Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Dette bør Janne avkreste ovenfor Stabæk snarest.

 

Om dette stemmer må vi la han gå før seriestart.

 

Vi kan ikke ha en trener i Stabæk som skal ta over vår argeste konkurent neste år. Lurer på hvor hjerte hans ligger om vi kan ødelegge for en evt. UEFA-cupdeltakelse for hans framtidige arbeidsgiver.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


samme faen. avtalen var at dette skulle holdes hemmelig til sesongen var ferdig, så når rosenborg er så tjukke i hodet at de slipper dette nå spørs det vel hva som skjer... ser vel ikke bort fra at det er et forsøk på å få han nå istedenfor etter sesongen. Menmen, kan bli spennende dette. Gud i london som jeg hater rbk!

 

Avtalen, hvilken avtale? Vet du noe fra offisielt hold?

 

Bare det som kom frem for litt tid tilbake, akkurat samme innhold men at avtalen skulle være hemmelig til sesongen var ferdig. så var jo relativt lite lurt av bartemafian å fortelle det til spillerutvalget sitt, de klarer jo tydligvis ikke å holde kjeft...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette kan bli en rotete sesong for Rosenborg. Først Hamren med dobbeltrolle, så en vikar og så kanskje Jönsson/en annen. Hva om vi tar gull og får retten til å spille CL-kvalikk i 2011, og RBK sitter igjen med en dårlig sesong der de foran 2011 har mistet Sapara, Annan, Demidov, Strand, Iversen osv. Det muntlige Ja-et ville jeg ikke lagt så mye i. Mye kan skje igjennom 2010, og det vet Jönsson. Derfor forholder han seg kun til den kontrakten han har med Stabæk og holder øynene åpne for nye utfordringer. Kanskje den enda mer spennede jobben i FCK blir ledig innen året er omme!? Mye kan også skje for Rosenborg sin del. De kjøper seg et år med visshet om at en av deres favoritter ikke er kjølig overfor muligheten til å trene dem i fremtiden. Men også her kan det dukke opp ting. Kanskje en annen drømmekandidat melder seg?

 

TV2s vinkling er skremmende, men det er ikke Jönssons uttalelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette bør Janne avkreste ovenfor Stabæk snarest.

 

Om dette stemmer må vi la han gå før seriestart.

 

Vi kan ikke ha en trener i Stabæk som skal ta over vår argeste konkurent neste år. Lurer på hvor hjerte hans ligger om vi kan ødelegge for en evt. UEFA-cupdeltakelse for hans framtidige arbeidsgiver.

 

Selvfølgelig. Vi kan ikke ha en sjef, som kun er her fordi han må gå oppsigelsestida si. Er dette saken, må vi kikke etter ny trener ASAP.

 

Forbeholder meg nogenlunde tilbakeholden før jeg hører noe fra vårt hold her, men merka neven knytta seg i det jeg leste saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker ikke overskriftene til TV2. Får alt til å virke offisielt, bare for å følge opp med 'etter det TV2 erfarer'. Holdt på å få hjerteinfarkt når jeg så overskrifta, men ble litt roligere etter å ha lest artikkelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Om dette stemmer må vi la han gå før seriestart.

 

 

Som er akkurat hva han og RævBK ønsker!

 

Dette lukter HALL OF SHAME!! :angry:

 

Denne lekkasjen var vel bevisst fra RBK sin side.

 

Hall of shame om dette stemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men de bruker da i såfall samme fremgangsmåten som de ble forbanna på at Sverige brukte i Hamren saken?

 

Hvordan i alle dager er det mulig? :blink: Er det mulig å ha mer dobbeltmoral?

 

Dette er værre. Her går man bevisst ut i media for å skape uro. Ingen tvil. De oppnår enten å få Jönsson nå, eller så fucker de opp all moral og entusiasme i spillergruppa vår denne sesongen. Taktisk spill uten tvil. Skittent som faen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hall of shame er jo et katastrofalt forslag for jønnson da, som ikke har gjort noe annet enn gode ting for klubben! SF har jo, hvis dette er sant, visst om dette i lang tid de også. Dette ordner seg nok, men blir spennene de neste dagene hva som skjer nå. SF kan nok ikke leve med trønderenes svikefulle oppførsel ved å slippe dette til media. Hvis det er sant vel å merke. Vi får se når det kommer en offentliggjørelse fra styret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette her er bare kvalmende. Gikk at dette stemmer, er måten dette skjer på trodde jeg trodde de involverte burde holdt seg for god for. En ting er å ha en trener på oppsigelse som skal ut i den store verden, men en som skal trene vår største konkurrent.....vil ha store problemer med å støtte Janne i år da gitt. Igjen HVIS TV2 er spot on i sine antagelser

 

Hadde virkelig trodd Janne var voksen nok til å utsette en slik beslutning til etter sesongen

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men de bruker da i såfall samme fremgangsmåten som de ble forbanna på at Sverige brukte i Hamren saken?

 

Hvordan i alle dager er det mulig? :blink: Er det mulig å ha mer dobbeltmoral?

 

Dette er værre. Her går man bevisst ut i media for å skape uro. Ingen tvil. De oppnår enten å få Jönsson nå, eller så fucker de opp all moral og entusiasme i spillergruppa vår denne sesongen. Taktisk spill uten tvil. Skittent som faen.

 

Da er det bare å gjøre et mottrekk da. Få Jönssons signatur på en kontrakt som strekker seg ut 2011, med klausuler som sier at han kan dra til kontinentet vederlagsfritt når som helst eller for 5 millioner innad i Skandinavia. Do a Rindarøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjenner jeg ble fysisk kvalm nå.

 

Jeg skjønner godt hvis JJ kunne tenke seg å prøve noe nytt _UTENLANDS_. Men å dra til nord-norge og rævbk det blir latterlig. Ihvertfall på måten det gjøres på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Muntlige avtaler er like bindende og blablabla, men ting kan fremdeles skje. Minner om at Huseklepp hadde en muntlig avtale med Lasse Bo om å komme etter sesongen, men endte opp med å forlenge med Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Muntlige avtaler er like bindende og blablabla, men ting kan fremdeles skje. Minner om at Huseklepp hadde en muntlig avtale med Lasse Bo om å komme etter sesongen, men endte opp med å forlenge med Brann.

 

Huseklepps muntlige avtale gikk vel ut på at han skulle komme med en gang, om Stabæk kunne bli enig med Brann om pris?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var surt, men som forventet. RBK får det stort sett som de vil, da de aldri tar et nei som et nei, ei heller eier folkeskikk eller gentlemansholdninger. Dette handler først og fremst om penger, og da er Stabæk en liten hump i veien mellom JJ og deres ubesatte trenerstol.

 

Jeg tror vi finner en ny trener av topp kvalitet. Mest sannsynlig en vi aldri har hørt om, eller som vi aldri kunne tenkt på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja... RBK stjeler som vanlig fra de fattige, fy flate som jeg hater det laget!

 

Skjønner ikke at de tror at JJ blir der oppe i flere år som de ønsker at en ny trener skal gjøre. JJ vil stikke med første fly til utlandet uansett om han er i Stabæk eller RBK.

 

Er nesten slik at jeg håper at det kommer et stort lag fra utlandet og henter han slik at RBKs møkkaplan går i vasken!

 

Jeg unner JJ all lykke i verden på steg som tar karrieren hans et skritt videre. RBK er ikke et skritt videre det er et skritt til siden.

 

Stabæk må bare intensivere arbeidet med å finne ny trener asap. Slik at vi kan si, dra du JJ vi har en bedre erstatter enn det du er...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...