hdaniels 2,201 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Jönsson kobles til Brøndby Nei nei nei! 0 Quote Link to post Share on other sites
sigurdlk 49 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Brøndby kan se å holde de fete, ekle kartoffelfingrene sine unna vår Janne! Tsju! Husj! :angry: 0 Quote Link to post Share on other sites
elaang 667 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Oppskrift på kartoffelfingre. 0 Quote Link to post Share on other sites
StabækMats 0 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Tror Janne aldri kommer til å forlate oss til fordel for Brønby(NÅ)! Tror heller ikke Stabæk vil tillate det! 0 Quote Link to post Share on other sites
Mosekongen: 0 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Janne linkes til Brøndby http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article1391466.ece Jeg tror i kan tage det roligt. Rygtet er vist opstået inde på Brøndby Supports hjemmeside, hvor vi var nogle stykker der gennemgik realistiske træneremner. Den sportslige ledelse har tilsyneladende en forkærlighed for Tippeligaen og det rygtedes at vi havde en af klubbens folk deroppe. Da vi står og mangler en træner, blev samtlige træneremner gennemgået. Jan Jönsson fandt vi mest realistisk, da han er træner for et af topholdene og ikke er norsk (efter Hareide, ser vi nok ikke en norsk træner i klubben igen, med mindre Sollied bliver ledig). En af debattørerne fra siden skrev så til Nettavisen for at høre om der kunne være et link mellem Brøndby og Jönsson. Altså et meget lille rygte...jeg tror i kan ånde lettet op. Det kan lige så godt være Koppinen, Dorsin, Kristjan Örn (forhåbentlig), eller en anden Tippeligaspiller klubbens folk var oppe og tale med. 0 Quote Link to post Share on other sites
stabækLars 1,207 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Altså et meget lille rygte...jeg tror i kan ånde lettet op. Takk Gud og takk Allah! Det er show! Dette må feires med flødeskumskage! 0 Quote Link to post Share on other sites
elvis 1,281 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Altså et meget lille rygte...jeg tror i kan ånde lettet op. Takk Gud og takk Allah! Det er show! Dette må feires med flødeskumskage! Og kanskje en rød pølse med en tuborg??? 0 Quote Link to post Share on other sites
Mosekongen: 0 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Altså et meget lille rygte...jeg tror i kan ånde lettet op. Takk Gud og takk Allah! Det er show! Dette må feires med flødeskumskage! Og kanskje en rød pølse med en tuborg??? For min skyld kan i fejre det med bokna sild og myseost, bare jeg får min belgiske klosterøl i fred 0 Quote Link to post Share on other sites
@ringo 9,915 Share Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Hepp, Faren over for denne gang?!! Hvor lenge er det til neste rykte?? Så lenge JJ gjør det såpass bra med Stabæk må vi bare regne med at denne typen rykter oppstår og jeg synes ikke vi skal få panikk hver gang det skjer. Trenere og spillere kommer og går, klubbene består. Slik har det alltid vært! Dessuten er det slik at trenere, i de aller, aller fleste tilfellene er ferskvarer. Med et få tall meget hederlige unntak, tror jeg de fleste fotballklubber har godt av å bytte trenere med jevne mellomrom. @ringo 0 Quote Link to post Share on other sites
alltidblaa 2,981 Share Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Årets trener hyller publikum! 0 Quote Link to post Share on other sites
Døden 0 Share Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Årets trener hyller publikum! det var en skikkelig lang artikkel... 0 Quote Link to post Share on other sites
frilin 2,183 Share Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program 0 Quote Link to post Share on other sites
ErikErik 1,096 Share Posted November 2, 2007 (edited) Share Posted November 2, 2007 (edited) Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program Hvor finner jeg dette på SUmo? Er det snakk om et nytt intervju? Edit: fant det.. Edited November 2, 2007 by ErikErik 0 Quote Link to post Share on other sites
frilin 2,183 Share Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 jeg quoter janne: jag har vanskelig for å se en mer spennende klubb enn Stabæk i Skandinavia. janne på livstid! 0 Quote Link to post Share on other sites
Markus 4 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=195920 0 Quote Link to post Share on other sites
Edb 0 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=195920 Man må ha tv2 sumo for å se det.. 0 Quote Link to post Share on other sites
EspenKS 42 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=195920 Man må ha tv2 sumo for å se det.. Tar deg vel maks. 5 min å registrere deg da.. 0 Quote Link to post Share on other sites
pedro 58 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 har registrert meg, men må jeg betale for å se det!?! 0 Quote Link to post Share on other sites
Edb 0 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Anbefaler alle til å gå inn på TV2sumo for å se nærbildet med Janne...sinnsykt bra program http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=195920 Man må ha tv2 sumo for å se det.. Tar deg vel maks. 5 min å registrere deg da.. koster det ikke penger?? 0 Quote Link to post Share on other sites
MortenK 0 Share Posted November 3, 2007 (edited) Share Posted November 3, 2007 (edited) Det koster penger ja, men ganske smart egentlig. Jeg bestilte tilgang til det for en månde for 4 månder siden:P Har fortsatt tilgang til alt. Edited November 3, 2007 by MortenK 0 Quote Link to post Share on other sites
Jakob 50 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Det koster penger ja, men ganske smart egentlig. Jeg bestilte tilgang til det for en månde for 4 månder siden:P Har fortsatt tilgang til alt. Det er fordi det blir automatisk fornyet og kontoen blir fortsatt trukket for penger... 0 Quote Link to post Share on other sites
Edb 0 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Det koster penger ja, men ganske smart egentlig. Jeg bestilte tilgang til det for en månde for 4 månder siden:P Har fortsatt tilgang til alt. HVor mye koster det da?+ 0 Quote Link to post Share on other sites
blaamann 995 Share Posted November 3, 2007 (edited) Share Posted November 3, 2007 (edited) Det koster penger ja, men ganske smart egentlig. Jeg bestilte tilgang til det for en månde for 4 månder siden:P Har fortsatt tilgang til alt. Det er fordi det blir automatisk fornyet og kontoen blir fortsatt trukket for penger... Hehe, lur du Morten. Jeg kjenner en fyr som skal arve en milliardformue nede i Nigeria og, han trenger bare 100 dollar for å få arvepapirene til å gå gjennom. Hvis du hjelper han med det, gir han deg halve arven sin. Sett inn pengene på 9713 56 52890. PS! Edb: det koster 150 kr måneden. Da får du se alt av norsk og spansk fotball hvert fall, pluss sportstabloid, nærbildet osv. Edited November 3, 2007 by blaamann 0 Quote Link to post Share on other sites
gufa 550 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Stabæk spiller om 2,2 millioner i dag. Tak til de som nå nettopp fikset at 10.000 går tilbake til NFF. Regner med at dere betaler selv. 0 Quote Link to post Share on other sites
StankoBITCH 0 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Stabæk spiller om 2,2 millioner i dag. Tak til de som nå nettopp fikset at 10.000 går tilbake til NFF. Regner med at dere betaler selv. idiot 0 Quote Link to post Share on other sites
MortenK 0 Share Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 Stabæk spiller om 2,2 millioner i dag. Tak til de som nå nettopp fikset at 10.000 går tilbake til NFF. Regner med at dere betaler selv. åå, Buhu.. Kjempetrist.. men Moro:D 0 Quote Link to post Share on other sites
gufa 550 Share Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Stabæk spiller om 2,2 millioner i dag. Tak til de som nå nettopp fikset at 10.000 går tilbake til NFF. Regner med at dere betaler selv. åå, Buhu.. Kjempetrist.. men Moro:D Sikkert for dere som fyrte opp. Ikke så gøy for den juniorspillern som ikke blir med til La Manga i vinter fordi klubben mangler litt penger. Jeg forstår ikke hvordan voksne (det er kanskje her jeg tar feil?) mennesker kan la et fellesskap ta regningen for noe de synes er gøy? Hvis MortenK & co synes det blusset var verdt 10000 så må det vel være greit å betale? Hvis ikke foreslår jeg at dere lar STabæk velge om de vil bruke pengene på juniorsatsning, elitesatsning, gratis inngang i tidlige cuprunder e.l. 0 Quote Link to post Share on other sites
Mr.Stabæk 8 Share Posted November 4, 2007 (edited) Share Posted November 4, 2007 (edited) blussen skapte stemning, og er enig,bra med kaos når det er sølv! men uansett, det var helt fantastisk å synge&ære vår Janne Jønsson (nok engang) ! *HYLL HYLL!* Edited November 4, 2007 by Mr.Stabæk 0 Quote Link to post Share on other sites
Daniel B 0 Share Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Det var siste seriekamp og vi tok sølv! Er det virkerlig noen som mister nattesøvna si pga det blusset?! 0 Quote Link to post Share on other sites
Harald 0 Share Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Jeg stod på hovedtribunen i dag, og det var utrolig kult med blusset. Jeg mener at det er verdt 10000! Ja til stemning!! Innerst inne tror jeg stabæksjefene syntes det er mer kult med litt stemning(som kanskje koster litt) enn en forbanna tafatt gjeng på tribunen. Stå på! $$ er meget flinke! 0 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts