Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

Like fornøyde som de er med Uwe antar jeg. Ser ut som han sitter med en viking genser, uten sponsorer på. Da er det kulere med SS T-shirt og glede fansen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

Like fornøyde som de er med Uwe antar jeg. Ser ut som han sitter med en viking genser, uten sponsorer på. Da er det kulere med SS T-shirt og glede fansen

 

Adidas?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

 

De største sponsorene i Stabæk er supporterne, glem aldri det! Janne skjønner poenget og er profesjonell som fy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

 

Var du drita når du skrev denne?

 

At det faktisk er mulig å kritisere at Janne stiller opp i ett av våre plagg er faen meg ett under.

 

Han skulle ikke hatt på seg telenor caps også?

 

Latterlig å kritisere janne for å stille opp i SS t-skjorte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg forslår at alle tippeliga-trenerne blir utstyrt med "17.mai-faner" med alle sponsorene på - så kan de reklamere for sponsorene uansett hva de har på seg... :P

 

 

Ja, for det er urettferdig at Nordli har plass til mye mer reklame på den gigantiske kroppen, det er jo en merinntekt sett i forhold til alle andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

 

Var du drita når du skrev denne?

 

At det faktisk er mulig å kritisere at Janne stiller opp i ett av våre plagg er faen meg ett under.

 

Han skulle ikke hatt på seg telenor caps også?

 

Latterlig å kritisere janne for å stille opp i SS t-skjorte.

 

Flott du er saklig. Kom gjerne med noen argumenter som ikke stammer fra barnehagen dersom du har det.

 

Ellers kan jeg røpe at en del selskaper betaler ikke ubetydelige summer for å få logoene sine på plaggene Stabæk bruker. En del av dealen er da at Stabæk skal bruke disse plaggene når de spiller kamper, trener og ellers representerer klubben (inkl TV-sendinger). Det er dette som kalles sponsoravtaler, noe klubben er helt avhengige av. At du ikke skjønner/bryr deg om dette får være ditt problem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

 

Var du drita når du skrev denne?

 

At det faktisk er mulig å kritisere at Janne stiller opp i ett av våre plagg er faen meg ett under.

 

Han skulle ikke hatt på seg telenor caps også?

 

Latterlig å kritisere janne for å stille opp i SS t-skjorte.

 

Flott du er saklig. Kom gjerne med noen argumenter som ikke stammer fra barnehagen dersom du har det.

 

Ellers kan jeg røpe at en del selskaper betaler ikke ubetydelige summer for å få logoene sine på plaggene Stabæk bruker. En del av dealen er da at Stabæk skal bruke disse plaggene når de spiller kamper, trener og ellers representerer klubben (inkl TV-sendinger). Det er dette som kalles sponsoravtaler, noe klubben er helt avhengige av. At du ikke skjønner/bryr deg om dette får være ditt problem.

 

 

er jo litt merkelig at man som supporter ikke skal kunne se verdien av treneren bruker supporterutstyr. kan jo nesten ikke se at det blir bedre enn det!!! sikkert mulig at han bryter noen "regler", men la nå for guds skyld sponsorene si ifra om det. la oss heller hylle jönsson for at han bryter reglene en gang i blant, og nok en gang viser seg som en ekte blaa helt!

Endret av axe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vel det går greit at Janne stilte opp i support trøye en gang, men om han gjør det oftere blir de nok litt pist!

Men manu klarte jo fint spille uten noen sponsorer mot city, riktignok er Manu en større klubb..

Syntes det var bra han stilte i trøyen, han er fader meg TL beste trener og en av de som alltid hyller supporterne, vi kan ikke klage :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis noen av sponsorene reagerer veldig på at Janne, på en treningsleir i spania, stilte opp på ett intervju uten neonbeltespennen med telenorlogoen, så får vi kalle det merkevarebygging. Ting som dette bidrar jo til at vi føler oss tettere tilknyttet klubben, og dermed blir jo reklamen som dekker Janne og alle de andre, i de 40-50 andre intervjuene i løpet av sesongen mer verdt. Med flis skal flis besvares!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uprofesjonelt synes jeg. Tipper sponsorene ikke er særlig fornøyde med dette.

 

Var du drita når du skrev denne?

 

At det faktisk er mulig å kritisere at Janne stiller opp i ett av våre plagg er faen meg ett under.

 

Han skulle ikke hatt på seg telenor caps også?

 

Latterlig å kritisere janne for å stille opp i SS t-skjorte.

 

Flott du er saklig. Kom gjerne med noen argumenter som ikke stammer fra barnehagen dersom du har det.

 

Ellers kan jeg røpe at en del selskaper betaler ikke ubetydelige summer for å få logoene sine på plaggene Stabæk bruker. En del av dealen er da at Stabæk skal bruke disse plaggene når de spiller kamper, trener og ellers representerer klubben (inkl TV-sendinger). Det er dette som kalles sponsoravtaler, noe klubben er helt avhengige av. At du ikke skjønner/bryr deg om dette får være ditt problem.

 

Helt ærlig, jeg trodde faktisk man måtte være påvirket av store mengder alkohol for å kunne kritisere at janne stiller opp i ss plagg i ett intervju.

 

Jøss, betaler selskaper penger for å få logoen sin på drakta? Trodde vi var som barca jeg. Ja, sponsorer er viktig, men det er vi også. Det var ikke uten grunn at den stygge hvite rammen ble fjernet fra drakta, det var ihvertfall ikke noen sponsor som ga den beskjeden til Stabæk fotball. Det var oss.

 

At jeg driter i at janne ikke så ut som en sponsorklovn på tv får stå for min regning, men det er jo strengt tatt DU som er opptatt av det og startet debatten.

 

Forventer du også at når Nannskog har scoret hattrick borte mot fredrikstad og blir intervjuet i radio og tv så skal han ikke takke det fantastiske bortefølget, men telenor og de andre sponsorene for støtten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forventer du også at når Nannskog har scoret hattrick borte mot fredrikstad og blir intervjuet i radio og tv så skal han ikke takke det fantastiske bortefølget, men telenor og de andre sponsorene for støtten?

 

Tror blaa er fornøyd bare nannskog stiller i stabækdrakt. Sponsorlogoen står på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

En ting jeg har lurt på, er hvor mye spillerne får med seg av disse beskjedene. Når Mjelde veiver med armene mens Nadderud koker. Skjønner spillerne hva veivingen betyr?

 

Ja, det skjønner de. Det betyr at de skal få fatt i ballen og spille. Hva trodde du? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting jeg har lurt på, er hvor mye spillerne får med seg av disse beskjedene. Når Mjelde veiver med armene mens Nadderud koker. Skjønner spillerne hva veivingen betyr?

Drillo har tidligere sagt at studier viser at svært lite av dette budskapet når fram til spillerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hot hun linjedommeren der :ph34r:

Begynner å føle meg som PCpolice, men helvete heller... Det må da være lov for en kvinne å vise seg offentlig uten å bli hengt ut for utseende? Jeg vet at det sikkert ikke ligger noe særlig i det, men det er så jævlig lavt!

 

Veldig enig det P.tur. Bra du sier fra. Cred..

Hun dømmte faktisk bra og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...