Gå til innhold

Tilskuertall


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Det var betryggende å se at beste hjemmekamp for vålerenga var helt nede på 18. plass, bare 300 tilskuere fler enn Stabæk!

 

hehe... Klanen dukker bare opp i stort antall når de aner at det blir seiersfest i etterkant. Nedrykksfest og førstedivisjon er ikke så moro synes de, så da blir de heller hjemme. At de har et par kamper med flere tilskuere enn det Stabæk har klart å samle i 1. div skulle vel bare mangel, ettersom de har flere sesonger i 1. div enn oss, og normalt har et høyere snitt på kamper når lagene ligger i samme divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Om vi åpner sesongen bra, og gjør brukbart gjennom hele sesongen, med positiv vinkling fra Budstikka og andre medier, samt underholdene spill, så tror jeg vi skal komme over 5000 for første gang.

 

Om det blir oppoverbakke hele veien, og regnvær på alle "publikums-kampene", regner jeg med at vi ender opp rundt 4500

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

haeh? ny stadion holder til aa faa flere tilskuere?

trodde egentlig hele tiden at fotballen som spilles paa banen var det viktigste, og ikke den nye arenaen med masse luksus til tilskuere...

og aalesunds stadion er vel ikke saa ny?

nei det maa vaere noe annet som gjör de saa gale der oppe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hovedgrunnen til AaFKs publikumssuksess vil jeg tro er todelt. Først sportslig suksess etter mange år nede i 2. divisjon, og deretter effekten av en ny stadion.

 

Gleder meg sjukt til ny stadion for Stabæk. Vi må bare innse at vi trenger det for å komme videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, men vi må ikke sitte på gjerde å vente på ny stadion. Mobiliser NÅ!! Ellers tror jeg det kan bli vanskelig plutselig å skulle fylle 15000 seter. Vi må få en sterkere kultur for å gå på stadion. Spre budskapet om hvor gøy det er på Nadderud selv om stadion ikke har alle fantastiske fasiliteter så er det jo fotball og stemning vi er på Nadderud for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


trodde egentlig hele tiden at fotballen som spilles paa banen var det viktigste, og ikke den nye arenaen med masse luksus til tilskuere...

og aalesunds stadion er vel ikke saa ny?

 

Aalesnds nye stadion er ett år gammel. og så har de plassert en så latterlig skulptur av John A. Riise utenfor... hehe, ler hver gang jeg ser den...

 

Aalesund er vel et et veldig bra bevis på at det ikke er fotballen på banen som er det viktigste.

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


trodde egentlig hele tiden at fotballen som spilles paa banen var det viktigste, og ikke den nye arenaen med masse luksus til tilskuere...

og aalesunds stadion er vel ikke saa ny?

 

Aalesnds nye stadion er ett år gammel. og så har de plassert en så latterlig skulptur av John A. Riise utenfor... hehe, ler hver gang jeg ser den...

 

Aalesund er vel et et veldig bra bevis på at det ikke er fotballen på banen som er det viktigste.

Det viktigste er å ha en fin statue utenfor. Skal vi sette opp en Chippen-statue, utenfor Nadderud?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


trodde egentlig hele tiden at fotballen som spilles paa banen var det viktigste, og ikke den nye arenaen med masse luksus til tilskuere...

og aalesunds stadion er vel ikke saa ny?

 

Aalesnds nye stadion er ett år gammel. og så har de plassert en så latterlig skulptur av John A. Riise utenfor... hehe, ler hver gang jeg ser den...

 

Aalesund er vel et et veldig bra bevis på at det ikke er fotballen på banen som er det viktigste.

Det viktigste er å ha en fin statue utenfor. Skal vi sette opp en Chippen-statue, utenfor Nadderud?

ja takk!

men gjerne en halvnaken statue slik at vi alle kan se hans flotte tatoveringer :-)

siste nytt er at chippen og zlatan i. besøkte en kjent tatto-sjappa i stockholm - dagen før landskampen mot island siste oktober. zlatan fikk en ny stor tatovering, han viste den fram i forskjellige aviser, og jeg kunne tenke meg at chippen også fikk noe nytt på huden.... trodde egentlig at man skal ta det med ro etter en ny tatovering... gjør det ikke vondt når man spiller fotball med en fersk tatovering :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig at vi bygger oss opp før stadion kommer. Jeg har hengt opp Stabækflagg i oppgangen på Bislett.. virker som folk digger det, det er hvertfall ikke revet helt ned enda.

 

Statue hadde vært fett. Jokke eller Flem i liggende positur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


har omvendt dama fra å heie på Brann (grøss) til å skaffe seg både medlemskort og sesongkort! da gjelder det bare å starte produksjonen av småbarn, så går snittet enda høyere opp... eh...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


har omvendt dama fra å heie på Brann (grøss) til å skaffe seg både medlemskort og sesongkort! da gjelder det bare å starte produksjonen av småbarn, så går snittet enda høyere opp... eh...

 

 

Har allerede produsert 2. Begge var på kamp før de var 4 uker. Capsene på plass. Oppfordrer alle andre supportere til å gjøre det samme. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tilskuertall
×
×
  • Opprett ny...