Gå til innhold

Stabæk -fredrikstad 29/6 Kl 18


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Sitter her og titter på LSK - FFK, kan vel ikke påsta at FFK imponerer. Skaper omtrent ingenting fremover og store hull bakover. Hvis de i tillegg undervurderer lille Stabæk som fikk bank av Sandefjord, som de sendte ut av cupen, kan dette bli en rett så trivelig aften på Nadderud på onsdag. Regner med at gutta har litt å revensjenre de også.

 

Spennende å se hva vi er gode får, eller har vi kanskje sett det tidligere i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jønsson varslet rulleringer på ABTV igår for å få inn friske bein, hvem kommer inn?

39669[/snapback]

 

Chrisu og I.A. - INN

 

Jesper og Holter - UT

 

Kanskje også Tom og Eirik får spille fra start??? (UT - Branimir og Veigar?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


mener å ha hørt at IA var vår treigeste spiller på løpetest, dvs. at CH er raskere. noen som har sikre data på dette? Jeg liker ikke tanken på West, men så har vi da heldigvis ikke mummi bak der lenger med tilbakespill med kanintøfler

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

på forumet til FFK diskuteres det endringer på laget før dagens batalje.

 

Siste nytt er at de tenker stille i en 442 formasjon med Hoås og West på topp. Enerly på høyre flanke og Røn på venstre og en sentral midtbane bestående av Ringberg(!) og Brenne. Høres ut som et lag som leter etter en formasjon som funker.

Søndag handlet alt om å spille opp på venstresiden til Hoås, eller en sjelden gang Ringberg.

 

Med Hoås og Ringberg sentralt i banen kommer de til å pumpe opp baller på disse to fyrtårnene sentralt, med west liggende klar til å gå på løp i bakrommet.

 

Samtidig mister de litt speed i forhold til å komme tett opp i oss defensivt. Det kan bety at det agressive presset deres blir dårligere og vi får bedre tid til å spille oss ut. Det her blir en spennende kamp!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

på forumet til FFK diskuteres det endringer på laget før dagens batalje.

@ringo

39703[/snapback]

Nå diskuterer vel vi ganske mye her på disse sidene også uten at det påvirker Maestro JJ nevneverdig... P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det er sant, kilden var vel en eller annen repotasje på en lokaltv eller noe. Men de gjenstår å se om de virkelig gjør disse endringene. Det er uansett litt interessant å se hvordan andre lag tenker i forhold til oss....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg tror FFK skal få kjørt seg! Ikke snakk i havet om at Ringberg flytter pedalene fort nok for det defensive spillet til FFK skal funke, og dersom de kjører på med den risikoen i den baker fireren de viste mot LSK søndag så blir det Nanneshow i kveld!

 

Formasjonsendringen kan dog være en pekepinn på at de velger å legge seg mer bakpå i kveld....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg liker veldig godt at FFK nå stokker om på posisjoner før møtet med oss. Det samme gjorde GLLarsen i fjor, og vi husker hvilken suksess det ga. Semb forsøkte også samme filosofi, og mistet antagelig sin plass i hall of fame i NFF med det. Men det er langt igjen til seier. Dette blir mer enn spennende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er litt bekymret for at det blir varmt i de nydelige mørkeblaa draktene i sommersteken. Hva med å spille i bortedrakta vår. Er det lov på hjemmebane?

39720[/snapback]

 

Sikkert lov det. Ellers er sig'en din løsningen for de ikke spillende, hva væskeinntak/tap anngår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er litt bekymret for at det blir varmt i de nydelige mørkeblaa draktene i sommersteken. Hva med å spille i bortedrakta vår. Er det lov på hjemmebane?

39720[/snapback]

 

Kan jo hende at FFK tar med sine vanlige hvite så en telefon til Siggen (sentralborddama til Drillo) hadde nok vært på sin plass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er litt bekymret for at det blir varmt i de nydelige mørkeblaa draktene i sommersteken. Hva med å spille i bortedrakta vår. Er det lov på hjemmebane?

39720[/snapback]

 

Kan jo hende at FFK tar med sine vanlige hvite så en telefon til Siggen (sentralborddama til Drillo) hadde nok vært på sin plass!

39724[/snapback]

Ikke no' problem. FFK har begynt å bruke røde drakter:

ffk.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er litt bekymret for at det blir varmt i de nydelige mørkeblaa draktene i sommersteken. Hva med å spille i bortedrakta vår. Er det lov på hjemmebane?

39720[/snapback]

 

 

Draktene er lagd av et spesielt stoff som puster og tørker svært fort. Var på Iron Maiden i går og hadde ikke noe annet plagg enn drakta tilgjengelig ettersom jeg kom rett fra ferie. Jeg hadde det sannsynligvis mye varmere og svettere enn spillerne har i dag og drakta var tøærr etter 20 min. Hvis de spiller i den korterma tviler jeg sterkt på at det vil by på problemer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk -fredrikstad 29/6 Kl 18
×
×
  • Opprett ny...