Petter 5,057 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Jeg synes Morten generelt har gjort mye bra hittil i år, og i dag er han jo helt konge. Fantastisk! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Spettet 45 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Kunne vel gjort ting litt annerledes før 2-3 scoringen. Forøvrig er jeg nervøs hvergang denne mannen har ballen i bena! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,215 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Nordens Puyol! 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mongokjell 31 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Kunne vel gjort ting litt annerledes før 2-3 scoringen. Det kunne saktens Hedenstad også... 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Perfect 7 3,815 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 ...og Palmi, Farnerud, Hammer og Larsen, så da kan vi like greit kalle det godt utført av Start og gratulere MMS med årsbeste. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
$uperTerje 76 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
lobben 15 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? Når var det Årst ble rask? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kittil 474 Share Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Må si jeg undret litt under kampen i går. Jeg kom tilbake til sofaen etter å ha hentet en boks med litt duggfriskt i og så til min store forskrekkelse at en Stabækforsvarer tok igjen en av Starts spisser og passerte ham med god margin? Et øyeblikk trodde jeg at det måtte vært foretatt et bytte og en hurtig(?) forsvarsspiller hadde kommet på banen... Men det var løpsduel mellom Årst og MMS - tror aldri jeg har sett MMS fremstå som et hurtigtog før? Når var det Årst ble rask? Samma det vell! Poenget er at MMS gjorde en god jobb 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
henny 50 Share Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 Man håpte han ville finne tilbake til formen fra 08, og jeg tror det blir varmere! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stabæk_lange 786 Share Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Konge av MMS i dag! Deilig å se ham i toppform igjen! Messi Skjønsberg? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
PontusFan 51 Share Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Banens beste i dag. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 5,586 Share Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Rett og slett utrolig bra kamp av Messi Skjønsberg! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marco 98 Share Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Overraskende god i år. Er det sånn at hvert år når MMS sin kontrakt går ut så leverer han en kjempesesong? Isåfall vil jeg anbefale ettårskontrakter på denne karen framover... 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
joogs 1,284 Share Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 MMS var hovedgrunnen til at vi kun slapp inn et spillemål i går! Han har vært meget god de siste ukene! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sindre 954 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 For en kamp og for noen taklinger av Morten! For en gangs skyld er jeg enig med SMS-flertallet! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,344 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Messi Skjønsberg! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hebbe 168 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Messi Skjønsberg! Nei. Men god match av Morten i dag! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,260 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Messi er da ikke god nok, Argentina er jo ute av det derre EM-et sitt. Morisbak var herlig god i dag, og har vært det ved mange anledninger. Flott gest å bruke et av flaggene våre etter kampen. 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
big jesus 5 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Gi han ny kontrakt, nå ! 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,344 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 f.o.m Startkampen (mener jeg) har Morten bare blitt bedre og bedre! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 1,928 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Hyll, Hyll!! Ikke noe er bedre enn å se en lokal, trofaste spillere reise seg fra en down-periode og stå fram som det Morten har gjort i år. Han gir alt og spiller med MYE hår på brystet 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ChrisX 64 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Nydelig gjennomført idag, Morten! Fortsett slik! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,427 Share Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Hyll! Hyll! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Potter 2,391 Share Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Jævlig kult at en så allright fyr som Morten er av de viktigste for Stabæk. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,675 Share Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Vi begynner å se 08-nivået igjen nå. Morten spiller tydeligvis best når kontrakten hans er i ferd med å gå ut, så vi bør definitivt gi ham ettårskontrakter framover. 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjornh 1,928 Share Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Vi begynner å se 08-nivået igjen nå. Morten spiller tydeligvis best når kontrakten hans er i ferd med å gå ut, så vi bør definitivt gi ham ettårskontrakter framover. Morten og Palmi bør kanskje bare ha det 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
HenrikM 282 Share Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Lennartsson hyller "ny" bauta 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 1,427 Share Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Morten har lekt seg med kamera og redigeringsverktøy, og gir dere herved: Stabækfinalen i bordtennis. JOHAN vs PONTUS PS: Videoen innholder sterke dusjscener med Hr Andersson 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,675 Share Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Morten har lekt seg med kamera og redigeringsverktøy, og gir dere herved: Stabækfinalen i bordtennis. JOHAN vs PONTUS PS: Videoen innholder sterke dusjscener med Hr Andersson Ble nesten litt redd jeg, da jeg så det var aktivitet i denne tråden rett etter overgangsvinduet var stengt... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Alzheimer 2,525 Share Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Skal vel noe til for at noen overbyr lønna MMS har... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts