Gå til innhold

Stabæk Support på Åråsen


Alessinho
 Del

Anbefalte innlegg


Sakset fra Kjernens debattforum:

 

Flott jobb av Stabæk Support som i store deler av kampen sang fugla ut av banen.

 

Alltid hyggelig med ros, selv fra en rbk-er... Synes selv vi var bra i dag :D Men vi burde vært mange fler! Har vel egentlig vært veldig bra tribuneinnsats i alle årets kamper, har løftet oss mange hakk fra det tragiske fjoråret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klovner hele gjengen.....
¨

 

Jeg vil vel kanskje ikke si klovner, men litt smårare og våryre russ kanskje? Med litt for mye lopper i blodet? Har Jahn Kånrad stått for koreografien?

 

Morsomt at dere kaller oss bønder, og harrye som vi er så favner både kanarifansen og LSK alle samfunsslag. Vi ser ikke ned på folk fordi om de ikke kjører rundt i en mercedes (taxi!!).. dere er urbane og tøffe dere. Og dere har jo til og med maaaange fiiiiine grupperinger. best av alle må jo være bekkestua boyzzzzzz..

 

hilsen

en av de faste...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det noen hjemmesittere som tør stå fram og fortelle om Kjernens debattant har rett? Hvordan hørtes det ut på TV?

 

På Tv hørtes det meget bra ut i forhold til Kanarifansen. Lyden fra tribunene var litt dårlig, men jeg mener dere var meget bra! Mini kommenterte til og med sko-tifoen. Sangen som gikk i ett fra mål nummer to og ut kampen var herlig! Noen som kan legge ut tekst!

 

 

Øyvind

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker ikke helt hvilken vi sang, men jeg tror det var den her:

 

"Vi er stabæk fotball i fra bærum. Nadderud stadion er vårt hjem. Bli med og syng for stabæk gutta. Så vi reiser hjem med tre poeng.

 

oooooh oooooooh ooooh...........(med rolig klapping. Gjerne med skoene isteden for hendene)"

 

Hva sa Mini om skotrikset vårt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var ikke vanskelig å legge merke til Stabæk-ropene på tv. Det begynte som det skal gjøre. Først hørte vi bare kanari-fansen. Etter 0-1 hørte vi mer av Stabæk support. Og i 2. omgang kan jeg ikke huske LSK-supporterne. Det var i hvertfall påfallende stille.

 

Sko-trikset var en slager. Bra forresten at tv ikke kan overføre lukt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva sa Mini om skotrikset vårt?

 

 

Mini (som forøvrig i kampen hørtes ut som en gammel grinebiter) gjorde Graff oppmerksom på at Stabækfansen (ingen sier Æ som en trøndersk nordlending) hadde tatt av seg skoene og klappet med de. Da moret de seg fælt og Mini sa at han hadde hørt om at man spiller skjorta av noen, men ikke at man spiller skoene av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Stabæk Support på Åråsen
×
×
  • Opprett ny...