er medlem av SS.

 

 

Freeridere er vel de som IKKE betaler men kommer gratis inn.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror vi MÅ ha organisere et skikkelig apparat til å ta i mot nye folk på feltet. Vi kan ikke fortsette med å hive dem ut på sidene - "hey her er min plass" og utelukkende kommunisere "syng for helvete! Skal du stå og holde kjeft kan du sette deg på hovis". Vi hadde mye bedre kultur for å ta vare på nye folk for noen år siden.

 

Men dette er en kulturdebatt som er litt OT her og bør tas i passende lukkede forum. For eksempel på et medlemsmøte.

 

Helt enig. Hadde ofte med meg nye folk på feltet i fjor, og opplevelsene var forskjellige. Mye bra engasjement og mange hyggelige på feltet, men de som skal "disse" nye og komme med kvalme kommentarer kan spare seg for det. Det gir ikke mersmak når man kaller nye ansikt "hoviswankere". Vi vil jo alle bli fler :)

Endret av Mattis
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en ekstra titt på bildet så jeg at det hadde skjedd noe med SS feltet.

 

Hmmm :huh:

 

De bygger doble trinn. Dvs at det blir et trinn mellom trinnene, fordi trinnhøyden var for stor for en setefri ståtribune. Det kommer også bølgebrytere innimellom. Jeg tror det blir dritlungt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...