Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Oi, oi, oi.

Nå så han SKIKKELIG stressa ut.

 

Blir itj no gull med berre tull.

 

Man får jo nesten litt vondt av ham sånn isolert sett, heldigvis går det fort over når det er rbk det er snakk om...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mon tro om Hoftun er fornøyd med resultatet av et år med skyggespill, lekkasjer og brudd på idrettens kontraktsrettslige regler nå? Kanskje han tenker at dette var stor ståhei for ingenting? Eller er han allerede på vei til hornet på veggen for å tørke støvet av Eggen?

 

Jim Larsen ser forresten ut som om han er verdt hver eneste krone av de åtte og en halv millionene(!) RBK la på bordet for ham...  

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg begynner nesten å lure på om Jönsson gjør dette med vilje. Kanskje er han en hedersmann likevel?

 

Drømmen og håpet om at JJ kanskje bare gikk til RBK for å sabotere er vell kanskje ikke umulig alikevell :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg begynner nesten å lure på om Jönsson gjør dette med vilje. Kanskje er han en hedersmann likevel?

 

Drømmen og håpet om at JJ kanskje bare gikk til RBK for å sabotere er vell kanskje ikke umulig alikevell biggrin.gif

 

Å sabotere RBK er vel og bra det, men hvorfor måtte han sabotere oss først?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg begynner nesten å lure på om Jönsson gjør dette med vilje. Kanskje er han en hedersmann likevel?

 

Drømmen og håpet om at JJ kanskje bare gikk til RBK for å sabotere er vell kanskje ikke umulig alikevell biggrin.gif

 

Å sabotere RBK er vel og bra det, men hvorfor måtte han sabotere oss først?

 

Nei der har du ett godt poeng... Penger er som oftest en motivasjonsfaktor, men faen om jeg vet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og utrolig viktig psykologisk at ikke bartene fikk den positive effekten av å ha snudd kampen til 3 poeng på slutten. Nå trodde de det, også sa det pang, fiasko!!

 

Tror ikke stemningen er god oppe i barteby nå! Og det gjør meg ingen ting!

Dette var good shit!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra kommentarfeltet i Adresseavisen:

 

Taktisk feilvurdering av Jønsson på slutten ved å sette inn småvokste Svensson, og Lago på overtid, men får tro han lærer til neste gang.

Er ikke så sikker på det biggrin.gif

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt synd med måten det hele skjedde på.. Normalt ville RBK og deres historisk dårlige start vært et tema etter kampen. Nå er det 8 scoringer og utlikning på overtid av overtid som får spalteplass.

 

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

 

Mvh

Henrik

 

PS: Her er mer om dette:

 

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10099995

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10099990

 

PS 2:

Skadefryd smaker utrolig godt - også i dag.

Men men.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener å ha lest en sak der journalisten påpekte at ballen hadde vært borti en lsker sist, noe jj virket uvitende til og svarte noe som "jaha, det visste jeg ikke".. Virker som en presset hedersmann som griper etter de stråene som kan lette trykket..

Endret av msp
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det tok ikke lange tiden før alt ble dommerens skyld...

 

 

I Jönsson øyne, kanskje. Men det står jo nedover i artikkelen (og man kunne se det ganske greit når de kjørte det fra riktig vinkel og i sakte film) at RBK-spilleren var borte den sist.

 

For øvrig savner jeg debatt om det som startet opphentingen for RBK: straffesparket. Mener å sett klarere grunn for å blåse straffe, for å si det sånn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...