Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Mye tyder på at Morten hadde spilt dersom Jon Inge ikke hadde vært ute med skade. Hareide sier at han vil utnytte gode relasjoner fra klubblag, derfor kalte han inn Høgli da det kom noen forfall, og lot han og Reginiussen starte. Forsto jeg han rett vil han benytte enten Høgli og Reginiussen eller Høiland og Skjønsberg. Noe som kanskje ikke lover så godt for verken Morten eller Jon Inge ettersom det later til at Reginiussen er andrevalg på stopperplass uansett og Høgli vel presterte ganske brukbart som back.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vet jo ikke om han får spille, men det er uansett en et honørtegn til en av våre mest trofaste, stabile spillere som har jobbet seg bedre og bedre.

 

Grattis MMS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det bare å henge seg på i gratulasjonen. Håper det blir en andreomgang med litt større verdi en gjørmebrytinga mot Irland, og at Morten får sjansen i 10-15 minutter mot slutten av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


P4 melder at MMS er helt ny i troppen. Det er jo litt feil, men hyggelig at det nevnes spesielt at han er med. Noen som vet om Håland er med som backup på back eller stopperplass (eller begge)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


P4 melder at MMS er helt ny i troppen. Det er jo litt feil, men hyggelig at det nevnes spesielt at han er med. Noen som vet om Håland er med som backup på back eller stopperplass (eller begge)?

Håland er nok kun med som stopper.

 

Tror jeg ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan dette åpne for MMS?

 

Det er nesten så jeg håper det ikke blir landslagsspill på Morten, han har viktigere kamper å spille enn de der man lar seg pisse på av motstander etter motstander (og endog risikere skade midt oppi viktige gullkamper). For alt jeg bryr meg kan gjerne landslagene legges ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stem frem MMS på VGs meningsmåling om hvem som bør erstatte Reginiussen på landslaget!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=516578

Ser helst at Skjønsberg har 100% fokus på Stabæk i tiden som kommer :)

 

 

Serien er vel sikret på dette tidspunktet vil jeg tro, og forhåpentligvis kun en Cupfinalen gjenstår. Det at MMS får tillit i troppen mot Skottland tror jeg faktisk Stabæk vil nyte godt av, og gjøre at MMS bidrar til å ta hjem the double for oss i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aftenposten Morgen rangerer MMS på tredjeplass blant kandidatene til å bli Hanglestads makker på landslaget.

2. Vadim Demidov

 

1. Vidar Riseth (!)

 

Rekkefølgen kan seff diskuteres, men man kan vel være ganske enig i ankepunktene til aftenposten. Han er ikke spesielt kjapp (men kan kompensere det med å være "lur", som de skriver). I tillegg er han så godt som blottet for internasjonal erfaring. Det vil derfor være et lite sjansespill å la hans to første landskamper være borte mot Skottland og hjemme mot Nederland.

 

Men at det er noe mindre sjansespill med Demidov eller Riseth klarer jeg ikke helt å se...

 

Vinner stabæk de neste fire kampene (semi'n + 3 x serie), vil nok medgangssupporter Hareide kaste seg på og hanke inn både Høiland, Knudsen og MMS i startelleveren, med Tom, Henning, Vegar, Tommy, Ola, Bjørnar, Torstein og Jan på benken :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde jo kunne det, Terry fikk jo for eksempel spille mot United i dag selv om han opprinnelig fikk rødt forrige kamp. Her i Norge slapp jo han VIF-spilleren å stå over etter "albuen"

 

Zajic gjorde ikke noe galt etter regelverket i den situasjonen med "skallingen", mens her dømmer Hauge rett etter boka. Så jeg tviler sterkt på at vi får noen MMS i neste TL. Hauge ble like mye hetset etter CL finalen for noen år siden, men han hadde rett etter boka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående utvisningen i går synes jeg Morten skal ha skryt. Allerede før sjokket har lagt seg er han relativt rolig på vei ut av banen. En liten utblåsning ut i lufta i det han krysser sidelinja skulle jo bare mangle, etter en slik hårreisende dommeravgjørelse.

 

I tillegg skal Knudsen ha skryt, han berger garantert Keller unna et kort i den situasjonen som oppstår rundt dommeren etterpå. Alt i alt veldig bra av gutta å ikke pådra seg masse gule kort, det ville vært høyst forståelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...