Gå til innhold

Stabæk - Hønefoss


PerS
 Del

Anbefalte innlegg


Det er vel på tide begynne å tenke på neste seriøse utfordring.

En kjapp opptelling forteller at vi har 8 svært så habile midtbanespillere nå.

 

Forsåvidt deilig med et slikt luksusproblem, men jeg har vanskelig for å se hvilke 4 som må benkes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Anders ønsker å se:

 

Jon!

 

Morten! IA! Mike! Bjørnar!

 

Brani! Henning! Jocke! Alan!

 

Nanne! Veigar!

42335[/snapback]

 

Og Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen.

 

Dette blir litt som budsjettbehandling - det er lett og komme med forslag om tillegg, verre å fjerne noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser fin ut den der. Tror kanskje vi får se en litt forskjellig 11er alt ettersom vi spiller hjemme og borte utover høsten. Tror den du har satt opp vil være en rimelig banker første 11er hjemme. Borte tror jeg Jesper og kanskje også Tommy vil spille på midten, og Alan og Branjimir skyves ut. Henning høyre, Tommy venstre. Evt. vil Bjørnar flyttes opp, og Markus spille back, som mot Pors.

 

Ettersom vi har såpass bredde i stallen nå, så tror jeg altså vi vil se litt spissing ift borte-hjemmekamper. Dessuten vil det komme karantener etterhvert, og da vil en spiller som Joakim være gull verdt. Han kan gå inn for Mike, IA, Jesper og Henning.

 

Jeg er veldig spent på hva som skjer med feks Bjørnar når Markus er tilbake, og evt. Alan spiller seg inn på venstrekanten. Blir årets rookie satt på benken?

 

Jaja, tiden vil vise. Fortsatt over en uke igjen til kamp.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen.

 

Dette blir litt som budsjettbehandling - det er lett og komme med forslag om tillegg, verre å fjerne noe.

42351[/snapback]

Hvis ikke Alan regner som "klar" stepper Tommy inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen.

 

Dette blir litt som budsjettbehandling - det er lett og komme med forslag om tillegg, verre å fjerne noe.

42351[/snapback]

Hvis ikke Alan regner som "klar" stepper Tommy inn.

42353[/snapback]

 

Rimelig vanskelig det der - det er jo for å se Alan jeg kjøper billett til neste kamp... (OK - jeg har sesongkort, og jeg ville vært på kampen om Alan ikke hadde vært der. Men etter omtalen av ham gleder jeg meg villt til å se ham).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir en spennende kamp hvor jeg tror dere vil møte mer motstand på banen nå enn det dere gjorde i Hønefoss 17.april. Hønefoss har spillt på seg masse selvtillit, i tillegg til at samspillet og tryggheten har kommet. Ingen forventer at vi skal slå dere på Nadderud, og jeg vet gutta har lyst til å vinne der siden Moss skal møte Pors, og vi kan etter denne kampen klatre opp på en 4.plss, 2 poeng forran Moss og i bestefall 2 poen bak Bryne!

 

Alikevel tror jeg Stabæk er det laget som uten tvil rykker rett opp og 1 poeng på Nadderud er godkjent! Tips: 2-2 og en meget serverdig kamp på starten av høsten!!

 

I tillegg håper jeg HBK's nyervervelser kan vise seg frem i denne kampen!

 

Vi gleder oss til å komme og håper entusiasmen i Hønefoss, sammen med kort kjørerute kan gjøre at noen hundre fra Hønefoss tar turen!

Endret av Kula
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vedder 100 spenn på att disse starter

 

Knudsen

 

MMS

I-A-O

Kjølø

Holmvik

 

Hauger

Persson

Jansson

Stenersen

 

Nannskog

Pollygoal

 

INBYTTERE

Isaksen

Holter

Stenvoll

Alanzinho

Melhus

Markigoal

Rall Gunnarsson

 

 

Er Jørgen P fortsatt skadet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe sted supportere fra Hønefoss kan møte opp før kamp for å få noe leskende i strupen??

42394[/snapback]

 

Stampøbben Onkel Blaa! Midt i Bekkestua, kort gang avstand til Nadderud - borte-supportere alltid velkommen.

 

Kart

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir en spennende kamp hvor jeg tror dere vil møte mer motstand på banen nå enn det dere gjorde i Hønefoss 17.april. Hønefoss har spillt på seg masse selvtillit, i tillegg til at samspillet og tryggheten har kommet. Ingen forventer at vi skal slå dere på Nadderud, og jeg vet gutta har lyst til å vinne der siden Moss skal møte Pors, og vi kan etter denne kampen klatre opp på en 4.plss, 2 poeng forran Moss og i bestefall 2 poen bak Bryne!

 

Alikevel tror jeg Stabæk er det laget som uten tvil rykker rett opp og 1 poeng på Nadderud er godkjent!  Tips: 2-2 og en meget serverdig kamp på starten av høsten!!

 

I tillegg håper jeg HBK's nyervervelser kan vise seg frem i denne kampen!

 

Vi gleder oss til å komme og håper entusiasmen i Hønefoss, sammen med kort kjørerute kan gjøre at noen hundre fra Hønefoss tar turen!

42364[/snapback]

 

Og velkommen skal dere være, men dere må ha mer å stille opp med enn når vi gjestet dere. Selv med en sterk avslutning på vårsesongen kommer dere til å slite med de blaa, vi er ikke vant til å tape.

 

Ta turen innom Onkel Blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir en spennende kamp hvor jeg tror dere vil møte mer motstand på banen nå enn det dere gjorde i Hønefoss 17.april. Hønefoss har spillt på seg masse selvtillit, i tillegg til at samspillet og tryggheten har kommet. Ingen forventer at vi skal slå dere på Nadderud, og jeg vet gutta har lyst til å vinne der siden Moss skal møte Pors, og vi kan etter denne kampen klatre opp på en 4.plss, 2 poeng forran Moss og i bestefall 2 poen bak Bryne!

 

Alikevel tror jeg Stabæk er det laget som uten tvil rykker rett opp og 1 poeng på Nadderud er godkjent!  Tips: 2-2 og en meget serverdig kamp på starten av høsten!!

 

I tillegg håper jeg HBK's nyervervelser kan vise seg frem i denne kampen!

 

Vi gleder oss til å komme og håper entusiasmen i Hønefoss, sammen med kort kjørerute kan gjøre at noen hundre fra Hønefoss tar turen!

42364[/snapback]

 

Og velkommen skal dere være, men dere må ha mer å stille opp med enn når vi gjestet dere. Selv med en sterk avslutning på vårsesongen kommer dere til å slite med de blaa, vi er ikke vant til å tape.

 

Ta turen innom Onkel Blaa.

42396[/snapback]

 

 

Noen tar nok turen innom Onkel Blaa før kampen!!!

 

I den første kampen mot dere ble vi satt på plass av ett godt samspillt lag som ville mye mer. Jeg vet at Hønefoss er i en helt annen verden nå enn da. De har spillt på seg masse selvtillit gjennom cupen og har som sagt ikke tapt på 12 kamper. Dette gjør at gutta har gått fra og si; "det blir vanskelig mot Stabæk hjemme i første hjemmekamp", til " vi skal vise at vi var bedre enn det vi leverte sist - Stabæk kan og skal slås".

 

Dette er gøy og høre fra spillerene som tydligvis er proppfulle av selvtillit. Samtidig så vet vi at Stabæk er det laget som slipper inn minst og er mest effektive. Klarer gutta og være ydmyke og ha respekt nok til å vite hvem de spiller mot og hva de kan, samtidig som de er frekke nok til å ta sjanser, ja da tror jeg HBK kan bli Stabæk's tøffeste hjemmekap hittil i år! Jeg tror det blir en morsom kamp med to lag som vil angripe og score mål!

Endret av Kula
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kula skrev:

Jeg vet at Hønefoss er i en helt annen verden nå enn da. De har spillt på seg masse selvtillit gjennom cupen og har som sagt ikke tapt på 12 kamper.

 

 

 

Ehhh. Hva med 0-4 hjemme for Sandefjord 19.06?

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir en spennende kamp hvor jeg tror dere vil møte mer motstand på banen nå enn det dere gjorde i Hønefoss 17.april. Hønefoss har spillt på seg masse selvtillit, i tillegg til at samspillet og tryggheten har kommet. Ingen forventer at vi skal slå dere på Nadderud, og jeg vet gutta har lyst til å vinne der siden Moss skal møte Pors, og vi kan etter denne kampen klatre opp på en 4.plss, 2 poeng forran Moss og i bestefall 2 poen bak Bryne!

 

Alikevel tror jeg Stabæk er det laget som uten tvil rykker rett opp og 1 poeng på Nadderud er godkjent!  Tips: 2-2 og en meget serverdig kamp på starten av høsten!!

 

I tillegg håper jeg HBK's nyervervelser kan vise seg frem i denne kampen!

 

Vi gleder oss til å komme og håper entusiasmen i Hønefoss, sammen med kort kjørerute kan gjøre at noen hundre fra Hønefoss tar turen!

42364[/snapback]

 

Og velkommen skal dere være, men dere må ha mer å stille opp med enn når vi gjestet dere. Selv med en sterk avslutning på vårsesongen kommer dere til å slite med de blaa, vi er ikke vant til å tape.

 

Ta turen innom Onkel Blaa.

42396[/snapback]

 

 

Noen tar nok turen innom Onkel Blaa før kampen!!!

 

I den første kampen mot dere ble vi satt på plass av ett godt samspillt lag som ville mye mer. Jeg vet at Hønefoss er i en helt annen verden nå enn da. De har spillt på seg masse selvtillit gjennom cupen og har som sagt ikke tapt på 12 kamper. Dette gjør at gutta har gått fra og si; "det blir vanskelig mot Stabæk hjemme i første hjemmekamp", til " vi skal vise at vi var bedre enn det vi leverte sist - Stabæk kan og skal slås".

 

Dette er gøy og høre fra spillerene som tydligvis er proppfulle av selvtillit. Samtidig så vet vi at Stabæk er det laget som slipper inn minst og er mest effektive. Klarer gutta og være ydmyke og ha respekt nok til å vite hvem de spiller mot og hva de kan, samtidig som de er frekke nok til å ta sjanser, ja da tror jeg HBK kan bli Stabæk's tøffeste hjemmekap hittil i år! Jeg tror det blir en morsom kamp med to lag som vil angripe og score mål!

42408[/snapback]

 

Dette blir en morsom kamp!!!

 

Gleder meg til og komme i gang igjen... Dere får ta en tur innom Blaa før kampen så vi kan få oversikt over hva vi står ovenfor på tribunen.

Satser på at gutta git alt og vi får en reprise fra bortekampen.

 

Tips: 2 - 0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamptråden døde naturlig nok litt ut, ettersom den ble startet uvanlig tidlig.

 

Er ikke mange dager til kamp nå, og jeg må si jeg gleder meg sinnsykt. To kamper på 4 dager hjemme på Naddis, bedre blir det ikke. Tar vi seks poeng har vi fått en flying start på høstsesongen, mens 4 poeng vil være ok.

 

Håper vi får se vesle Alan, men regner ikke med at han spiller fra start.

 

Noen som har følinger for et evt laguttak?

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har en liten magefølelse som sier meg at ikke Al starter..

 

Tror det blir relativt likt det laget som startet mot bryne.. Ganske sikker på at Al kommer innpå og får en 15-20 min hvertfall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kjørte Alanzinho mot Skeid. Så svintøft ut.

42726[/snapback]

Da kjører han vel det resten av sesongen også. Dette blir bra.

 

Får ikke sett kampene på søndag og onsdag, men jeg håper det dukker opp noen sms'er mens jeg nyter solen, stranden og kalde øl på Kreta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han kjørte Alanzinho mot Skeid. Så svintøft ut.

42726[/snapback]

 

 

Det er ingen grunn til at det ikke skal stå Alanzinho bakpå. Det er ganske vanlig at brasilianere har noe annet enn etternavnet sitt bakpå drakta. Her er noen eksempler

 

Draktnavn - Virkelig navn

 

Ronaldinho - Ronaldo de Assis Moreira

Adriano - Adriano Leite Ribeiro

Robinho - Robson de Souza

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laber interesse for kampen her inne, dagen før dagen før dagen....

 

Kjøre litt debatt her nå...

 

Hvordan står det til med Branjimir? Er han frisk?

 

Får vi se Joakim Persson fra start? I såfall ryker Henning ut?

 

Eller blir det Henning, Joakim, Jesper og Branjimir?

 

Tipper Eirik og Nannskog starter, Veigar og Alan kommer inn i løpet av kampen.

 

Aiai, gleder meg til kamp.

 

Forza Stabæk

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Laber interesse for kampen her inne, dagen før dagen før dagen....

 

Kjøre litt debatt her nå...

 

Hvordan står det til med Branjimir? Er han frisk?

 

Får vi se Joakim Persson fra start? I såfall ryker Henning ut?

 

Eller blir det Henning, Joakim, Jesper og Branjimir?

 

Tipper Eirik og Nannskog starter, Veigar og Alan kommer inn i løpet av kampen.

 

Aiai, gleder meg til kamp.

 

Forza Stabæk

42810[/snapback]

 

 

Branimir er frisk. Alle er friske bortsett fra Jørgen. Han regner med å være klar til kampen mot Mjøndalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har vi fantastisk bra dekning på alle plassene (lite minus på spiss). Med tanke på at vi er et 1ste div lag er jo denne stallen vanvittig bra. Ut fra det jeg så på Skeid kampen er våre nykommere Persson og Alanz av toppers Tippeliga klasse.

 

Skal bli utrolig digg å komme igang igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har vi fantastisk bra dekning på alle plassene (lite minus på spiss). Med tanke på at vi er et 1ste div lag er jo denne stallen vanvittig bra. Ut fra det jeg så på Skeid kampen er våre nykommere Persson og Alanz av toppers Tippeliga klasse.

 

Skal bli utrolig digg å komme igang igjen!

42819[/snapback]

 

 

Vi har jo dobbeldekning på begge spissplassene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Hønefoss
×
×
  • Opprett ny...