Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Tja.. MMS har vel lagt seg til dyrere vaner enn hva vi kan sponse, og han har neppe vondt av litt interskandinavisk erfaring heller før karrieren er over. MMS er neppe uerstattelig ift sitt lønnskrav.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja.. MMS har vel lagt seg til dyrere vaner enn hva vi kan sponse, og han har neppe vondt av litt interskandinavisk erfaring heller før karrieren er over. MMS er neppe uerstattelig ift sitt lønnskrav.

 

Vi har faktisk Haris som tross stemodlering behandling av klubben har sagt at han kan tenke seg å bli...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har faktisk Haris som tross stemodlering behandling av klubben har sagt at han kan tenke seg å bli...

 

Haris er i en posisjon der han bør vurdere alle som er villige til å gi han noe som helst for å spille fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

judas?

 

Slutt opp a. Jævla patetisk. Morten har faen meg vært en foregangsfigur, fra dag en! Ikke lag opp kvalm bare fordi en spiller ikke signerer ny kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bra hanse, du så ?'tegnet.

 

Mener ikke han er en judas.. Men mener han stikker på en merkelig måte likevel. Syns det skal være rom for å diskutere litt selvom han har vært en fantastisk klubbspiller i alle år. Fin fyr, men syns det er merkelig han vil dra til en bakgårdsklubb i swe framfor å bygge opp stb igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel innført artistskatt i .se nå så det er vel åpenbart hva grunnen er. Som P7 sier så er det andre ting en fotball som forsvinner med Morten. Veldig mye annet faktisk, men lite som blir savnet når det kommer til rene fotballferdigheter

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel innført artistskatt i .se nå så det er vel åpenbart hva grunnen er. Som P7 sier så er det andre ting en fotball som forsvinner med Morten. Veldig mye annet faktisk, men lite som blir savnet når det kommer til rene fotballferdigheter

 

tror vi kunne trengt noen av ferdighetene hans i år også jeg da... ikke minst rutinen, er vel en ferdighet det også.

Endret av stephanois
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten er blaa som få. Ingen kan klandre han for å forsøke et eksotisk utenlandsopphold og å kunne leve av fotballen et par år til. Desverre for Morten blir det ikke mer eksotisk enn Sverige, men han har litt begrensede ferdigheter og ville falt gjennom i de store ligaene, kanskje hadde Skotland passet han bra... I Gromstad og Hammer har vi vel mer potensial på stopperplass, som stallfyll hadde vi absolutt trengt Morten og ikke minst som intern sosial- og integreringsminister. Morten kunne nok/kan nok ikke spille for andre norske lag en Stabæk, kanskje vi ser han igjen før han legger opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fin fyr, men syns det er merkelig han vil dra til en bakgårdsklubb i swe framfor å bygge opp stb igjen.

 

Hva faen tror du? Vi er i en situasjon der vi sparker spillere MED kontrakt, tror du MMS i det hele tatt fikk tilbud om å fortsette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er klart Morten fikk tilbud om ny kontrakt, like klart er det at den ikke var overpriset (slik den forrige var).

 

 

 

Vil selvfølgelig ikke si at han er Judas eller lignende, det blir for dumt. Men dette var muligheten Morten hadde til å vise enorm klubbfølelse, den sjansen benyttet han seg ikke av. Det synes jeg er synd. Han velger verst tenkelig tidspunkt å stikke på. Jeg forventet ikke mer av leiesoldatene, men jeg håpet på mer av de ekte blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel flytte denne tråden til blaa og da..

Skjønner ikke hvorfor man har så hastværk med å føytte spillertråder, ofte bare sekunder etter de har signert for ny klubb.

Skulle gjerne sett at vi beholdt tråden minst 24 timer før den ble flyttet.

 

Hvis MMS fikk tilbud om 300.000 i Stabæk og 900.000 i Sverige, så skjønner jeg at han velger Sverige. Selv om det ikke er det store utland, så har han nå oppnådd en hver gutts drøm, han har blitt utenlandsproff....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel flytte denne tråden til blaa og da..

Skjønner ikke hvorfor man har så hastværk med å føytte spillertråder, ofte bare sekunder etter de har signert for ny klubb.

Skulle gjerne sett at vi beholdt tråden minst 24 timer før den ble flyttet.

 

For min egen del flytter jeg spillertråder omgående på spillere jeg ikke har noe til overs for.

 

At Morten sin tråd foreløpig ikke er flyttet blir derfor lett å forstå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...