Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Kanskje greit å føye til det med mandager i allerede i overskriften din. Takk og lov for at jeg er ung og har et sterkt hjerte.

He He Jeg vurderte å gjøre som ekte journalister, krisemaksimer og bare skrive at den stenger, men jeg regnet med at mange vile få hjerteflimmer i det minste dersom jeg ikke skrev lenger ned at de holder stengt på mandager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Stabækbutikken vil i denne tråden slippe nyheter, info om sesongkort, salg, og annet.

Det er også muligheter å komme med ønsker til nye produkter eller diskutere gamle som nye.

Vi trenger deres synspunkter for å kunne gi dere det dere ønsker.

 

Først starter vi med å oppfordre alle til å handle inn fyrverkeriet deres hos oss.

Salget er fra 27.12 til 31.12.

Det er begrenset med lagringsmuligheter, så kom gjerne tidlig i perioden, slik at vi er sikre på å ha de feteste batteriene på lager. Dersom alle skal handle de to siste dagene vil vi kanskje slite med å få tak i nytt, og STB tjener mindre penger. Husk også at jo mer det smeller klokken tolv, jo mer penger har STB i 2013 ;)

 

Minner om at skjortene våre er satt ned til 50 kroner stykk, et must for alle som er medlem av dette forumet!

 

Jeg ønsker dere alle velkommen til en hyggelig handel i fremtiden!

 

 

Hilsen

 

Johan

Ny daglig leder i Stabækbutikken og medlem av Stabæk Support!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Klubben har fått ganske rimelig leie, men alt tatt i betraktning nå er det nok mest naturlig å samle alt på Nadderud. Satser på at det blir hvertfall én egen brakke til butikken. Og at vi får male den. Hører du det Johan? Cramo vil i utgangspunktet leie oss brakker rimelig mot at den grå fargen beholdes, de må overbevises om at det er fetere i blaa striper!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klubben har fått ganske rimelig leie, men alt tatt i betraktning nå er det nok mest naturlig å samle alt på Nadderud. Satser på at det blir hvertfall én egen brakke til butikken. Og at vi får male den. Hører du det Johan? Cramo vil i utgangspunktet leie oss brakker rimelig mot at den grå fargen beholdes, de må overbevises om at det er fetere i blaa striper!

 

Trodde du holdt mantraet "det er lettere å få tilgivelse enn tilatelse" hellig jeg Posse-boy

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det var riktig av Posse å spørre om han ville få tilgivelse dersom man malte brakkene i striper. Vil jo tydeligvis koste klubben mer dersom de blir malt, og det er en kjip ting å få i fleisen når vi allerede sliter økonomisk. Jeg stiller med kost om Cramo gir grønt lys for maling, men inntil da: ikke gjør det, ikke gjør det, ikke gjennomfør det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg si meg helt enig med StabækLars. Forresten synes jeg bildet Posse la ut av seg selv må være fra en svært uheldig vinkel, med mindre han har endret seg mye i vinter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Føler at denne tråden har havnet litt for langt nede.

Ta gjerne alt dere lurer på om Stabækbutikken, stabakbutikken.no og varene i butikken her, så skal jeg svare så godt og kjapt jeg kan. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får man Mail om når man kan hente drakter man har bestilt?

Ja.

Vi holder åpent på onsdag. Ellers er det påskestengt.

Vi venter på trykk fra Asker Profil, så litt avhengig av hva du skal ha på drakten, så er den nok snart klar for henting. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...