Gå til innhold

Økonomi Og Annet Faenskap


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Salg er nok problemet... vet ikke helt hvordan man får det til. Utsalg er jo ikke lov,og om blaa skal ta det inn er det ganske strenge krav blant annet...

Stemmer at det er strenge krav å lage øl for salg, og kostbart! Dere som har tanker om slikt bør kikke på denne linken først

https://forum.norbrygg.no/threads/begynne-salg-av-ol-uten-a-registrere-seg-som-et-bryggeri.7406/page-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott?

 

 

 

Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott?

 

 

 

Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der.

kunne gått an å gjøre som i Bergen. Ta med 5 (?) poser i butikken og bytt mot en billett. Da er jo sjansen også større for flere folk på tribunen :)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen

 

Men det er en brillefin måte å få flere butikkansatte til å komme på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Altså at du må gi fra deg en billett til butikken for å få fem brød? Hørtes ikke ut som hverken noe salgstriks eller noe som får flere på tribunen

 

Men det er en brillefin måte å få flere butikkansatte til å komme på Nadderud.

 

 

davy wathne, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanksje øl vs. brød er snakk om luftslott vs. ikke luftslott?

 

Jeg skal for så vidt innrømme at min interesse for å se Stabæk-brød i butikken er en ren territoriell greie. Det er sikkert et brød av minimal kvalitet som velges ut til å ligge inne i Stabækposen, så jeg kommer høyst sannsynligvis til å kjøpe noe annet. Men det kommer til å glede meg å SE det ligge der.

 

Det er i så fall ansatte i Stabæks administrasjom som velger om de vil ha et brød uten kvalitet. Det er ikke bakeriet som plukker et brød å putter i en eventuell Stabækpose, men et samarbeid mellom bakeri og klubb hvordan dette skal være! Noen klubber har faktisk egenutviklete brød. Og det er jo en grunn til at alle andre TL og OBOS lag har egne brød i de lokale sjappene.

Kan nevne at f.eks. SIF brødet som "halve nedre Buskerud" er fostret opp på de siste årene er et brød med høy kvalitet, og som gir 2 kr i kassa til Godset for hvert solgte brød. Blir mange tiere av sånt! Tipper at Godset lønner i alle fall 1, kanskje 2 spillere med det de får inn fra dette samarbeidet med den lokale bakeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet hvordan det står til med økonomien om dagen?

Hvis Bob bestemmer seg for å bli en stund til, er det da økonomi til å bygge laget foran neste sesong, eller blir det selg alt vi eier og har og begynn på nytt enda en gang?

Det har jo for så vidt en viss underholdningsverdi det også, men det hadde vært gøy å prøve noe nytt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Alle er vel å ta i. Er fem (seks om man tar med Henderson) som har kontrakter som går ut etter denne sesongen.

Yassine, henderson. Hvem er de siste 4?

 

Granli, Hammer, Jalasto og Skjønsberg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men han er jo forsåvidt også "under utdanning" i Stabæk fotball også. Den erfaringen han har og vil få videre, med spesialkompetanse på Stabæk og miljøet rundt, er gull verdt senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ville?? Han må ha ny kontrakt as.

 

For all del, jeg liker Ville godt. Han har gjort det egentlig over forventning på banen og virker å være en bra mann utenfor banen. Like fullt: Han er ikke på langt nær så god at han bør oppta en plass på frispillerkvoten.

 

Skjønsberg må selvsagt være med videre, for de andres del synes jeg det er mest riktig å si takk for innsatsen og sette en strek her. (Yassine må vi gjerne beholde, men det regner jeg som usannsynlig.)

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støttes fult ut. Går de ut må vi nok ha inn 2 stykker til den bakre fireren. YEG tar jeg gjerne med 1 år til men da er vi nok avhengig av at BB tar et år til for å få maks ut av han

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Økonomi Og Annet Faenskap
×
×
  • Opprett ny...