Jump to content

Recommended Posts

• Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I disse flotte morgentimer tok jeg meg friheten til å skissere en masterplan over fremtidens Nadderud Stadion. Det må nevnes at jeg ikke har satt meg inn i reguleringsbestemmelsene for området, så pla

Børkeeiet var gjesten og nytt navn på treningsbanen: Tobbebanen 

Høringsfristen går ut i morgen. Svarene vil tas med i det videre arbeidet til administrasjonen i BK når de utarbeider en endelig anbefaling til planutvalget. De skal beslutte detaljreguleringen i janu

Posted Images

10 minutter siden skrev rykkinn:

«Byggeprosjektet for Nadderud stadion vil sannsynligvis ikke komme i gang før tidligst 2022, ifølge Nyseter»

https://www.budstikka.no/oppvekst/bekymret-for-at-nadderud-skal-spise-opp-fritidstilbudet/609922!/

Hmmm, på medlemsmøtet for et par uker siden fikk vi opplyst at slik situasjonen var da, ville byggingen mest sannsynlig starte etter sesongslutt i 2021.

At Stabæk har mange supportere er det ingen tvil over, er ikke alltid det kan virker sånn ettersom det var litt supporter flukt etter 2012, desverre. Kjenner til flere folk som dro på nesten hver hjemme kamp typ 2007-2011 som nå drar kanskje en eller max 2 ganger i året.

Den nye stadion er så viktig for klubben og samfunnet, fotball interessen I Bærum er stor! Men dagens nadderud frister ikke alle. Ikke at det bør ha for mye å si, du er der for å se Stabæk! Men desverre har det en del å si for mange.

Skjønner meg ikke på dem som ikke ser verdien av denne nye stadion. Ikke bare for klubben men for hele Bærum og nær samfunnet. 8,000-10,000 er perfekt. Stabæk er mer enn store nok til å fylle 10k I ny og ne. Spesielt kvelder I europa, dem kommer. Og når vi vinner gull igjen, fordi det kommer også. Vi blir best igjen, men uten ny stadion på plass blir det vanskelig. Håper dem setter i gang snart. Med en gang den er på plass, stakkars resten. Her kommer de blaa!

6 timer siden skrev rykkinn:

«Byggeprosjektet for Nadderud stadion vil sannsynligvis ikke komme i gang før tidligst 2022, ifølge Nyseter»

https://www.budstikka.no/oppvekst/bekymret-for-at-nadderud-skal-spise-opp-fritidstilbudet/609922!/

Dette er bak betalingsmur, men jeg lurer bare på to ting:

- Hvem er Nyseter?

- Hva er årsaken til forsinket byggestart?

23 minutter siden skrev geirti:

- Hvem er Nyseter?

- Hva er årsaken til forsinket byggestart?

Den saken handler om skateboardere som er bekymret for at de en periode ikke vil ha noe sted å være når byggearbeidet starter. Nyseter jobber i eiendomsavdelingen i Bærum kommune. 

Hun uttaler at byggestart mest sannsynlig ikke vil komme i gang før tidligst 2022, og at bygging av ny skatepark kan komme i gang når nye Nadderud er ferdig.