Gå til innhold

Stabæk -fredrikstad 29/6 Kl 18


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


NRK nyhetene: Cup-bomben kom på Nadderud.

Hallo? Bombe?

Piece of cake!

Det blir adskillig vanskeligere på søndag mot LøvHam.

Vi må ikke glemme at de hadde 132 tilskuere på siste hjemmekamp mot Hønefoss - så her må det mobiliseres, folkens.

39814[/snapback]

 

Og 45 av dem kom fra Hønefoss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet mange Daniel har scoret i cupen så langt?

39794[/snapback]

 

5

39839[/snapback]

totalt 18 mål på 16 kamper

39840[/snapback]

 

17 kamper.

39842[/snapback]

Nope, benket mot Bærum!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 hadde en grei dekning fra Nadderud, intervjuer med Drillo, Nanne, Branimir, NRK var litt roligere og viste vel kun målene!

 

NRK ligger på Dagsrevyen 21, starter 06:40 - Bjørnar har assist på de 2 første!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet mange Daniel har scoret i cupen så langt?

39794[/snapback]

 

5

39839[/snapback]

totalt 18 mål på 16 kamper

39840[/snapback]

 

17 kamper.

39842[/snapback]

Nope, benket mot Bærum!

39843[/snapback]

 

F... Glemte det. Sorry. skal ikke gjenta seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2364 tilskuere! var det ikke mer enn det? Eller tok vi en Folllo?? Hehe..

39828[/snapback]

Det var nok ikke flere enn dettte. På den andre siden, var det 6000 tilskurere på Brann Stadion, alle de andre kampene hadde færre tilskuere enn oss! - Noe å ta med seg!

39837[/snapback]

Daniel var ikke fornøyd med oppmøtet:

 

- Jeg hadde hørt at cupen skulle være het i Norge. Jeg er derfor skuffet over at ikke flere støttet oss. Dette er jo en ukedag, så publikum skulle ikke vært på hytten sin nå, men hjemme å jobbe, sier han med et smil.

 

Kilde: Aftenposten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 hadde en grei dekning fra Nadderud, intervjuer med Drillo, Nanne, Branimir,

39846[/snapback]

TV2 overrasket skikkelig i går!

 

Ikke bare intervjuer og mål, men også noen sjanser. I tillegg viste de målene om igjen i reprise og særlig Eiriks mål ble kommentert. "Dette likte nok ikke Drillo, han fikk ta ned ballen på 5 meteren med bare medspillerer rundt seg".

 

Noen skrev trekning på fredag. Hvor er det blitt av trekningen rett etter kampene? Burde jo bli trukket etter at TV2 har vist Start-VIF.

 

HEIA OSS!!!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra Nanne-intervju i papir-VG idag:

 

"- Rart jeg måtte helt til Det fjerne østen for å forstå at penger ikke er alt. Her tjener jeg ikke på langt nær så mye som i Kina. Men livskvaliteten er til gjengjeld mye, mye bedre. Jeg er 31, men føler meg som en 21-åring om dagen."

 

(Er det derfor Bekkestua er så pop blant gamlisene? De er 91, men føler seg som 81)

 

Heia Daniel! Heia Jan Jönsson! Heia Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heia JJ

 

Jeg er ingen maestro på fotballfortsåelse og taktikk, men var det ikke genialt å sette Eirik på fra start. Hans løpstyrke, og kontringsvillighet gjorde at forsvaret sprakk gang på gang. Dessuten så ser det ut som våre bønner blir hørt, det ble skutt på mål som aldri før. Vel så hadde Stenez et par baller som forsvant ut i evigheten, men vi så jo også et par veldig farlige langskudd.

 

Dagen idag er en fantastisk dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tv2-nett-tv er Været, God Morgen Norge og Søndagsåpent gratis! Alt annet må det betales for:

Innhold web-TV

 

I tillegg er all fotball skilt ut i egen "billett", slik du må betale dobbelt for å se nyheter og fotball.

Sett heller videospilleren på opptak når du er forhindret fra å se sporten "live"!

Eller sett TV-tuner-kort i PC'en, og lat som om du ser på web-TV :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tv2-nett-tv er Været, God Morgen Norge og Søndagsåpent gratis! Alt annet må det betales for:

Innhold web-TV

 

I tillegg er all fotball skilt ut i egen "billett", slik du må betale dobbelt for å se nyheter og fotball.

Sett heller videospilleren på opptak når du er forhindret fra å se sporten "live"!

Eller sett TV-tuner-kort i PC'en, og lat som om du ser på web-TV :-)

39913[/snapback]

 

 

Jævla kjipern - rakk å se alle de andre! Men for en gangs skyld skulle TV2 sende Stabæk som første innslag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rakk ikke det innslaget jeg heller!

Ukesbillett koster visstnok 30,- , så det er jo ikke noen formue, men at en gratiskanal skal koste penger på nettet er jo litt kjipt likevel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nanne var misfornøyd med tilskuerantallet, siden han hadde hørt at norske køppkamper trakk titusener av tilskuere. Men da skal han vite at vi hadde flere tilskuere på Nadderud enn HamKam og Glimt og Odd hadde på sine kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror kamp midt i uka aldri kan konkurrere med søndagen. Grunnen er rutine. Søndag er kampdag, den er holdt av.

 

- Nei, jeg kan ikke være med på middag, for det er kamp.

 

Men på en hverdag har man jo alt mulig annet, jobb, unger, fritidsaktiviterer av ymse slag. Jeg synes egentlig at våre 2300 tilskuere igår var bra. Det eneste som skuffet meg var FFK-supporterne, jeg har hørt så mye om at de reiser rundt med 20+ busser og alltid er så sterke..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror kamp midt i uka aldri kan konkurrere med søndagen. Grunnen er rutine. Søndag er kampdag, den er holdt av.

 

- Nei, jeg kan ikke være med på middag, for det er kamp. 

 

Men på en hverdag har man jo alt mulig annet, jobb, unger, fritidsaktiviterer av ymse slag. Jeg synes egentlig at våre 2300 tilskuere igår var bra. Det eneste som skuffet meg var FFK-supporterne, jeg har hørt så mye om at de reiser rundt med 20+ busser og alltid er så sterke..

39927[/snapback]

Det er vel noe av den samme grunnen som får våre supportere. Bussene (det var 2 stykker) gikk fra Fredrikstad klokka 15.30, og det er det vel ikke nødvendigvis alle som rekker, spesielt ikke hvis man jobber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel noe av den samme grunnen som får våre supportere. Bussene (det var 2 stykker) gikk fra Fredrikstad klokka 15.30, og det er det vel ikke nødvendigvis alle som rekker, spesielt ikke hvis man jobber.

39928[/snapback]

 

Det er vel snarere snakk om prioriteringer. FFK-supporterne luktet vel tap lang vei, og da går man ikke tidligere fra jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror kamp midt i uka aldri kan konkurrere med søndagen. Grunnen er rutine. Søndag er kampdag, den er holdt av.

 

- Nei, jeg kan ikke være med på middag, for det er kamp. 

 

Men på en hverdag har man jo alt mulig annet, jobb, unger, fritidsaktiviterer av ymse slag. Jeg synes egentlig at våre 2300 tilskuere igår var bra. Det eneste som skuffet meg var FFK-supporterne, jeg har hørt så mye om at de reiser rundt med 20+ busser og alltid er så sterke..

39927[/snapback]

Det er vel noe av den samme grunnen som får våre supportere. Bussene (det var 2 stykker) gikk fra Fredrikstad klokka 15.30, og det er det vel ikke nødvendigvis alle som rekker, spesielt ikke hvis man jobber.

39928[/snapback]

 

Forståelig, kamper midt i uka burde gå klokken 19, da rekker man å komme seg fra jobb. Kanskje tilogmed middag hvis det er hjemmekamp.

 

Da har vi løst dette, og regner med at det blir fulgt opp av NFF ved trekningen på fredag... :) NOT.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk -fredrikstad 29/6 Kl 18
×
×
  • Opprett ny...