Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg


Saken behandles i Kommunen.Saksbehandleren der ville ha bekreftet de opplysningene jeg ga fra NFF. Han virket eller ikke veldig positiv, men jeg har ringt å mast et par ganger allerede.

 

Det som er klart er at følgende støtter vår ønske:

 

Stabæk Fotball. Bærum USK, Bærum Sk, NSA. I tillegg har altså NFF forklart hvordan vi kan gjøre dette innenfor gjeldene regelverk og uten at det kommer krav som koster noe.

 

Kan ikke skjønne at kommunen kan si nei til dette. Men de kan jo trenere saksbehandlingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke skjønne at kommunen kan si nei til dette. Men de kan jo trenere saksbehandlingen.

 

Det er vel akkurat dette kommunen gjør best? Herregud, at det skal være så vanskelig. Etter at vi har hatt besøk av BriskebyBanden er det vel uansett ikke seter igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Genialt at setene på de nederste 5 radene fjernes, nå kan vi (om mulig) slippe oss enda mer løs. Bra jobbet!

Kanskje vi skulle bare flyttet setene til svingen? Kanari-fansen savner jo noe å sitte på når de er på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Riktig - ordførerkandidaten til Stabæklista er Thomas Bendixen.

 

Mulig jeg og Rich tar morgendagen fri for å rive ned seter og montere trelister over boltene i bakkant der setene sto. Noen som gidder hjelpe til?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er hjemmom en tur fra setedemonteringen. Vi har skrudd av 2 rader av totalt 5. Eller dette skal det monteres på treklosser på boltene som har holdt oppe setet, mao er vi ferdig med ca. 2/10.

 

Så gjør sikkert ikke noe om flere bidrar. Et tips er å kle seg godt å ta med hansker, er litt småkaldt og vått.

 

Einar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Er det noen som vet om det vil bli forandringer på Nadderud i år (annet enn flomlys)? Får dere f.eks. beholde tilskuerkapasiteten som før, eller må dere sette opp midlertidige tribuner slik det blir gjort i bl. a Fredrikstad og Bergen?

 

Mulig det har blitt nevnt noe om dette før, men som utenforstående (evt. tilbakestående) er det ikke så lett å få med seg alt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har ikke hørt noe, men det er vel neppe aktuelt å påtvinge en økt tilskuerkapasitet, når stadion aldri er fullsatt....Det blir jo som å be ei fattig jente kjøpe en bigmac til deg, enda du vet du er mett. natta

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri fullsatt? Har du vært på nadderud når vi spiller mot VIF og RBK? Da er det smekkfullt. Grunnen til Stabæks "lave" snitt på 4350 tilskuere er nettopp at vi ikke kan ta imot et større publikum på de kampene folk vil se.

 

Etter hva jeg har hørt tidligere så er det visstnok ikke mulig å sette opp provisoriske tribuner bak målene på grunn av at jordforholdene er for dårlige (les: myke). Leste noe på denne siden om en "omdisponering" av svingen iår, kanskje de som skrev det kan oppklare hva det vil innebære.

 

Henrik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men henrik, tror du virkelig at et par planketribuner, med værre utsikt enn svingen ville blitt fylt opp??! ok,kanskje et par 100 fler på vålenga og rbk kampene ok kanksje 16 mail men vvær realistisk da... folk i bærum er bortskjemte og uten martin kommer tilskuertallet til å synke med ca 300 i snitt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor hadde du tenkt til å plassere disse planketribunene da, ettersom du mener de ville hatt verre utsikt enn fra svingen? de ville jo selvsagt vært plassert rett bak målene, ergo mye bedre utsikt enn svingen. Men dette er jo ikke aktuelt pga. jordforhold.

 

Så du tror snittet vil synke med 300? Det avhenger utelukkende av resultatene, ikke av enkeltspillere. Husk på at Stabæk ifjor mønstret et av de mest profilløse mannskaper vi har hatt siden opprykket, og økte snittet med 5-600. Folk vil se et lag med folk som kjemper, som evner å spille teknisk angrepsfotball og med lokale gutter på laget.

 

Bortskjemte bæringer? det må være resultatmessig sett ihvertfall, ettersom vi stort sett er i medaljekampen hvert eneste år. Jeg er i tvil om lojaliteten til mange dersom vi skulle rote oss inn i bunnstriden. Men fotballkulturen i Bærum er klart på vei opp. Pen snittøkning på et bedritent møkkastadion supplert med salg av samtlige "stjerner" beviser dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


du sier noe, men snittet i fjord ble delvis løftet av at chippen spilte god fotball første halvår og martin siste, (jeg undrestreker delvis) resultatene har selvfølgelig mye å si men det har også mediaoppmerksomhet. Martin og chipp fikk det i ford, hvem i år? jeg tror det kommer til å stå frem minst en profil i år. (kanskje ohr?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, jeg har vært på Nadderud de aller fleste gangene siden opprykket, på de kampene du nevner. Jeg tror også at Barca kunne solgt 200 000 billetter til hjemmekampen mot Real Madritt, om de bare hadde bygd ut Camp Nou.

 

God natt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg ville ikke vært så redd for det.

som de sier:

Vi vil ikke inngå noen langtidsavtale, hvis det ender med at vi overtar driften. Men ingenting er konkludert, presiserer Flem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei det er det ikke det er et forsøk på å kutte kostnader og har vært planlagt lenge. Det er ikke snakk om å eie Nadderud bare slippe og betale Bærum kommune for at de setter på varmen under gresset i riktig tid (noe de ikke klarer likevel)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det for å spare penger, så er det jo greit. Men kommer de til å spare penger på dette da? Jeg forstår ikke intensjonen helt. Det står at Stabæk vil overta driften, samtidig som det står:

 

- Vi vil ikke inngå noen langtidsavtale, hvis det ender med at vi overtar driften. Men ingenting er konkludert, presiserer Flem.

 

Vi får se hvordan dette går. De håper på en avklaring før sesongstart. Men jeg håper virkelig ikke dette betyr en nedtrapping av andre, langt viktigere prioriteringer.

 

Ser når Tonjes og Elaangs innlegg, og er ikke redd..!!

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...