Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


 Iflg. aftenposten står Jannes lederskap i 09 til karakteren 4:

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article155385.ece

 

Latterlig spør du nå meg, men aftenposten om det....

 

edit: men kanskje det er godt for noe, hvis Hoftun leser dette går han kanskje for Kjell Jonevret...

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Jönsson hevder han ikke har ofret trenerjobb i Rosenborg en tanke:

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle271740.ece

 

 

Dette ser i grunnen bra ut. Her er forresten et utdrag fra den VG-artikkelen for en uke siden:

 

VG 6. november:

 

"Jan Jönsson har gitt sitt ord både til Stabæk-ledelsen og VG: Det er uinteressant for ham å trene andre norske klubber enn Stabæk. Den svenske suksesstreneren står øverst på Rosenborgs ønskeliste som Erik Hamréns erstatter, men det er flere forhold som gjør det lite sannsynlig at Jan Jönsson havner på Lerkendal.

 

For det første liker Jönsson og familien seg godt i Bærum. Kona Cecilia jobber på Telenor Arena, mens barna på syv og ni år er godt etablert på skolen. Det er derfor ikke så veldig aktuelt å flytte nordover til Trondheim.

 

- Jan Jönsson har fortalt oss at det for ham er helt uinteressant å trene andre klubber enn Stabæk i Norge, sier Stabæk-formann Ingebrigt Steen Jensen til VG. Det samme sa Stabæk-treneren til VG forrige torsdag, da han påpekte at «utgangspunktet mitt er at bare Stabæk er interessant av norske klubber»."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt tyder på Jönsson som RBK-trener

 

Slapp av, lite nytt. Journalisten fra Adressa klarer å lage en sak med denne overskriften og samtidig siterer han Janne på at han ikke har pratet med Rbk. Silly season har naturlig nok en helt egen mening i barteland. De tror, som de pleier, at alle jubler og sier jatakk til dette laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt tyder på Jönsson som RBK-trener

 

Slapp av, lite nytt. Journalisten fra Adressa klarer å lage en sak med denne overskriften og samtidig siterer han Janne på at han ikke har pratet med Rbk. Silly season har naturlig nok en helt egen mening i barteland. De tror, som de pleier, at alle jubler og sier jatakk til dette laget.

Morsomt hvordan Hareide plutselig ble "uaktuell", uten at noe som helst nytt hadde skjedd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkelen er skrevet av en som heter Roy Tommy... Nuff said!

 

Overskrift:

Alt tyder på Jönsson som ny RBK-trener

 

Ingress:

Selv vil ikke Jan Jönsson spekulere på noe, men alt tyder på at det er ham det snakkes høyest om på RBK-Brakka.

 

 

 

Har disse folka egentlig utdannelse? Det er høyere kvalitet på det vi legger ut på Stabaek.no, selv tidlig på søndager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artikkelen er skrevet av en som heter Roy Tommy... Nuff said!

 

Overskrift:

Alt tyder på Jönsson som ny RBK-trener

 

Ingress:

Selv vil ikke Jan Jönsson spekulere på noe, men alt tyder på at det er ham det snakkes høyest om på RBK-Brakka.

 

Har disse folka egentlig utdannelse? Det er høyere kvalitet på det vi legger ut på Stabaek.no, selv tidlig på søndager.

 

Utrolig hvordan media klarer å koke suppe på en spiker. De lanserer selv først kun tre kandidater Hareide, Sollied og JJ. Så finner de/kommer det historier på at to av de er uaktuelle, dermed er valget klart.

 

Bartefolket har jo tydelig sagt at de skal gå bredt ut å lete. Det betyr at det er vesentlig fler enn 3 kandidater i loopen...

 

Dette bør vel kun tolkes som at "Roy Tommy" har bestemt seg om JJ bør få jobben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kan velge å ta alt pratet rundt ny Rosenborgtrener på to måter:

 

1. Jönsson er på vei til RBK, fordi det ikke er noen andre alternativer igjen. Dårlig nytt for Stabæk, bra for RBK.

 

2. Rosenborgs eneste gode alternativ, Janne, er en trener de ikke får. Dårlig nytt for RBK, bra for Stabæk (og norsk fotball generelt).

 

 

 

Personlig tror jeg på Ingo, Schelvan og Janne selv, og heller mot nummer 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jönsson tar over etter Hamrén

Og til og med Budstikka slenger seg på bølgen, med en enda mer imponerende overskrift. Trenger man ikke utdannelse lenger for å bli journalist?

 

Edit: Så lang tid tok det før Budstikka endret overskriften, mon tro om de har fått noen hissige telefoner? :)

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare rolig, dette er den neste RBK treneren ;)

 

Haha.. Hareide is back in the game :-)

 

Må jo være perfekt for RBK. Siden han ikke skal bli ny landslagstrener med det første...

 

Jeg stemte på at han (Hareide) blir trener i Norge neste år.  over 68% tror det samme.

 

 

En av forutsetningene for artikkelen i Adressa - og ikke minst Aftenposten Papir i morges, må jo være fundamentalt endret omtrent samtidig som avisen ble trykket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stemte på at han (Hareide) blir trener i Norge neste år. over 68% tror det samme.

[...]

 

Etter et par år med Drillo og gode resultater, glemmer folk at ingen hittil har kombinert norsk landslagsuksess med underholdende angrepsfotball hvor glitrende pasningsspill kun overgås av overveldende enkeltprestasjoner fra de elleve unge stjerneteknikerne på banen.

 

Hadde ikke egget skrevet kontrakt som neste eksperiment, skal du se folk hadde begynt å rope om å få Hareide tilbake.

 

 

edit: Jeg ser nå at det står trener i Norge, og ikke for Norge.

Endret av enda en jævla islending
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare rolig, dette er den neste RBK treneren ;)

Helsingborg (Jeppe) kan vel også prøve seg på Janne? Tror Janne ville være mer tilbøyelig til å gå til Helsingborg enn til Rbk.

Det er ikke umulig at Hareide ser mulighetene for en RBK jobb, og derfor har sagt nei til Helsingborg, Jeg tror ikke RBK får JJ, så da bør jo Hareide være en meget god kandidat for RBK, dessuten er det vel heller tvilsomt om noen vil komme å stjele Hareide denne gangen.

At Janne vil gå til Helsingborg tviler jeg også sterkt på, riktig nok er det nærme til hans hjemmby, Halmstad, men Stabæk skal tros alt spille i Europa for 3 år på rad, og det er slettes ikke umulig at det blir enda flere år. Å la barna som har bodd opptil 75% av sit liv i Bærum, bytte skole, er også en faktor som teller med.

Hadde jeg vært i ledelsen i RBK så hadde jeg hevet meg over Hareide, før noen andre gjør det, men jeg er heldig vis ikke i RBK :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det Janne venter på når det gjelder å signere kontrakten, er nok ikke først og fremst en telefon fra Trøndelag eller utlandet, men bevis for hvor mye Stabæk skal satse til neste år. Får han en ny, god spiss (type Veigar)? Får han beholde innleggs- og frisparkfoten fra Japan? Får han beholde (evt. erstattet) alle de andre spillerne som nå er under kontrakt? Får han inn en ny ving/back på venstrekanten?

 

Det vil nok kreves ja på tilnærmet alle disse for at Janne skal ha lyst til å forlenge med oss allerede nå.

 

Men får han til gjengjeld ja på disse, så kan RBK gjøre hva pokker de vil, da er han vår.

 

Med mindre Arsenal ringer... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Rosenborg står fritt til å lage sin egen ønskeliste. Men Janne Jönsson blir hos oss ut kontraktstiden 2010. De behøver ikke ta kontakt. Dette har jeg gitt RBK klar beskjed om, sier styreleder i Stabæk, Ingebrigt Steen Jensen til NTB.

 

Han forteller at klubben har planer om å forlenge Jönssons kontrakt når alle budsjetter for neste år er lagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men jag förstår att de inte vill se mig någon annanstans i Skandinavien, säger Jönsson.

Spørs hva som skjer dersom FCK bestemmer seg for at de ønsker JJ... De har nok økonomiske muskler til å møte Stabæks krav.

Hepp,

 

Men FCK er i motsetning til RBK et skritt frem på trenerkarriæren. Det er uansett hypoytetisk for de kommer ikke til å sparke Solbakken. Men når Solbakkens kontrakt går ut derimot...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...