Gå til innhold

Strømsgodet - Stabæk


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Så - hva kan vi forvente?

 

Et toppet Stabæklag som overkjører Strømsgodset som på Nadderud, eller en mer jevn kamp som mot Kongsvinger. Samir putta 2 mot Sogndal på firspark og det er vel omtrent det jeg tror at Strømsgodset kan by på.

 

Kjører vi ut med start 11'ern i fullt kjør mot Ullevål, eller lar vi våre nest beste starte. Jeg tror både Tom og Sund er spillere som kan starte denne kampen samtidig som både Holter og Jørgen burde få litt spilletid snart.

 

Jeg har sagt tidligere og sier det igjen - jeg driter i køppen i år. Et tap nå vil gi gutta tenning inn mot 3 viktige seriekamper i neste uke. Heller 9 poeng i de kampene enn 6 poeng og videre til 4.de runde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Anders ønsker å se:

 

Jon

 

Morten - IA - Mike - Bjørnar

 

Tom - Henning - Tommy - Sund

 

Nanne - Palli

 

Forslag til forandring kan være Eirik på topp, og muligens Jørgen i forsvaret. Tror vi trenger å lade Jeppe i en kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen, jeg driter ikke i cupen. Opprykk er selvfølgelig 1. prioritet, men jeg ser ingen grunn til at vi ikke kan klare begge deler.

 

Et tap er aldri bra. Tror gårsdagens kamp har gitt gutta en vekker om at de må være skjerpet, hver gang. Føler meg sikker på at Jönsson får sagt fra at dette ikke holder. Et tap til onsdag kan skape usikkerhet. Med seier over Godset, så er vi "back on track".

 

Heller 9 poeng i de tre neste seriekampene og videre til 4.de runde, enn tap på onsdag, sier nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen, jeg driter ikke i cupen. Opprykk er selvfølgelig 1. prioritet, men jeg ser ingen grunn til at vi ikke kan klare begge deler.

 

Et tap er aldri bra. Tror gårsdagens kamp har gitt gutta en vekker om at de må være skjerpet, hver gang. Føler meg sikker på at Jönsson får sagt fra at dette ikke holder. Et tap til onsdag kan skape usikkerhet. Med seier over Godset, så er vi "back on track".

 

Heller 9 poeng i de tre neste seriekampene og videre til 4.de runde, enn tap på onsdag, sier nå jeg.

37700[/snapback]

 

TAP er ALDRI aktuelt...

 

En går aldri ut for å tape!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen, jeg driter ikke i cupen. Opprykk er selvfølgelig 1. prioritet, men jeg ser ingen grunn til at vi ikke kan klare begge deler.

 

Et tap er aldri bra. Tror gårsdagens kamp har gitt gutta en vekker om at de må være skjerpet, hver gang. Føler meg sikker på at Jönsson får sagt fra at dette ikke holder. Et tap til onsdag kan skape usikkerhet. Med seier over Godset, så er vi "back on track".

 

Heller 9 poeng i de tre neste seriekampene og videre til 4.de runde, enn tap på onsdag, sier nå jeg.

37700[/snapback]

 

 

...men.... vekker?

 

2. omgang var ikke stort bedre enn 1. omgang, og jeg vil da tro at lydnivået på meldingene Jønsson hadde i pausen skulle ha vekket de fleste? Jeg var ikke imponert over jobbinga i 2. omgang heller, med Tommy som et hederlig unntak. Jeg fatter ikke at ikke en midtbane med Jesper, Tommy og 2 U21-spillere blir overkjørt av et lag som ligger under streken i 1. divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det finnes ingen motsetning mellom opprykk til eliten og vinne Cupen. Iår er skal vi gjøre noe historisk, vi tar "The Double". Altså serievinner og køpp.

Med utgangspunkt i en analyse om at pauser og ferier er skadelige for gutta bør vi ha så mange kamper som mulig, og vi har mange unge spillere som takler mengden.

 

Så hva møter man med Godset? Rich har tidligere påstått at Marienlyst er beste stadion i 1. div, så der kan vi glede oss. Når det gjelder laget er det andre boller. Har ikke de slitt, kranglet og holdt på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det dette vi venter oss i Drammen?

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280653

37697[/snapback]

Huff og huff. Dette er et meget godt eksempel på bra jobb av et krisehåndteringsteam fra et av Norges beste PR-byråer. Skulle sannheten kommet frem for massene hadde artikkelen sett slik ut:

 

- Vitner opplyser at Bernt Hulsker kom til gatekjøkkenet og spurte innehaveren om han hadde VIF-brød. Dette svarte han nei til. Da skal hans kone ifølge vitner ha blitt albuet ned, sier operasjonsleder Embret Arntsen til Drammens Tidende.

 

(Eller er vi kanskje ferdige med denne brødsaken nå?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så - hva kan vi forvente?

 

Et toppet Stabæklag som overkjører Strømsgodset som på Nadderud, eller en mer jevn kamp som mot Kongsvinger. Samir putta 2 mot Sogndal på firspark og det er vel omtrent det jeg tror at Strømsgodset kan by på.

 

 

Godset har ALDRI tapt en obligatorisk kamp mot Stabæk på hjemmebane.

 

1996: 2-2 på Nedre Eiker

1997: 2-0

1998: 2-1

1999: 4-3

2001: 2-1

 

Får håpe staistiken holder seg!!

 

MEN DET GJØR IKKE JEG, NEI !!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så - hva kan vi forvente?

 

Et toppet Stabæklag som overkjører Strømsgodset som på Nadderud, eller en mer jevn kamp som mot Kongsvinger. Samir putta 2 mot Sogndal på firspark og det er vel omtrent det jeg tror at Strømsgodset kan by på.

 

 

Godset har ALDRI tapt en obligatorisk kamp mot Stabæk på hjemmebane.

 

1996: 2-2 på Nedre Eiker

1997: 2-0

1998: 2-1

1999: 4-3

2001: 2-1

 

Får håpe staistiken holder seg!!

 

 

Kom til å tenke på Bodø/Glimt - de tok i 2004 sine første poeng på Nadderud. Men to ganger har vi møtte dem hjemme i køppen og da fikk vi grisebank 5-1 begge gangene. Ellers viser Statistikken at Stabæk i all hovedsak ryker ut av Cupen på hjemmebane. Kun to ganger på 10 år har vi blitt slått ut av cupen på bortebane. Begge ganger på Alfheim

 

Som du ser: I fotballens vidunderlige verden finnes det alltid en passende statistikk

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så - hva kan vi forvente?

 

Et toppet Stabæklag som overkjører Strømsgodset som på Nadderud, eller en mer jevn kamp som mot Kongsvinger. Samir putta 2 mot Sogndal på firspark og det er vel omtrent det jeg tror at Strømsgodset kan by på.

 

 

Godset har ALDRI tapt en obligatorisk kamp mot Stabæk på hjemmebane.

 

1996: 2-2 på Nedre Eiker

1997: 2-0

1998: 2-1

1999: 4-3

2001: 2-1

 

Får håpe staistiken holder seg!!

 

 

Kom til å tenke på Bodø/Glimt - de tok i 2004 sine første poeng på Nadderud. Men to ganger har vi møtte dem hjemme i køppen og da fikk vi grisebank 5-1 begge gangene. Ellers viser Statistikken at Stabæk i all hovedsak ryker ut av Cupen på hjemmebane. Kun to ganger på 10 år har vi blitt slått ut av cupen på bortebane. Begge ganger på Alfheim

 

Som du ser: I fotballens vidunderlige verden finnes det alltid en passende statistikk

37883[/snapback]

 

 

Med andre ord må IA ligge unna beina til Samir. Ikke noen frispark på nærmere enn 25 meter!

Lyntoget Samir er det vel lett å holde følge med!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos omplassering - har ikke vi en relativt god statistikk når det gjelder korrigering av fingersettinger på div. Godset-keepere på Marienlyst?

Mener å huske det.

Ellers er det interessant å se at Thomas Finstad har fått en ny tråd på forumet deres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samir mener: Klar for å slå Stabæk ut av cupen

 

I A Olsen skadet

 

Stabæk stiller trolig med dette laget mot Strømsgodset i kveld:

 

Jon Knudsen - Morten M. Skjønsberg, Christian Holter, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik - Branimir Poljac, Jesper Jansson, Tommy Stenersen, Christian Sund - Eirik Markegård, Daniel Nannskog.

 

 

Tip: Godset - Stabæk 1:3

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lagoppstilling, ifølge Budstikka:

Stabæk stiller trolig med dette laget mot Strømsgodset i kveld:

 

Jon Knudsen - Morten M. Skjønsberg, Christian Holter, Mike Kjølø, Bjørnar Holmvik - Branimir Poljac, Jesper Jansson, Tommy Stenersen, Christian Sund - Eirik Markegård, Daniel Nannskog.

 

IA er skadet og står over, Henning tvilsom og starter på benken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


joffen,14. Jun 2005

Finstad forsvnner aldri.. Ikke av seg selv i hvertfall.

 

 

Men en skal ikke se bort fra at en utlånsavtale kanskje er til beste for både Stabæk, og ikke minst for Finstad. Han kan jo spille på seg masse selvtillit i Godset for å komme tilbake å levere i Stabæk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som husker hva vi ga for Nannskog? Begynner å bli hyggelig pris pr. mål nå, om man deler summen på antall scoringer.

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Strømsgodet - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...