Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Helt suverent, og absolutt ikke noe vi skal ta for gitt. Denne Kongen blant menn har blitt lagt merke til flere steder enn i norge og han kunne sikker "ledd hele veien til banken" ved å signere for noen andre. Dette er eksepsjonellt viktig for kontinuiteten i klubben og et av våre aller største trekkplaster sportslig sett på potensielle nye spillere.

 

Takk Janne, du er en helt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva synes dere om resultatet til JJ hittil i sesongen? Jeg begynner å tvile på at dette er rette mann for oss fremover. Det virker ikke som han klarer å motivere spillerne til å stå på. Det virker litt merkelig at enkelte spillere får lov til å tasse rundt som om det var et kakelotteri det dreide seg om. Tror neppe at en temperamentsfull trener ville godta dette.

 

Syns resultaten fra JJ er helt ok :rolleyes::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva synes dere om resultatet til JJ hittil i sesongen? Jeg begynner å tvile på at dette er rette mann for oss fremover. Det virker ikke som han klarer å motivere spillerne til å stå på. Det virker litt merkelig at enkelte spillere får lov til å tasse rundt som om det var et kakelotteri det dreide seg om. Tror neppe at en temperamentsfull trener ville godta dette.

 

Syns resultaten fra JJ er helt ok :rolleyes::rolleyes:

:ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Källor till Sportbladet säger att den som toppar önskelistan över tänkbara tränare är Jan Jönsson. En sak som talar för Jönsson är relationen med Jesper Jansson, som tillträder som sportchef i februari. Jansson hade Jönsson som tränare i Stabaek och var mycket nöjd då.

 

När Sportbladet når Jönsson i Thailand är han fåordig:

 

– Inga kommentarer.

 

Liker ikke det her i det hele tatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ viste sine intensjoner ved å skrive under en ny kontrakt. I den sammenheng framhever han Stabæk som en av de mest spennende klubbene i Skandinavia for øyeblikket. Nytt stadion snart, mange spennende spillere, spill i Europa neste sesong. Føler meg rimelig sikker på at det skal større fisk enn Helsingborg til for å kunne lokke JJ vekk fra Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ viste sine intensjoner ved å skrive under en ny kontrakt. I den sammenheng framhever han Stabæk som en av de mest spennende klubbene i Skandinavia for øyeblikket. Nytt stadion snart, mange spennende spillere, spill i Europa neste sesong. Føler meg rimelig sikker på at det skal større fisk enn Helsingborg til for å kunne lokke JJ vekk fra Stabæk.

 

Er ikke så sikker på at det skal større enn Helsingborg til, men er enig med deg angående tidspunkt. Tror ikke JJ drar nå, etter å ha fått bygd opp et lag og så kort tid før innflytting på ny stadion. Føler meg trygg på at JJ blir å se i Stabæk hvertfall til etter første sesongen på Fornebu.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...