Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


 

UFF, dette er bare ekkelt. Som om noen andre begynner å legge an på dama di!

 

Men likefult, dette er jo bare høyst naturlig. De tre siste års svært gode resultater og de utvetydige, ensidig positive utspillene som handler om hans person blir lagt merke til. I tilllegg kjenner jo HIF til JJ fra før, så her er det egentlig bare å krysse fingerene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

UFF, dette er bare ekkelt. Som om noen andre begynner å legge an på dama di!

 

Men likefult, dette er jo bare høyst naturlig. De tre siste års svært gode resultater og de utvetydige, ensidig positive utspillene som handler om hans person blir lagt merke til. I tilllegg kjenner jo HIF til JJ fra før, så her er det egentlig bare å krysse fingerene.

 

 

Det er da mye værre. En ny dame finner du alltis, men det er bare en Jönsson

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drøm Helsingborg. Janne er i ferd med å bygge opp et storlag lag her, og ville aldri ha stukket av midt i fasen. Han har selv gjort det klart at han vil være med å trene Stabæk på Fornebu, så det ville vært ufattelig overraskende - og ikke minst skuffende, om han dro. Noe han selvfølgelig ikke gjør.

Endret av BlaaSeier
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer Jeppe og lure Jönnson over begynner jeg å grine. Heldigvis finner jeg det meget lite sannsynlig, han veit han er i ferd med å bygge noe stort her i Stabæk og gir ikke slipp på det.

 

Merker jeg blir litt irritert..Jansson rager høyt i boka mi over stabæk spillere...Dette vil ikke akkurat gjøre at han topper....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer Jeppe og lure Jönnson over begynner jeg å grine. Heldigvis finner jeg det meget lite sannsynlig, han veit han er i ferd med å bygge noe stort her i Stabæk og gir ikke slipp på det.

 

Merker jeg blir litt irritert..Jansson rager høyt i boka mi over stabæk spillere...Dette vil ikke akkurat gjøre at han topper....

 

Du mener at Jansson skal være illojal mot arbeidsgiveren sin ved å gjøre en dårlig jobb for at du ikke skal bli lei deg? Smart tenkt...

Endret av Blaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer Jeppe og lure Jönnson over begynner jeg å grine. Heldigvis finner jeg det meget lite sannsynlig, han veit han er i ferd med å bygge noe stort her i Stabæk og gir ikke slipp på det.

 

Merker jeg blir litt irritert..Jansson rager høyt i boka mi over stabæk spillere...Dette vil ikke akkurat gjøre at han topper....

 

Du mener at Jansson skal være illojal mot arbeidsgiveren sin ved å gjøre en dårlig jobb for at du ikke skal bli lei deg? Smart tenkt...

 

Det er bra du passer på så ingen gjør noe feil her inne..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer Jeppe og lure Jönnson over begynner jeg å grine. Heldigvis finner jeg det meget lite sannsynlig, han veit han er i ferd med å bygge noe stort her i Stabæk og gir ikke slipp på det.

 

Merker jeg blir litt irritert..Jansson rager høyt i boka mi over stabæk spillere...Dette vil ikke akkurat gjøre at han topper....

 

Du mener at Jansson skal være illojal mot arbeidsgiveren sin ved å gjøre en dårlig jobb for at du ikke skal bli lei deg? Smart tenkt...

Det er da det minste man kan forvente av en mann som Jeppe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du mener at Jansson skal være illojal mot arbeidsgiveren sin ved å gjøre en dårlig jobb for at du ikke skal bli lei deg? Smart tenkt...

 

du må skjønne en spøk, er vel ikke alle innlegg her som er like seriøse men....og ja jeg mener han burde gjøre en FRYKTELIG dårlig jobb der borte ellers tror jeg også du blir lei deg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klarer Jeppe og lure Jönnson over begynner jeg å grine. Heldigvis finner jeg det meget lite sannsynlig, han veit han er i ferd med å bygge noe stort her i Stabæk og gir ikke slipp på det.

 

Merker jeg blir litt irritert..Jansson rager høyt i boka mi over stabæk spillere...Dette vil ikke akkurat gjøre at han topper....

 

Nå er det vel slik at Jesper var lovet en jobb i Stabæk. Et løfte Stabæk ikke holdt. Så at Jesper skulle føle noen spesiell lojalitet til oss er meningsløst å forlange.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, han fikk jo jobb. Kanskje ikke den han siklet aller mest på, men like fullt.

 

Uansett lar jeg meg ikke skremme nevneverdig av dette. Signalene JJ har gitt i lang tid tyder jo på at han trives veldig godt og ser vel så mange utfordringer og muligheter i den jobben han har nå som i noen annen skandinavisk klubb. Og han har heller ikke sagt noe om at han eller familien ikke har funnet seg tilrette i Norge og Bærum, tvert imot, så det at Helsingborg tilfeldigvis er fra hans hjemtrakter betyr vel neppe all verden heller, skulle jeg tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye spennende fremover for en trener i Stabæk nå.

 

Stabæk må jo være den ultimate arbeidsplass for en trener. Ikke ubegrensede midler, slik at man må få ut det beste av det mannskapet man har, ny stadion, gode resultater som kunne endt med seriegull, de fineste draktene, de beste supporterne, det fineste stedet, mest sympatiske spillerne etc etc.

 

Dette er selvsagt en helt objektiv vurdering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, han fikk jo jobb. Kanskje ikke den han siklet aller mest på, men like fullt.

Hvis jeg lover deg jobb som butikksjef på RIMI, men plasserer deg i kassa - mener du seriøst at du ikke hadde blitt forbanna?..

 

En jobb er en jobb? Javel?..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye spennende fremover for en trener i Stabæk nå.

 

Stabæk må jo være den ultimate arbeidsplass for en trener. Ikke ubegrensede midler, slik at man må få ut det beste av det mannskapet man har, ny stadion, gode resultater som kunne endt med seriegull, de fineste draktene, de beste supporterne, det fineste stedet, mest sympatiske spillerne etc etc.

 

Dette er selvsagt en helt objektiv vurdering.

 

En spillers karriere bygger kun på hans egen prestasjon på banen. Den avhenger av skader og fysisk utvikling og varer maks femten år. Derfor holder en sesong eller to med godt spill til å bygge rykte til å komme seg opp og videre. En treners rykte bygger i større grad på langsiktige resultater med et helt lag. Det er et hav av andre faktorer som spiller inn på disse, så for å vise seg frem som trener er man avhengig av å kunne vise frem en tendens over lengre tid. Jönsson har uten tvil vist at det bor mye i ham, de tre sesongene han har æret oss med sin tilstedeværelse, men som det nevnes av Hagen, er det store muligheter for videreutvikling i stabæk. Det kan vel ikke sies å være noe annet enn enn idealsituasjon for en "up and coming" trener, å være i en klubb hvor han

 

-har gode spillere til disposisjon

-har et godt og stabilt apparat

-har vært med på en ny opptur (2005)

-kjenner klubben og er meget godt likt i spillergruppa

-nå får en forsiktig økonomisk forbedring som gir ham friere tøyler uten det store presset

-fanbasen ekspanderer eksponensielt

-den nasjonale (og fra neste sesong, muligens internasjonale) oppmerksomheten øker kraftig

 

 

Jeg tror Stabæk og Jan Jönsson er perfekte for hverandre akkurat nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg lover deg jobb som butikksjef på RIMI, men plasserer deg i kassa - mener du seriøst at du ikke hadde blitt forbanna?

 

En jobb er en jobb? Javel?

Ble det sakt noe konkret om hvilke rollen han skulle få da? I media ble det iallfall ikke nevnt noen spesiell stilling på den tiden, bare at han ble lovet "videre jobb i klubben etter endt spillerkarriere". Det er alt jeg vet og baserer meg på. Om det ligger noe mer der så blir jo saken en litt annen. Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


-Jeg vil bare slå bom fast at det eneste som gjelder for meg, er Stabæk. Helsingborg er overhode ikke tema for meg, og ingen andre klubber heller. Jeg gleder meg utelukkende til å bli med Stabæk i de neste tre, og usannsynlig spennende sesongene vi har foran oss.

 

.....

 

- Jeg har stor tro på Stabæks muligheter for å vinne titler i løpet av de neste sesongene. Og jeg er helt sikker på at Fornebu Arena vi gi både spillere, oss trenere, publikum og samarbeidspartnere opplevelser vi aldri har hatt tidligere på fotbalbanen. Når klubben samtidig får enda bedre ressurser for å satse, mener jeg det er Nordens mest spennende og utfordrende trenerjobb jeg har. Da reflekterer jeg ikke over verken rykter om tilbud eller eventuelle konkrete tilbud fra andre kubber, avslutter Jan Jönsson

 

For en mann! Får nesten litt gåsehud her jeg sitter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er rørt! Dette er en tvers igjennom hederlig mann... En bauta i en skog av håpløse klovner innen treneryrket. En respektabel mann som gir korte og konsise meldinger til media som ikke kan mistolkes. En seriøs trener, som unngår tøyest og tullet som de andre roter seg borti til stadighet. Og for noen resultater han leverer! For en Mann!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, han fikk jo jobb. Kanskje ikke den han siklet aller mest på, men like fullt.

Hvis jeg lover deg jobb som butikksjef på RIMI, men plasserer deg i kassa - mener du seriøst at du ikke hadde blitt forbanna?..

 

En jobb er en jobb? Javel?..

Litt off-topic dette... Er det Lasse Bo som er butikksjef på RIMI, eller er det Mimi Berdal? Er Alexander Cooper liksom flaskegutten da kanskje?

 

Jeg prøver nemlig å lage et organisasjonskart, og det blir så mye enklere når jeg kan bruke Rimi sitt kart og bare fylle inn navn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, han fikk jo jobb. Kanskje ikke den han siklet aller mest på, men like fullt.

Hvis jeg lover deg jobb som butikksjef på RIMI, men plasserer deg i kassa - mener du seriøst at du ikke hadde blitt forbanna?..

 

En jobb er en jobb? Javel?..

Litt off-topic dette... Er det Lasse Bo som er butikksjef på RIMI, eller er det Mimi Berdal? Er Alexander Cooper liksom flaskegutten da kanskje?

 

Jeg prøver nemlig å lage et organisasjonskart, og det blir så mye enklere når jeg kan bruke Rimi sitt kart og bare fylle inn navn.

Cooper vasker lageret og Flem klistrer opp plakater med tilbudskampanjer i området.

 

Du skjønte hva jeg mente..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...