Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg


I forrige uke var Stabæk-direktøren i møter med arkitekter om Fornebu Arena.

 

Dette var vel egentlig mest interesant. Hehe.

46763[/snapback]

jeg føler meg mobbet

46764[/snapback]

 

Sikkert ikke ubegrunnet. Du laget en ny tråd for en nyhet som allerede var presentert i en annen tråd.

 

Se her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ettersom metrologene sier til Budstikka.no at det vil snø på lørdag kveld, vi jeg komme med et lite innspill:

VG MELDER SOL

AFTENPOSTEN MELDER

og dagbladet var ikke kommet så langt i prognosene..

 

Men jeg syntes nå det ser lyst ut..?

 

 

Nadderud klar mot ENGA og til 9 april!!!

 

Stoler på at vår kjære banemann klarer brasene jeg. Ingen problemer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Denne tråden får holde.. Hva skjer med Nadderud når vi stikker? Blir det en friidrettsarena på heltid? Eller er det kanskje noen ekle, gul/svarte rumpetroll som skal overta?

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden får holde.. Hva skjer med Nadderud når vi stikker? Blir det en friidrettsarena på heltid? Eller er det kanskje noen ekle, gul/svarte rumpetroll som skal overta?

 

Det skjer vel ikke noe spesielt med det første.. Tror ikke det blir noe særlig mer friidrett enn det det er nå. Fotballen legger tross alt bare beslag på ca 30 ettermiddager i året.

Bærum SK holder seg ihvertfall på Kadda til de evt. rykker opp i Adecco (så kan man jo spørre seg om det kommer til å skje..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden får holde.. Hva skjer med Nadderud når vi stikker? Blir det en friidrettsarena på heltid? Eller er det kanskje noen ekle, gul/svarte rumpetroll som skal overta?

 

Det skjer vel ikke noe spesielt med det første.. Tror ikke det blir noe særlig mer friidrett enn det det er nå. Fotballen legger tross alt bare beslag på ca 30 ettermiddager i året.

Bærum SK holder seg ihvertfall på Kadda til de evt. rykker opp i Adecco (så kan man jo spørre seg om det kommer til å skje..)

Fungerer den fortsatt som coopertest arena, nå som gamle Nadderud skole er revet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden får holde.. Hva skjer med Nadderud når vi stikker? Blir det en friidrettsarena på heltid? Eller er det kanskje noen ekle, gul/svarte rumpetroll som skal overta?

 

Så vidt jeg vet skal Stabæk fortsette å trene på Nadderud, men jeg vet ikke om det blir på stadion, kunstgresset eller Bekkestuabanen. Sel om vi får biljardbordet vårt på FA, må vi jo fortsatt trene til kamp på potetjordene rundt i landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med gress på taket på Fornebu? Første arena i verden med gress på taket...

Ja, også kan man selge tomter der! Det burde generere ekstra inntekter i klubbkassen... Evt kan man selge tomten til staten slik at de kan bygge asylmottak der(så slipper de vettskremte beboerne på dikemark og gå i fakkeltog og hvite laken).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med gress på taket på Fornebu? Første arena i verden med gress på taket...

 

Eller å dra den enda lenger.. sette opp mål der og la det være guttas treningsbane?

Eller vi kan dele den i to og bygge asylmottak på den ene siden og treningsbane på den andre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Takk for lang og tro tjeneste til Nadderud Stadion.

 

Jeg husker opprykket fra 1. divisjon, debutkampen mot Engen og en rekke andre store opplevelser. Dessverre fikk jeg ikke vært tilstede på den siste kampen på Nadderud, den fabelaktige 6-2 seieren over Engen. Men - ringen ble sluttet og Stabæk er klare for ny og enda større oppgaver på Telenor Arena. En era er forbi - og en ny vil starte.

 

Igjen - takk til Nadderud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...