Gå til innhold

Tilskuertall


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Fra i går;

Bryne – Løv-Ham 4-0 (3-0)

Bryne stadion

4157 tilskuere

Mål: 1-0 Espen Hægeland (10), 2-0 Bjørn Ingvar Kydland (34), 3-0 Hægeland (45), 4-0 Hægeland (60)

Dommer: Pål Jakobsen, Steinkjer

Gult kort: Jørn Hagen, Bryne.

 

Ikke bare ligger de foran oss på tabellen, nå har de også slått oss når det gjelder tilskuertall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det känns väldigt bra att vara i Stabaek för tillfället, klubben visar att man verkligen vill upp, plus att vi har sköna fans som stöttar oss i vått och tort och inte minst för att vi har en riktigt god stämmning i laget

og

Vi fick en ny lagkamrat här i veckan i Markus Karlsson, en kanonvärvning och en tidigare lagkompis till mig i DIF. Han kommer tillföra en bra vänsterfot och ett bra lugn där bak, han har även god speed i benen.

 

Gøy å heie på Stabæk dagen - litt flere hadde vel ikke vært umulig, men det virker nå som om vi som er der gjør en god jobb!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vinner vi i dag blir det ny tilskuerrekord på torsdag.

38698[/snapback]

Jeg var kanskje en smule optimistisk der ja.

39339[/snapback]

 

 

St. Hans og årets hittil varmeste dag. Ikke annet å vente. Jeg ble faktisk positivt overrasket over at såpass mange tok turen. Det var store trafikkproblemer rundt omkring i Bærum i går også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


St. Hans og årets hittil varmeste dag. Ikke annet å vente. Jeg ble faktisk positivt overrasket over at såpass mange tok turen. Det var store trafikkproblemer rundt omkring i Bærum i går også.

39345[/snapback]

 

Kamper midt i uka vil uansett være vanskeligere å mobilisere til. Tipper vi kommer til å øke i tilskuerantall gjennom sesongen. Det er alltid mange som ønsker å være med et opprykk, da er det optimisme, glede og engasjement. Ikke for å stemple folk som medgangssupportere, men alle vil jo være med på noe som er gøy. Så vi bør kunne håpe på stinn brakke på slutten av sesongen.

 

Derfor, la oss ikke deppe over alle de tomme stolene vi ser på Hovis, over sommeren kommer folk til å slåss om dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ca 2900 i går.

 

Hvor er det blitt av den fjerdedelen som er borte siden Brynekampen?

 

Nå må vi mobilisere til Sandefjordkampen. Da bør det være fullt!!

Enig, - synes tilskuerantallet er litt skuffende, - men man kan jo ikke klandre de 2903 som faktisk er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, - synes tilskuerantallet er litt skuffende, - men man kan jo ikke klandre de 2903 som faktisk er der.

 

Jeg var forhindret til å komme i går. Men jeg blir jo tross alt telt uansett pga at jeg har sesongkort.

 

Heter det forresten telt eller talt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, - synes tilskuerantallet er litt skuffende, - men man kan jo ikke klandre de 2903 som faktisk er der.

 

Jeg var forhindret til å komme i går. Men jeg blir jo tross alt telt uansett pga at jeg har sesongkort.

 

Heter det forresten telt eller talt?

Telt er noe man setter opp i hagen når man vil oppleve naturen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå staret jo høstferien denne helgen, da......

 

Men, jeg skjønner ikke hvordan vi skal greie å fylle selv bare den ene svingen på Fornebu Arena med dette tilskuersnittet.

Jeg vet hvordan!

 

Det er bare å gjøre som kommersialismens mestere, McDonalds og Disney. De legger ved en leke sammen med det som i utgangspunktet er deres hovedprodukt (les Happy Meal og Donald-blad).

 

Altså, ved inngangen gir man bort en billig plastgreie til alle barna. Ungene blir helt spinnville, og vil alltid komme tilbake for mer, stol på meg. Desverre mister barna all fokus på selve kampen (maten eller bladet), men man får ihvertfall fyllt opp stadion med hele familier som er dratt med på kamp av ungene sine. Kanskje ikke den mest gunstige gjengen å fylle opp en fotballstadion med. Men disse barna bir jo større etterhvert, og da er de blitt hekta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Genialt tenkt Stabæklars. Disse ungene skal alle sitte bak/ved siden av/foran Pjalle. Han har øvd seg godt i rollen som aktivitetsleder for barn på Q i år, så dette skal gå flott.

 

Jeg er ikke den som ofte er inne på tanken med å gi en unge deng, - men det har vært fristene

et par ganger. At foreldrene ikke tar tak i dette (disse), er for meg ubregripelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Genialt tenkt Stabæklars. Disse ungene skal alle sitte bak/ved siden av/foran Pjalle. Han har øvd seg godt i rollen som aktivitetsleder for barn på Q i år, så dette skal gå flott.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å sitte på surpomp-feltet!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Genialt tenkt Stabæklars. Disse ungene skal alle sitte bak/ved siden av/foran Pjalle. Han har øvd seg godt i rollen som aktivitetsleder for barn på Q i år, så dette skal gå flott.

Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å sitte på surpomp-feltet!

 

Jeg har i de senere årene konkludert med at jeg på generelt basis er litt

for blid og jovial, - og må jobbe for å bli litt mer grinebiteraktig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må vi mobilisere til Sandefjordkampen. Da bør det være fullt!!

 

Det ville være herlig å vise TV-publikumet hvor fantastisk jævlig moro det er å være Stabæk-Supporter, med full stadion, godt spill, fullt trøkk fra tribunen og å krone det hele med opprykk!

 

Men jeg frykter at TV-kamp får en del til å holde seg hjemme, noe som er kjedelig, men selvfølgelig mest for dem som går glipp av all moroa, LIVE!

 

Personlig har jeg flyttet sønnens bursdagsfeiring til dagen før, for å få plass til årets begivenhet. Dette skal jeg ikke gå glipp av. Jeg har enda minnene fra 1994 på netthinnen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, - synes tilskuerantallet er litt skuffende, - men man kan jo ikke klandre de 2903 som faktisk er der.

 

Jeg var forhindret til å komme i går. Men jeg blir jo tross alt telt uansett pga at jeg har sesongkort.

 

Heter det forresten telt eller talt?

Telt er noe man setter opp i hagen når man vil oppleve naturen.

En meget velfrisert sådann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå må vi mobilisere til Sandefjordkampen. Da bør det være fullt!!

 

Det ville være herlig å vise TV-publikumet hvor fantastisk jævlig moro det er å være Stabæk-Supporter, med full stadion, godt spill, fullt trøkk fra tribunen og å krone det hele med opprykk!

 

Men jeg frykter at TV-kamp får en del til å holde seg hjemme, noe som er kjedelig, men selvfølgelig mest for dem som går glipp av all moroa, LIVE!

 

Personlig har jeg flyttet sønnens bursdagsfeiring til dagen før, for å få plass til årets begivenhet. Dette skal jeg ikke gå glipp av. Jeg har enda minnene fra 1994 på netthinnen.....

 

HVorfor ikke bursdagsfeiringen på Nadderud??

 

Det hadde gitt guttungen en uforglemmerlig opplevelse...

Endret av Andersblaa<3
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå staret jo høstferien denne helgen, da......

 

Men, jeg skjønner ikke hvordan vi skal greie å fylle selv bare den ene svingen på Fornebu Arena med dette tilskuersnittet.

Jeg vet hvordan!

 

Det er bare å gjøre som kommersialismens mestere, McDonalds og Disney. De legger ved en leke sammen med det som i utgangspunktet er deres hovedprodukt (les Happy Meal og Donald-blad).

 

Altså, ved inngangen gir man bort en billig plastgreie til alle barna. Ungene blir helt spinnville, og vil alltid komme tilbake for mer, stol på meg. Desverre mister barna all fokus på selve kampen (maten eller bladet), men man får ihvertfall fyllt opp stadion med hele familier som er dratt med på kamp av ungene sine. Kanskje ikke den mest gunstige gjengen å fylle opp en fotballstadion med. Men disse barna bir jo større etterhvert, og da er de blitt hekta.

 

Også har de noe å kaste etter dårlige dommere og motbydelige motspillere - når de skjønner såpass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fant en oversikt på VG-forumet som viser at Stabæk - Sandefjord ligger på 21. plass i antall tilskuere på 1. divisjonskamper:

 

1 Start-Mandalskam 2001 10377

2 Moss-Fredrikstad 2003 10085

3 Start-Mandalskam 2004 9358

4 Moss-Sandefjord 2005 9107

5 Fredrikstad-Oslo Øst 2003 9027

6 Start-Sandefjord 2004 8768

7 Aalesund-Sandefjord 2002 8700

8 Ham Kam-Vålerenga 2001 7872

9 Aalesund-Start 2004 7000

10 Fredrikstad-Ham Kam 2003 6900

11 Fredrikstad-Moss 2003 6800

12 Start-Pors 2004 6753

13 Aalesund-Hødd 2004 6502

14 Start-Mandalskam 2003 6458

15 Fredrikstad-Skeid 2003 6299

16 Start-Vålerenga 2001 6225

17 Fredrikstad-Hønefoss 2003 6181

18 Vålerenga-Haugesund 2001 6142

19 Mandalskam-Start 2001 6100

20 Aalesund-Haugesund 2004 6098

21 Stabæk-Sandefjord 2005 5851

 

Heldigvis får vi ikke muligheten til å forbedre denne statistikken.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tilskuertall
×
×
  • Opprett ny...