Gå til innhold

Nadderud


Gjest gladlaks
 Del

Anbefalte innlegg


Tipper det er gjort minimalt med hvor vi skal spille. Vi vet at vi må spille et annet sted, men verken når eller hvor lenge. Fokus nå bør være å pushe kommunen til å forsere stadionarbeidet. Hvor vi skal spille er det masse tid til å avklare når vi vet mer. Tror altså at det ikke kommer noe fra klubben fordi det ikke er noe å si.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hele denne debatten er ganske merkelig. Folk som har særdeles liten innflytelse på hva løsningen skal bli, diskuterer hva løsningen bør bli. Med jevne mellomrom. Personer som vet hva som skjer, holder kjeft. Det er kun fri synsing fra forumnisser som undertegnede som foregår.

 

Dette forumet har 2800 brukere. Selv om ti av brukerne sikkert tilhører Slum, så bør det da være en del folk som vet hva som foregår, og som kunne sagt noe om hva som faktisk skjer? Som kunne beroliget med at man er i gang, ser på alternativer, kanskje til og med kommet med hvilke alternativer som står igjen eller annet som ikke er totalt hemmelighetsbelagt. Istedet er det tyst som i graven fra den kanten. Med tanke på Norris siste innlegg "Død." er det kanskje slik han vil ha det?

 

Er det så jævla vrient med åpenhet? Sist klubbens gjøren og laden ble brettet ut til minste detalj - i rettsaken om Stenegate - så kom man faktisk veldig godt fra det. Alle mørke hjørner tålte sterkt lys. Så hvorfor har man ingen åpenhetskultur? Det er direkte mystisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg føler meg som en død forumnisse, men jeg synes vi skal holde valget av ny stadion hemmelig helt til første kamp spilles på ny stadion. Så kan vi alle møtes på Bekkestua og gå på bussene som tar oss med på tidenes blåtur!!!

 

 

P.s. Nå håper jeg ikke at noen her er så slemme at de sier at min ide er dum. Da blir jeg lei meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bare én ting som kveler rykter, sutring og spekulasjoner, og det er informasjon.

 

Det siste året har vel de fleste fått med seg at en mann som Ingo fortsatt er skrivefør(!). De andre i styre og stell har jo aldri vært spesielt synlige, ei heller nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo engasjerer jo seg på forumet også, så han vet jo hva mange av de mest ivrige av oss ønsker svar på. Oddbjørn burde jo bare intervjue Ingo ett kvarter i uka på facebook Live og la han bable fritt med spørsmål sendt inn på forhånd og spørsmål som kommer iløpet av sendinga. Så kunne sikkert mange av oss her inne fått en bedre hvilepuls enn vi vanligvis har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper det er gjort minimalt med hvor vi skal spille. Vi vet at vi må spille et annet sted, men verken når eller hvor lenge. Fokus nå bør være å pushe kommunen til å forsere stadionarbeidet. Hvor vi skal spille er det masse tid til å avklare når vi vet mer. Tror altså at det ikke kommer noe fra klubben fordi det ikke er noe å si.

Dette innlegget var altså grunnen til at jeg ville legge diskusjonen død - for jeg tror Ace har helt rett. Det er ikke noe poeng å mase om informasjon når det ikke er noe informasjon å få.

 

Og mbh: fryktelig dumt forslag! Tenk om bussen får motorstopp når ingen vet hvor vi skal? Vi bør heller beregne skikkelig god tid og planlegge en slags pilegrimsferd. Alle får bind for øynene og holder hverandre på skuldrene. Og så har vi en ledsager foran som vet hvor vi skal. Kanskje to, i tilfelle én av dem skulle få krampe eller noe annet sjukt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tipper det er gjort minimalt med hvor vi skal spille. Vi vet at vi må spille et annet sted, men verken når eller hvor lenge. Fokus nå bør være å pushe kommunen til å forsere stadionarbeidet. Hvor vi skal spille er det masse tid til å avklare når vi vet mer. Tror altså at det ikke kommer noe fra klubben fordi det ikke er noe å si.

Dette innlegget var altså grunnen til at jeg ville legge diskusjonen død - for jeg tror Ace har helt rett. Det er ikke noe poeng å mase om informasjon når det ikke er noe informasjon å få.
Hvis klubben hadde gått ut med noe sånt, så tror jeg de fleste ville slått seg til ro med det. Problemet er at mange ikke har tiltro til at det jobbes med noen av de problemstillingene i det hele tatt. Og det burde en klubb med såpass med medie- og kommunikasjonskompetanse ta innover seg.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Strålende om de kan dele litt om de lange linjene. Går det dårlig i kampen på søndag hadde det vært ekstremt ålreit å kunne tenke langt, langt, langt frem i tid og glemme nåtiden.

Ser at du kan sende inn spm til Tunoldt på sosiale medier (fb) og at han skal svare på de i morgen!

Så da er det bare å fyre løs med stadion spm, så får du nok svar.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Strålende om de kan dele litt om de lange linjene. Går det dårlig i kampen på søndag hadde det vært ekstremt ålreit å kunne tenke langt, langt, langt frem i tid og glemme nåtiden.

Ser at du kan sende inn spm til Tunoldt på sosiale medier (fb) og at han skal svare på de i morgen!

Så da er det bare å fyre løs med stadion spm, så får du nok svar.

 

Her er det noen svar:

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tunolds svar om stadion:

- De har bedt kommunen vurdere om man skal "snu" stadion så langsida går mot Gml. Ringeriksvei, istedenfor kortsida. Da kan man evt. trene og spille på Nadderud ut byggeperioden. Får svar på dette ila oktober måned forhåpentligvis.

- Stadionprosessen vil ikke påvirkes av nedrykk.

- Har tett dialog med folk på TA om bruk under byggeperioden. Også hatt møter med Ullevaal. Dette + bli på Nadderud er de mest nærliggende alternativene, Bislett også en mulighet.

- Forstår bekymring rundt at vi mister interesse etc. av å flytte i to år. Må forsøke å kjempe i toppen i årene vi er borte, f. eks så vi kan tiltrekke interesse fra Oslo vest. Sånn sett kan Ullevaal være positiv. Håper Onkel Blaa består, foreslår at vors på Blaa kan bli en fast tradisjon hvis vi f. eks må spille på Ullevaal. smile.png

- Håper stadion blir stående klar senest 2022.

 

edit: og Mortimer, du får spesifisere de mystiske kinesiske investorene istedenfor spillerne neste gang.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter idéen om å snu nye Nadderud. Eneste spørsmålet som kommer da er åssen i alle dager vi skal klare å opprettholde et så godt akademi på én kunstgressbane, men det er jo et ikke-problem sammenlignet med alle utfordringene knyttet til å spille på bortebane i to år.

Det er det minste problemet ift 2 sesonger borte fra Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om det er mange om beinet når det gjelder kunstgressbaner i bygda vår, så tviler jeg ikke et sekund på at det skal ordne seg helt fint. Unntakstilstand er unntakstilstand. Når man vet hvordan det blir overlever man det.

 

Er veldig positiv til å snu banen. At østre langside blir en byggeplass i én sesongs tid er et lite offer hvis det betyr at vi får spille hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det er kjempelurt å snu banen. Så kan det ene laget spille med solen rett i trynet en omgang, eventuelt spille med solbriller..

Er det et veldig stort problem for de som spiller på banen som ligger der allerede?

 

 

Jeg regnet med at det var snakk om å snu dagens bane? Bortsett fra at jeg elsker å sitte i solen på hovedtribunen, så er det vanskelig uten solbriller. Mulig det ikke er noe problem på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og det var nok en referanse til dagens kunstgressbane :-)

 

Det stemmer veldig godt :)

 

Jeg sitter også på hovis og får den samme solen i trynet, så jeg skjønner problemstillingen. Derfor er jeg oppriktig nysgjerrig på om de som spiller kamper på kunstgresset opplever det som et problem. Tviler ikke et sekund på at det kan være stress, så da bør vi jo noen som spiller der komme med input :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Virker som vi kommer til å løse "hvor skal vi spille mens de bygger"-problemet med nedrykket.

Om Kadda er godkjent for OBOS er det vel ganske innlysende hva som er løsningen?

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


9 minutter siden, BelgiskBlaa skrev:

Virker som vi kommer til å løse "hvor skal vi spille mens de bygger"-problemet med nedrykket.

Kadda er vel godkjent for OBOS, så da er vel den saken egentlig ganske grei?

Ihvetfall ikke vits å putte penger i Telenor Arena. Vi kan vel nesten spille på kunstgressbanen 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nadderud
×
×
  • Opprett ny...