Gå til innhold

Alta Touren.


Crocuta
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


hallo....veien opp t Alta via Sverige og Finland går fort.... E4 e en drømm å kjøre....... vi brukte 17 tima sist æ va med og kjørte...... Skal straks stikke å henet Slum og gjengen på flyplassen.... siste vær rapport fra Casa el Thomazo.... 20 grader i skyggen....da va kl 10 ..... delvis skya...sola titte fram i ny og ne...og da blir det varmt... Ellers kan det informeres om at Norges Nest største fotball turnering e starta 270 påmeldte lag i år... Det blir et sykt liv her oppe i helga...masse folk.. tjohei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemningsrapport fra Alta: 18 grader og overskyet. Ligger ett par regntunge skyer i horisonten. Mange glade supportere med Norwegianflyet som landet rett før klokken 13. Noen har allerede rukket å sjekke ut noe av det Alta og omegn har å by på. Tenk; til og med internettkafe midt i sentrum. Førstesiden, med bilde, og hel side inne i Altaposten med overskriften om at det vil bli Stabækinvasjon av supportere. Intervju med Joffen. Meget bra. Det var Alt(a) foreløpig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig å være fremme her i Alta..:) Dere som ikke dro, kan angre! Hehe..

Litt kaldt var det i stad, men veldig varmt når vi kom ! Ser fram til en fin helg med masse morro, masse glade mennesker etter kamp, etter seier'n!:)

 

Tjooheej! Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jada - vi som sitter her i Stabækland på en overraskende varm kveld med en kald øl på terrassen - vi angrer. Og vi håper intenst at vi angrer enda mer etter kampen i morgen i kveld. Takk derfor til alle som føler seg kallet til å orientere oss hjemmesittere om temperatur, vekt på fisk (jeg trodde det var torsk dere skulle fiske) og alt annet av betydning. Inkludert fotball. Ha det herlig i midtnattsolens land. Vi misunner dere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemningsrapport fra Alta: 18 grader og overskyet. Ligger ett par regntunge skyer i horisonten. Mange glade supportere med Norwegianflyet som landet rett før klokken 13. Noen har allerede rukket å sjekke ut noe av det Alta og omegn har å by på. Tenk; til og med internettkafe midt i sentrum. Førstesiden, med bilde, og hel side inne i Altaposten med overskriften om at det vil bli Stabækinvasjon av supportere. Intervju med Joffen. Meget bra. Det var Alt(a) foreløpig.

43447[/snapback]

Håper det blir mange, glade supportere med SasBraathens i morgen også, så jeg ikke blir alene på flyet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jg legger ut referat fra kampen i morgen på hjemmesiden min : www.home.no/stabakjente.. Referatet kommer enten i morgen eller søndag når jeg har kommet hjem!

43458[/snapback]

 

Bra webside Cathrine. :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for det med websiden, det var veldig koselig! Morsomt å skrive om gutta da:)

43470[/snapback]

Får litt sånn homo greie når jeg skriver "ja det er morsomt å skrive om gutta" så derfor gjør jeg det ikke. Siden din er kjempebra. Ha det helt blaatt i nord !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for det med websiden, det var veldig koselig! Morsomt å skrive om gutta da:)

43470[/snapback]

Får litt sånn homo greie når jeg skriver "ja det er morsomt å skrive om gutta" så derfor gjør jeg det ikke. Siden din er kjempebra. Ha det helt blaatt i nord !!!

43471[/snapback]

 

Men du skriver om gutta nesten hele tiden... Og jeg er sikker på at du synes det er morsomt...

OK - stor fare for å fornærme deg. Jeg tror jeg har vært på din hjemmeside også. Også veldig bra (skjønner bare ikke hvorfor jeg kunne bevege meg de fleste steder, men da jeg trykket på bildet av minstemann hadde jeg ikke adgang gitt...). Morsomme bilder

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK - stor fare for å fornærme deg.  Jeg tror jeg har vært på din hjemmeside også.  Også veldig bra (skjønner bare ikke hvorfor jeg kunne bevege meg de fleste steder, men da jeg trykket på bildet av minstemann hadde jeg ikke adgang gitt...).  Morsomme bilder

43472[/snapback]

Fornærmet - av hva da?

 

Har hatt en veldig åpen side en lengre periode og har nesten brent meg på det. Derfor er noen av artikkelene som inneholder masse bilder m.m. passord beskyttet. Det er uansett ikke mer passord beskyttet enn at alle kan opprette en konto! Gøy med hjemmeside, men greit med litt kontroll!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK - stor fare for å fornærme deg.  Jeg tror jeg har vært på din hjemmeside også.  Også veldig bra (skjønner bare ikke hvorfor jeg kunne bevege meg de fleste steder, men da jeg trykket på bildet av minstemann hadde jeg ikke adgang gitt...).  Morsomme bilder

43472[/snapback]

Fornærmet - av hva da?

 

Har hatt en veldig åpen side en lengre periode og har nesten brent meg på det. Derfor er noen av artikkelene som inneholder masse bilder m.m. passord beskyttet. Det er uansett ikke mer passord beskyttet enn at alle kan opprette en konto! Gøy med hjemmeside, men greit med litt kontroll!

43473[/snapback]

 

Full forståelse for det - særlig når man har med barna. Tror jeg fant siden din ved en tilfeldighet, søkte på ett-eller-annet Stabæk-relatert, og tittet på manipulerte bilder fra bryllup og Nadderud. Kult.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har hatt en veldig åpen side en lengre periode og har nesten brent meg på det. Derfor er noen av artikkelene som inneholder masse bilder m.m. passord beskyttet. Det er uansett ikke mer passord beskyttet enn at alle kan opprette en konto! Gøy med hjemmeside, men greit med litt kontroll!

 

 

 

 

Hææ? Hva mener du med dette? Jg har ingen manipulerende bilder der hvis det er det dere sier.. Har bare Stabæk bilder, å bilder av meg selv å en liten gutt i familien:S Skjønner ikke helt der her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er det 2 timer å 15 minutter igjen til kampstart!

 

Var der borte i stad å så på banen, pga den turneringen er det masse masse folk der!

Banen var vell helt grei, gresset så ganske ålreit ut! Jg så ingen klokke med resultat på å sånn men.. Hehe.. Kan ikke forvente allverden vell?! Håper å tror at det blir en fin, spennende å seiersrik kamp!:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snakket kun om min egen side. Ikke noe negativt mot din

 

 

 

 

Okey, skjønte bare ikke helt hva du mente jeg..:S

 

Hejjdåå!

43497[/snapback]

 

 

Mia Culpa (Min skyld) - det var jeg som dro hjemmesiden til Markus inn mens alle roste Cathrines hjemmeside. Jeg synes både din og Markus sin side er veldig bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilken er Markus sin ? Har kanskje ikke sett den jeg da:S Er du i Alta forresten ? Jg er der, gleder meg til kamp:)

43501[/snapback]

 

Helt ærlig; Vet ikke. Jeg fant den tilfeldig da jeg søkte på Stabækstoff.

 

Og nei - jeg er ikke i Alta. Sitter hjemme i Asker... :(

 

Og du, om du ser Tonje må du si at hun nå er superstjerne i Asker og Bærum. Intervju over to sider i dagens Budstikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilken er Markus sin ? Har kanskje ikke sett den jeg da:S Er du i Alta forresten ? Jg er der, gleder meg til kamp:)

43501[/snapback]

 

Helt ærlig; Vet ikke. Jeg fant den tilfeldig da jeg søkte på Stabækstoff.

 

Og nei - jeg er ikke i Alta. Sitter hjemme i Asker... :(

 

Og du, om du ser Tonje må du si at hun nå er superstjerne i Asker og Bærum. Intervju over to sider i dagens Budstikke...

43503[/snapback]

 

Det er link fra bruker-navnet på meldingene, den tar deg direkte til brukerens profil. Markus har lagt inn link til hjemmeside der : http://markus.bjolgerud.no/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Alta Touren.
×
×
  • Opprett ny...