arni 7,481 Share Posted August 23 Share Posted August 23 12 minutter siden skrev odd: Ser ut som @Jon og @@ringo er enige for en gangs skyld 🙂 (Og @arni, jeg får inntrykk av at du mener det er Bohinen som er problemet, så da er vel du også enig med Jon?) Åpenbart Grålars som er problemet, men Jon forlenget kontrakten hans med ett år nylig og har ikke tatt grep hittil. Ser ut til å rote bort hele august, hadde vært fint for ny trener å kommet inn etter Odd-flausen Link to post Share on other sites More sharing options...
pogdkeslg 516 Share Posted August 23 Share Posted August 23 11 minutter siden skrev arni: Åpenbart Grålars som er problemet, men Jon forlenget kontrakten med ett år nylig og har ikke tatt grep hittil. Ser ut til å rote bort hele august, hadde vært fint for ny trener å kommet inn etter Odd-flausen problemet ligger ikke i treneren, det ligger i strategien (manglen på det). For at dette styret skal føre Stabaek til medaljer eller Eurocups, må Bjarman og Atta Aneka ta med nye Orban og Nusa hvert år. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Share Posted August 28 Share Posted August 28 Noen som kjenner seg igjen. Kloke ord fra Fagermo. https://www.dagbladet.no/sport/riking-beskjed/80111367 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 3,639 Share Posted September 13 Share Posted September 13 Jon og klubben åpner Brakka for å fortelle om økonomi til Tv2 i programmet Fotballpunch. https://x.com/stabaek/status/1701902809308766410?s=46&t=ww_5EoafSGqkBoRevy3tIA 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 7,481 Share Posted Tuesday at 02:15 PM Share Posted Tuesday at 02:15 PM 3395 tilskuere i snitt, lavest i ES. Men 55% opp fra OBOS i 2022. Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 391 Share Posted Tuesday at 02:19 PM Share Posted Tuesday at 02:19 PM 2 minutter siden skrev arni: 3395 tilskuere i snitt, lavest i ES. Men 55% opp fra OBOS i 2022. *solgte billetter. Men mener å huske å ha sett at vi er ganske langt opp på den tabellen som viser fyllingsgrad. Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 7,481 Share Posted Tuesday at 02:25 PM Share Posted Tuesday at 02:25 PM 7 minutter siden skrev Styrmann: *solgte billetter. Men mener å huske å ha sett at vi er ganske langt opp på den tabellen som viser fyllingsgrad. Kapasiteten er vel rundt 4700. Bærum og Asker er nå over 175000 i innbyggere? Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 391 Share Posted Tuesday at 02:27 PM Share Posted Tuesday at 02:27 PM 1 minutt siden skrev arni: Kapasiteten er vel rundt 4700. Bærum og Asker er nå over 150000 i innbyggere? Med mindre matten min er helt hjelpeløs så skulle det snittet solgte billetter tilsvare 72%. Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 7,481 Share Posted Tuesday at 02:31 PM Share Posted Tuesday at 02:31 PM 2 minutter siden skrev Styrmann: Med mindre matten min er helt hjelpeløs så skulle det snittet solgte billetter tilsvare 72%. Er nok fortsatt solgte billetter som gir penger i kassa og ikke fyllingsgrad, men kan ta feil😊 Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 391 Share Posted Tuesday at 02:40 PM Share Posted Tuesday at 02:40 PM 8 minutter siden skrev arni: Er nok fortsatt solgte billetter som gir penger i kassa og ikke fyllingsgrad, men kan ta feil😊 Selvsagt, men at vi klarer å "fylle" røtne Nadderud i en ræva sesong såpass bra gir meg håp. Det jævla forbanna håpet. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 7,481 Share Posted Tuesday at 02:45 PM Share Posted Tuesday at 02:45 PM 8 minutter siden skrev Styrmann: Selvsagt, men at vi klarer å "fylle" røtne Nadderud i en ræva sesong såpass bra gir meg håp. Det jævla forbanna håpet. Bra, kan sjekke 2021 en enda verre sesong, 1679 finner jeg Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 3,745 Share Posted Tuesday at 02:52 PM Share Posted Tuesday at 02:52 PM 6 minutter siden skrev arni: Bra, kan sjekke 2021 en enda verre sesong 1799 var snittet i 2021 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 11,938 Share Posted Tuesday at 03:52 PM Share Posted Tuesday at 03:52 PM https://www.stabak.no/nyheter/status-fra-tunold-om-situasjonen-i-klubben--vi-skal-rett-opp-igjen?utm_campaign=Status+fra+Tunold+om+situasjonen+i+klubben&utm_medium=email&utm_source=Lime+Newsletter Jeg la spesielt merke til denne: Vi har endelig fått løst situasjonen med Emil Bohinen også. Så det er ikke behov for store spillersalg for å drifte med de forutsetningene vi har lagt nå, sier Tunold. Veldig spent på hvordan de klarte å løse denne? Har alle pengene kommet på konto, eller er fordringen solgt? 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 2,777 Share Posted Tuesday at 06:44 PM Share Posted Tuesday at 06:44 PM 2 timer siden skrev Slum: https://www.stabak.no/nyheter/status-fra-tunold-om-situasjonen-i-klubben--vi-skal-rett-opp-igjen?utm_campaign=Status+fra+Tunold+om+situasjonen+i+klubben&utm_medium=email&utm_source=Lime+Newsletter Jeg la spesielt merke til denne: Vi har endelig fått løst situasjonen med Emil Bohinen også. Så det er ikke behov for store spillersalg for å drifte med de forutsetningene vi har lagt nå, sier Tunold. Veldig spent på hvordan de klarte å løse denne? Har alle pengene kommet på konto, eller er fordringen solgt? Kanskje via en nøytral tredjepart. Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaSeier 83 Share Posted Tuesday at 07:12 PM Share Posted Tuesday at 07:12 PM 3 timer siden skrev Slum: https://www.stabak.no/nyheter/status-fra-tunold-om-situasjonen-i-klubben--vi-skal-rett-opp-igjen?utm_campaign=Status+fra+Tunold+om+situasjonen+i+klubben&utm_medium=email&utm_source=Lime+Newsletter Jeg la spesielt merke til denne: Vi har endelig fått løst situasjonen med Emil Bohinen også. Så det er ikke behov for store spillersalg for å drifte med de forutsetningene vi har lagt nå, sier Tunold. Veldig spent på hvordan de klarte å løse denne? Har alle pengene kommet på konto, eller er fordringen solgt? Krypto. Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 4,799 Share Posted Wednesday at 05:41 PM Share Posted Wednesday at 05:41 PM På 5.12.2023 den 16.52 skrev Slum: https://www.stabak.no/nyheter/status-fra-tunold-om-situasjonen-i-klubben--vi-skal-rett-opp-igjen?utm_campaign=Status+fra+Tunold+om+situasjonen+i+klubben&utm_medium=email&utm_source=Lime+Newsletter Jeg la spesielt merke til denne: Vi har endelig fått løst situasjonen med Emil Bohinen også. Så det er ikke behov for store spillersalg for å drifte med de forutsetningene vi har lagt nå, sier Tunold. Veldig spent på hvordan de klarte å løse denne? Har alle pengene kommet på konto, eller er fordringen solgt? Pengene kom fra klubbens bank, så da slipper vi å spekulere mere rundt det. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts