Gå til innhold

Stabæk-effekter - Rangering


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Tja... Jeg har faktisk Nadderud stadion. Ingen blek kopi, men originalen. Jepp. Den stadion der RBK og Vålerenga er blitt knust så mange ganger.

 

Siden jeg ikke har plass til den inne (enda), har jeg den stående ute ikke så langt fra der jeg bor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja... Jeg har faktisk Nadderud stadion. Ingen blek kopi, men originalen. Jepp. Den stadion der RBK og Vålerenga er blitt knust så mange ganger.

 

Siden jeg ikke har plass til den inne (enda), har jeg den stående ute ikke så langt fra der jeg bor.

36451[/snapback]

 

 

 

Kan du ikke ta den med deg inn snart og snekre et mobilt tak? Hvis du ikke har plass til løpebanene er det ikke farlig.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk ta i den siste drakta Frode Olsen spilte med i Stabæk i Tippeligaen. Stavanger borte. Måtte selge den for 650 kroner da jeg ikke hadde penger til bussen hjem. Til hvem? Personen med brukernavnet "Bjørn" på forumet...

 

Angrer bitter på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk ta i den siste drakta Frode Olsen spilte med i Stabæk i Tippeligaen. Stavanger borte. Måtte selge den for 650 kroner da jeg ikke hadde penger til bussen hjem. Til hvem? Personen med brukernavnet "Bjørn" på forumet...

 

Angrer bitter på det.

36457[/snapback]

 

 

Burde du ikke få muligheten til å kjøpe den tilbake for en tusenlapp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk ta i den siste drakta Frode Olsen spilte med i Stabæk i Tippeligaen. Stavanger borte. Måtte selge den for 650 kroner da jeg ikke hadde penger til bussen hjem. Til hvem? Personen med brukernavnet "Bjørn" på forumet...

 

Angrer bitter på det.

36457[/snapback]

Skjønner godt at du angrer, det tar jo ikke SÅ lang tid å gå fra Stavanger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk ta i den siste drakta Frode Olsen spilte med i Stabæk i Tippeligaen. Stavanger borte. Måtte selge den for 650 kroner da jeg ikke hadde penger til bussen hjem. Til hvem? Personen med brukernavnet "Bjørn" på forumet...

 

Angrer bitter på det.

36457[/snapback]

Skjønner godt at du angrer, det tar jo ikke SÅ lang tid å gå fra Stavanger.

36462[/snapback]

Forsåvidt en minneverdig kamp det, Sig.

 

"Stabæk suuuger"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakta som André Flem brukte i cupfinalen i 1998 er i min varetekt! Noen som har andre Stabæk-effekter som kan verdsettes i den klassen?

36447[/snapback]

Jeg har snakket med Flem og han vi ha den igjen! - Han veit hvor du bor - LØP!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakta som André Flem brukte i cupfinalen i 1998 er i min varetekt! Noen som har andre Stabæk-effekter som kan verdsettes i den klassen?

36447[/snapback]

Jeg har snakket med Flem og han vi ha den igjen! - Han veit hvor du bor - LØP!

36473[/snapback]

 

 

Jeg har pratet med han selv om det jeg, med drakta på til og med. Drakta ligger selvfølgelig i brannsikker safe mellom slagene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har

stabæk jets pute :)

Tom fodstads drakt fra 2. div #7 lyseblå og mørkeblå striper (nike) sikkert verdt 100 000

frigaard sin drakt fra 1. div

 

og mye annet oldschool greier

 

jeg vinner

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten fodstad i 2.div hadde vi ikke vært det laget vi er...

 

fra statestikken til tom..

 

"På 43 kamper i 2. divisjon scoret han 44 ganger - en utrolig statistikk som neppe noensinne vil bli slått. "

 

Uten han, intet opprykk. I tillegg er drakten gammel, og verdien er derfor høyere ;)

 

kanskje ikke 100 000 enda, men hvertfall 98 000...

 

i 2.div hadde de ikke 5 drakt sett som de har nå.. den drakten jeg har er den drakten han spilte alle kampene sine (der hjemmedrakter ble brukt).

 

Det at han brukte nr7 gjør den bare enda mer verdifull i mine øyne..

 

Klart at flem sin cupfinale drakt også er sykt bra å ha, men jeg mener min ranker høyere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom fodstads drakt fra 2. div #7 lyseblå og mørkeblå striper (nike) sikkert verdt 100 000

frigaard sin drakt fra 1. div

 

36482[/snapback]

 

Sjukt. Eneste jeg ville budt mer for er Jokkes drakt fra 1.div..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom fodstads drakt fra 2. div #7 lyseblå og mørkeblå striper (nike) sikkert verdt 100 000

frigaard sin drakt fra 1. div

 

36482[/snapback]

 

Sjukt. Eneste jeg ville budt mer for er Jokkes drakt fra 1.div..

36487[/snapback]

 

 

:D

 

Mener fortsatt at fodtstad var en viktigere spiller enn jokke, men jeg er litt enig med deg.. Jokke sin drakt henger høyt.. Kun spilt for stabæk, en martyr i mine øyne... Udødelig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten fodstad i 2.div hadde vi ikke vært det laget vi er...

 

fra statestikken til tom..

 

"På 43 kamper i 2. divisjon scoret han 44 ganger - en utrolig statistikk som neppe noensinne vil bli slått. "

 

Uten han, intet opprykk. I tillegg er drakten gammel, og verdien er derfor høyere ;)

 

kanskje ikke 100 000 enda, men hvertfall 98 000...

 

i 2.div hadde de ikke 5 drakt sett som de har nå.. den drakten jeg har er den drakten han spilte alle kampene sine (der hjemmedrakter ble brukt).

 

Det at han brukte nr7 gjør den bare enda mer verdifull i mine øyne..

 

Klart at flem sin cupfinale drakt også er sykt bra å ha, men jeg mener min ranker høyere..

36484[/snapback]

 

Vet det, var på de fleste av de kampene. Men jeg villle aldri ha byttet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk ta i den siste drakta Frode Olsen spilte med i Stabæk i Tippeligaen. Stavanger borte. Måtte selge den for 650 kroner da jeg ikke hadde penger til bussen hjem. Til hvem? Personen med brukernavnet "Bjørn" på forumet...

 

Angrer bitter på det.

 

Slapp av Slum... Hadde ikke hjerte til å la deg gå vet du!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uten fodstad i 2.div hadde vi ikke vært det laget vi er...

 

fra statestikken til tom..

 

"På 43 kamper i 2. divisjon scoret han 44 ganger - en utrolig statistikk som neppe noensinne vil bli slått. "

 

Uten han, intet opprykk. I tillegg er drakten gammel, og verdien er derfor høyere ;)

 

kanskje ikke 100 000 enda, men hvertfall 98 000...

 

i 2.div hadde de ikke 5 drakt sett som de har nå.. den drakten jeg har er den drakten han spilte alle kampene sine (der hjemmedrakter ble brukt).

 

Det at han brukte nr7 gjør den bare enda mer verdifull i mine øyne..

 

Klart at flem sin cupfinale drakt også er sykt bra å ha, men jeg mener min ranker høyere..

36484[/snapback]

 

 

 

Nff-flagg signert av mange av spillerne! Kan det være det fra siste kampen til Frode Olsen tro?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 1988 fikk jeg en sort og hvit RævBK sixpence med "Cupfinalen '88" på av en slem venn. Siden jeg var relativt ung og uvitende tok jeg imot "gaven". Senere viste det seg at den skulle forsvinne i et mystisk rituale som involverte parafin, fyrstikker og skummel sang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-effekter - Rangering
×
×
  • Opprett ny...