Gå til innhold

Er Det Bare Meg?


Anbefalte innlegg


De fleste vet vel om Ingo' faste kjøremønster til stadion på hjemmekamp, men jeg lurer på om det er noen andre som har noen faste blaa ritualer.

Selv må jeg ha blaa tannbørste, håndkle og lign gjennom hele sesongen.

Jeg hadde samme par sokker og underbukse på hver hjemmekamp i '98 og vi vet je hvordan det gikk. Er det bare meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må alltid ha på meg drakta når det er kamp, enten jeg er på kampen eller ikke.

41966[/snapback]

 

Samme her, i tillegg til at jeg må høre gjennom Stabæk CD'en før jeg går hjemmefra. Så høyt som mulig.

 

Men jeg vet ikke hva "kjøremønsteret" til Ingo er, fortell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke så mange ritualer, men prøver alltid å holde troen på laget og et godt resultat, uansett motstander, uansett forrige kamps resultat. Og skulle en aldri liten tvil melde seg underveis (f.eks på 0-4 eller lignende) er jeg bestemt på at den aldri skal få ytre seg.

Unntak finnes dog for etter kamper - på en måte må jo den uungåelige fortvilelsen vi og i blant opplever få utløp.

 

Ingos Kjøremønster:

Feil vei/retning gjennom rundkjøringen på Bekkestua.

 

P.S.: Har vel forresten trolig et fast "kjøremønster" selv også. Dvs. må alltid gå i samme spor fra Bekkestua til stadion *s*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ehhh - tror det... men hvis det kommer noen gode forslag i denne tråden adopter jeg gjerne noen!

41965[/snapback]

 

Hver dag starter og avsluttes med et rituale som innebærer tilbedelse av lagbildet og drakta.

 

Før kamp: Vase rundt hele dagen uten å gjøre no produktivt før man tar bussen til stadion, 10 minutters bønn på baksiden av hovis ved spillerinngangen.

 

Merker at etter Nanne kom har jeg blitt mystisk religiøs.. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De fleste vet vel om Ingo' faste kjøremønster til stadion på hjemmekamp, men jeg lurer på om det er noen andre som har noen faste blaa ritualer.

Selv må jeg ha blaa tannbørste, håndkle og lign gjennom hele sesongen.

Jeg hadde samme par sokker og underbukse på hver hjemmekamp i '98 og vi vet je hvordan det gikk. Er det bare meg?

41964[/snapback]

 

 

Begynte i år med å ta meg minst to kopper kaffe kampdagen og dagen før fra mitt Stabæk-krus. Drev litt uttesting i fjor, men har funnet ut at minst to kopper i to dager er tingen. Har glemt det en gang i år og jeg er alt for overtroisk til å tro at det er en tilfeldighet at det var helgen 25-26 juni!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må alltid ha på meg drakta når det er kamp, enten jeg er på kampen eller ikke.

41966[/snapback]

 

Enig med deg Anders, og derfor stod jeg på Nadderud tidligere i år med rød og hvit stripa Southampton drakt under Stabæk sine fine striper. Så nok ikke så lekker ut, men helt nødvendig når begge spiller samtidig.

 

En ting til - jeg barberer meg IKKE lenger på kampdager. Gjorde feil foran turen til Sandefjord og se hva som skjedde! Dumt! Dumt! Aldri mer.

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er ikke overtroisk i det hele tatt. Føler riktinok personlig ansvar om Stabæk ikke vinner dersom jeg: - ikke har på drakt, skjerf og caps, har barbert meg, ikke drukket (masse) øl - om jeg kjører kommer jeg unna med Clausthaler/Munkholm - og om jeg ikke har vært i Mariakirken på Stabekk og senere på onkel Blå.

 

Med andre ord, et moderne menneske som vet at kampen avgjøres av gutta på banen, og ikke av meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heiser Stabæk-flagget kl. 00.01 på kampdagen.

Parkerer samme sted hver gang og bruker samme T-skjorte som sist gang vi ikke tapte.

Er parkeringen opptatt benyttes skademeldings-skjema.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må alltid ha på meg drakta når det er kamp, enten jeg er på kampen eller ikke.

41966[/snapback]

 

Enig med deg Anders, og derfor stod jeg på Nadderud tidligere i år med rød og hvit stripa Southampton drakt under Stabæk sine fine striper. Så nok ikke så lekker ut, men helt nødvendig når begge spiller samtidig.

 

En ting til - jeg barberer meg IKKE lenger på kampdager. Gjorde feil foran turen til Sandefjord og se hva som skjedde! Dumt! Dumt! Aldri mer.

42071[/snapback]

 

Motsatt hos meg må alltid barbere meg på kampdag. Har ellers noen andre ritualer, og har andre ritualer når det er cupkamp.

 

Mine foreldre har som ritual å parkere på samme plass (har dog en annen som kriseløsning), går den samme veien til stadion, og en annen vei tilbake.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hmmm... har ikke vært supporter lenge å tenkte meg at jeg skulle se om det var noen morsomme ritualer jeg kunne kopiere her... skal vi se.. er under 18, så har ikke lappen. kan ikke kjøre i et fast mønster til kamp, heller ikke parkere samme sted.. har ikke lov til å helle innpå med øl heller og når vi er på Nadderud er ikke opp til meg..

hmm... lurer på om jeg lar utfallet av kampen være opp til spillerne og møter heller opp på kamp i den fine drakta mi og synger med! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har alle vårt:

- drakta på til alle kamper.

- stabækcaps om det er mye sol

- samme sko enten det er 30+ eller -1

- spiser aldri middag kampdag. Aldri senere enn 4 t før kampstart!

- alltid det gamle, slitte "sangheftet" (fra CUpfinalen) i lomma.

- alltid to Oddsenkuponger i den andre lomma (1x 100kr på Blaa-seier, og 1x10kr på U)

- alltid Blaa og øl før kamp.

- aldri entre stadion senere enn 14 min før kampstart

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Er Det Bare Meg?
×
×
  • Opprett ny...