Gå til innhold

Jan Jönsson


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Dette har kun ´en god løsning for oss - som jeg har foreslått før:

 

Nils Arne Eggen til oss NÅ, selg JJ til bartejævlene for blodpenger.

 

SKUFFA!

vg

 

 

Forutsatt at det er hold i spekulasjonene så støttes dette forslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette har kun ´en god løsning for oss - som jeg har foreslått før:

 

Nils Arne Eggen til oss NÅ, selg JJ til bartejævlene for blodpenger.

 

SKUFFA!

vg

 

 

Forutsatt at det er hold i spekulasjonene så støttes dette forslaget.

 

"Etter det TV2 kjenner til," de har ingen kilder å vise til. De hadde ikke en eneste kommentar hvor Janne stiller seg positiv til RBK. Nei, dette avfeier jeg inntill videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Før vi begynner å herje for mye med Janne, det er tross alt tre mulige alternativer her:

 

1. Spikersuppe basert på gamle antagelser og RBK-styreleder Svendsens våte drømmer. Hater RBK, men satser på at det går greit.

 

2. Sant og ustoppelig. I så fall er det HoS på Janne, fyrstikker og bensin på "Brakka" og en eller annen løsning som er kjipest mulig for JJ og RBK.

 

3. Janne tvinner RBK rundt lillefingeren, dumper dem og signerer for oss mot slutten av året. I så fall fortjener både Janne og julenissen en fet pris/statue eller lignende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


RBKs satsing i 2011 er vel nærmest avhengig av CL i år, da de satser økonomisk over evne i år også. Det er ikke gitt at RBK har sterkere spillerstall, eller er kvalifisert for en gjevere E-cup enn stabæk før 2011.

Om det er hold i ryktene, synes jeg Stabæk skal stevne inn RBK, da de ikke har fått tillatelse til å snakke med JJ, ergo burde de straffes på et eller annet vis (men det spørs vel med NJS som øverste sjef)

Jeg ser at Mini kan ha en skjult agenda ved å lekke informasjon, men for TV2 som norsk fotballs hovedkringkaster, vil de gå på en lei smell når det kommer til troverdighet om dette viser seg ikke å stemme

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi får satse på at RBK og Janne blir en svært dårlig miks - slik at Janne omsider returnerer tilbake til Stabæk. Spørsmålet er da hvor villige vi er til å ta inn søpla igjen etter å ha satt den ut. For min egen del hadde jeg ikke hatt altfor store problemer med å tilgi denne karen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner godt at RBK vil ha Jönsson, men måten de gjør det på er helt på trynet. Jeg hadde moret meg om fotballnorge ble enige om en felles boikott av RBK, selv om det går utover kvaliteten ved å ha et ubestridt topplag i Tippeligaen. Det ofrer jeg lett! Måten de har rævkjørt norske lag på de siste 20 årene irriterer meg. Kjøper andre lags toppspillere, ikke for å styrke 11'ern, men for å svekke motstanderen. Mulig det er en "lur" måte å styre en klubb på, men så utrolig feigt.

 

Jeg oppfordrer Jönsson til å enten bekrefte eller avkrefte ryktene snarest. Tilropene mine fra tribunen blir deretter. "Stabæk er det eneste laget i Skandinavia av interesse". Det er ikke så veldig lenge siden han sa det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er selvfølgelig klar over at dette er ren supporter-visvass og ønsketenking fra en RBK-supporter sin side, men merker at jeg fremdeles blir mektig irritert over saker uten hold i. Det faktum at Janne har sagt at han blir ut kontrakten i Stabæk har i flere tilfeller blitt brukt mot han, noe som er helt bak mål. Marerittscenariet er at media tar dette et skritt videre, og forsøker å sette opp en fiktiv situasjon (noe de ikke tar fem flate øre for å gjøre) hvor de går utifra at Janne er tapt for Stabæk på samme måte som flere medier (Nettavisen!) omtrent omtalte Thomas Rogne som Brann-spiller den siste perioden før han ble klar for Celtic. Det ville vært ekstremt uheldig både for Janne, Stabæk og fotball-Norge generelt.

 

Viser til et tidligere innlegg og mistenker at dette kan være relativt nærme fakta. Sliter fremdeles med å forestille meg at Janne kan ha vært uprofesjonell nok til å ta en slik avgjørelse allerede nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


RBKs satsing i 2011 er vel nærmest avhengig av CL i år, da de satser økonomisk over evne i år også. Det er ikke gitt at RBK har sterkere spillerstall, eller er kvalifisert for en gjevere E-cup enn stabæk før 2011.

Om det er hold i ryktene, synes jeg Stabæk skal stevne inn RBK, da de ikke har fått tillatelse til å snakke med JJ, ergo burde de straffes på et eller annet vis (men det spørs vel med NJS som øverste sjef)

Jeg ser at Mini kan ha en skjult agenda ved å lekke informasjon, men for TV2 som norsk fotballs hovedkringkaster, vil de gå på en lei smell når det kommer til troverdighet om dette viser seg ikke å stemme

 

Nå er jeg ikke sikker, men jeg tror ikke trenerkontrakter har samme regler som spillerkontrakter. Tror ikke det er ulovlig for en klubb å snakke med en trener under kontrakt, uavhenging av hvor lenge det er igjen av kontrakten. Grunnen til at dette ble blåst sånn opp rundt Hamrén/Sverige, var at Hamrén hadde en klausul i kontrakten som forbød han å snakke med andre klubber.

 

 

Men igjen; dette er ikke noe jeg er hundre prosent sikker på, har bare lest det forskjellige steder :)

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis dette stemmer er ikke dette så veldig vrient. For Stabæk er det bare å finne ny trener med en eneste gang, og jeg regner med at vi allerede er godt i gang med den prosessen etter høstens trenerkabaler og rykteflom. Vi kan ikke ha en fyr hos oss som jobber på oppsigelse, og spesielt ikke en som skal ta over en konkurrent. Og så DEFINITIVT ikke når den konkurrenten er RævBK. Det blir ikke enklere enn det.

 

Stabæk og Janne må videre på banen med en eneste gang. Public, on record, i media. Avkreft eller bekreft. Alt annet blir bare tull og skaper kun usikkerhet for alt for mange som bryr seg om Stabæk. Det er dessverre liten grunn til å tro at journalistene ikke har los på noe konkret her, til det er nyheten for juicy og det er alltid noen som ikke klarer å holde kjeft - bevisst eller ikke. Og vil JJ selv til RævBK, så blir det sånn uansett om Stabæk kunne ønske seg noe annet eller noe er skrevet i en kontrakt. Da handler det simpelthen om å sørge for at det er Stabæk som til slutt sitter igjen med prinsessa og halve kongeriket, mens alle andre blir til stein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


RBKs satsing i 2011 er vel nærmest avhengig av CL i år, da de satser økonomisk over evne i år også. Det er ikke gitt at RBK har sterkere spillerstall, eller er kvalifisert for en gjevere E-cup enn stabæk før 2011.

Om det er hold i ryktene, synes jeg Stabæk skal stevne inn RBK, da de ikke har fått tillatelse til å snakke med JJ, ergo burde de straffes på et eller annet vis (men det spørs vel med NJS som øverste sjef)

Jeg ser at Mini kan ha en skjult agenda ved å lekke informasjon, men for TV2 som norsk fotballs hovedkringkaster, vil de gå på en lei smell når det kommer til troverdighet om dette viser seg ikke å stemme

 

Allerede nå virker det overveiende sannsynlig at Rosenborg blir seedet i siste kvalikkrunde til CL, så selv om de skal gjennom tre kvalikkrunder så vil nok det vanskeligste laget de kommer til å møte kunne være et lag fra Tsjekkia, Sveits, Israel, Østerrike eller Bulgaria. Noe jeg tror de vil være favoritter til å vinne.

 

Angående dette med seeding - for at RBK ikke skal bli seedet i CL-play off'en, er det fint om følgende lag vinner serien sin (minst fem av dem må slå til):

Skottland : Celtic eller Rangers (regnes som bankers)

Belgia : Anderlecht eller Club Brugge (regnes som nesten bankers)

Danmark : FCK eller Aalborg (ganske sannsynlig med førstnevnte)

Tsjekkia : Sparta Praha eller Slavia Praha (fullt mulig for førstnevnte)

Østerrike : Salzburg (fullt mulig serievinner, men trenger en seire og to uavgjorte (evt. to seire) i årets EL først)

Sveits : Basel (trenger god sluttspurt for å bli serievinner)

Bulgaria : Levski Sofia (trenger voldosm sluttspurt for å bli serievinner)

Israel : Hapoel Tel Aviv (trenger voldosm sluttspurt for å bli serievinner)

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fy faen. Stemmer dette blir jeg så jævlig forbanna. Der oppe sitter de helvetes bebartede idiotene og sultrer over at Sveriges Fotball Forbund (eller hva f... de heter) har ufine metoder og er usportslige i sin opptreden. I tillegg har de opplevd akkurat det samme med NFF og Hareide. Er det noen som bør vite bedre enn å opptre sånn er det rånerne fra Trøndelag. Har faen ikke ord. Uansett hva som er sant eller ikke, de har noe på gang, det er det ingen tvil om. Er så lei av Rosenborg. Hvor mange ganger har vi gått seirende ut av en kamp om spillere mot RBK? Det er faen meg godt vi ofte slår dem på banen, der det gjelder som mest!

Endret av SuperNann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


HATER HATER HATER RBK!

 

Jeg er stygt redd for at denne dras i gang på søndag, gitt.

 

Og den gamle melodien til Basma etter at han forlot Stabæk.

 

Hvor er sjela di, Jönsson?

 

 

Faen så irriterende. Først Mayer, så Basma, deretter Belsvik og nå Janne.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge Ingo har ikke RBK lov til å snakke med Jônsson før i juli. Hater RBK!

 

- Vi har gitt Rosenborg beskjed om at de overhodet ikke har vår tillatelse til å snakke eller forhandle med Janne før kontrakten hans åpner for det i juli, og Janne har fått den samme beskjeden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo:

 

- Vi har gitt Rosenborg beskjed om at de overhodet ikke har vår tillatelse til å snakke eller forhandle med Janne før kontrakten hans åpner for det i juli, og Janne har fått den samme beskjeden. Men vi avlytter ingen telefoner i Stabæk, så om de snakker med hverandre vet jeg ikke, men det er den klare beskjeden som er gitt. Janne har fokus på Stabæk og skal trene oss i hele 2010, etter det er han fri til å gjøre hva han vil,

 

- Men Rosenborg har tatt kontakt med dere med tanke på Jönsson?

 

- Jeg snakket med Hoftun i november, og sa det samme som jeg sier til deg nå. Ellers har det ikke vært noen direkte kontakt mellom oss.

 

------

 

Det eneste Stabæk kan gjøre er å legge til rette for en sportslig satsing. Er gapet mellom RBK og Stabæk så stort i sommer at Jönsson velger å reise nordover får vi akseptere det og finne oss en trener som ønsker å jobbe innenfor være rammer. (jeg har stor tro på at vi vil lykkes med det) Men enn så lenge tviler jeg på at noe er avklart om Jönsson sin fremtid. Hva som skjer i vinter og første halvdel av sesongen avgjør nok i stor grad om Jönsson blir eller ikke. Vår suksess blir i tilfelle RBKs fiasko. Lykkes ikke RBK å forsvare seriegullet sitt vil RBK anno 2011 neppe være like attraktiv å ta over som de er idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæks filosofi, miljø osv OG JJ er oppskriften på vår suksess, sammen er dagens lag bygget. Stabæk trenger JJ, men JJ trenger også Stabæk for å lykkes. Stabæk står (heldigvis) for noe helt annet både på og utenfor banen enn det RBK gjør. I Hamren har RBK en glimrende taktikker, han har akkurat nok arroganse og autoritet til å nå fram til spillergruppa(og i brakka). At JJ får samme slagkraft i RBK vil overraske meg veldig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forslag til banner:

 

 

 

Kong Jönsson flytter ikke fra Stabækslott til Rosenborgbrakke!

 

 

Hva faen...... hvis dette stemmer kan Ræv bk dra til hælvete. Forbanna patetisk drittklubb!

Regner med at JJ tar over et Adecco lag neste sesong!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt vel tidlig å begynne å hate Janne allerede nå, før noe som helst er offisielt, bare fordi "flere uavhengige kilder er kjent med at suksesstreneren har gitt et muntlig ja til trønderne." Men man kan vel egentlig ikke akkurat gi media så mye creed for å holde fokus på å presentere fakta, fremfor å heller skape rykter, når forsiden til dagbladet.no ser ut som dette as we speak:

 

ingo.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst.

 

Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst.

 

Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg.

 

 

Støttes. Janne skal i Hall of fame spør du meg. Han har løftet denne klubben mange hakk etter at han kom og er en som alltid vil huskes - uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst.

 

Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg.

 

 

Det patetsike her er jo Rbk! De må se an trenere/spiller og så venter de til at de kan få det gratis.

Rbk kan forsatt brenne i h.....!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
×
×
  • Opprett ny...