Gå til innhold

Stabækdrakta


 Del

Anbefalte innlegg


Hvor ble det av klubbsjela. Veldig enkel drakt der det eneste spesielle er 100 år 1912-2012 på brystet. Virker litt halvhjertet. Hvor vansklig er det i år 2012 å få drakter med striper..

 

tror ikke man skal snakke om klubbsjel når man ser hvor mye de få ansatte som er igjen ofrer FOR klubben. I tillegg har vi supportere som har tippet over 100 timer hver i dugnadsarbeid på nadderud for å få den ferdig.

 

At det ikke blir stripete drakter er langt fra ille. vi skal være glad vi faktisk har drakter i det hele tatt.

 

Når ting ble som de ble så er jeg strålende fornøyd med drakta. Den er FET!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor ble det av klubbsjela. Veldig enkel drakt der det eneste spesielle er 100 år 1912-2012 på brystet. Virker litt halvhjertet. Hvor vansklig er det i år 2012 å få drakter med striper..

 

Hvis du leser litt lenger opp i tråden så skjønner du kanskje litt mer....

 

Ja.. fortsatt halvhjertet. ser heller ut som de har snudd et par stener..

 

Trodde ikke du hadde peiling på hva du snakket om og det kommer ganske så tydelig frem her når du mener ledelsen har gjort ett halvhjertet forsøk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min mening er at denne drakta ser billig og halvferdig ut, og klarer ikke se hva som skal ta så lang tid å få den 100% sånn som det egentlig skal være. men utover det så skal alle de innvolverte ha kudos for arbeidet, selvom det ikke ble optimalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min mening er at denne drakta ser billig og halvferdig ut, og klarer ikke se hva som skal ta så lang tid å få den 100% sånn som det egentlig skal være. men utover det så skal alle de innvolverte ha kudos for arbeidet, selvom det ikke ble optimalt.

 

Ny eller? Skal den "egentlig" være noe, er det ensfarget lyseblå med enten AST eller Fair Play på brystet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min mening er at denne drakta ser billig og halvferdig ut, og klarer ikke se hva som skal ta så lang tid å få den 100% sånn som det egentlig skal være. men utover det så skal alle de innvolverte ha kudos for arbeidet, selvom det ikke ble optimalt.

 

Ny eller? Skal den "egentlig" være noe, er det ensfarget lyseblå med enten AST eller Fair Play på brystet.

 

 

En zebra uten striper er en hest osv....

 

Om ikke annet vil disse draktene gjøre at vi husker 100 års jubileumet. Skal få meg en drakt asap. Kan bli en klassisker;)

Hvordan blir bortedraktene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min mening er at denne drakta ser billig og halvferdig ut, og klarer ikke se hva som skal ta så lang tid å få den 100% sånn som det egentlig skal være. men utover det så skal alle de innvolverte ha kudos for arbeidet, selvom det ikke ble optimalt.

 

Ny eller? Skal den "egentlig" være noe, er det ensfarget lyseblå med enten AST eller Fair Play på brystet.

 

 

En zebra uten striper er en hest osv....

 

Om ikke annet vil disse draktene gjøre at vi husker 100 års jubileumet. Skal få meg en drakt asap. Kan bli en klassisker;)

Hvordan blir bortedraktene?

Bortedrakten blir helhvit. Det kunne den ikke ha blitt dersom hjemmedrakten feks hadde vært lyseblaa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Respekt til de som har jobbet med dette. Det har sikkert vært begrenset med muligheter, og en sponsorlogo som ikke er lett å arbeide med.

 

Resultatet uansett årsak skuffende. Dette ser bare ikke Stabæk for meg.

 

I katalogen til Legea er det modeller med beskrevne fargevalg, og jeg ville heller foretrukket varianter med hvitt + mørkeblått enn dette. Eksempel på dette er Brasov 0304 i katalogen. Mest interessant var alternativet Dubai 0210. Har vi vært så opptatt av at det skal være mørkeblått, ikke svart, at det ikke ble vurdert?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Respekt til de som har jobbet med dette. Det har sikkert vært begrenset med muligheter, og en sponsorlogo som ikke er lett å arbeide med.

 

Resultatet uansett årsak skuffende. Dette ser bare ikke Stabæk for meg.

 

I katalogen til Legea er det modeller med beskrevne fargevalg, og jeg ville heller foretrukket varianter med hvitt + mørkeblått enn dette. Eksempel på dette er Brasov 0304 i katalogen. Mest interessant var alternativet Dubai 0210. Har vi vært så opptatt av at det skal være mørkeblått, ikke svart, at det ikke ble vurdert?

 

 

100% enig, Vis det ble arbeidet ut i fra denne katalogen kan jeg ikke skjønne at valget ikke ble dubai 0210.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Respekt til de som har jobbet med dette. Det har sikkert vært begrenset med muligheter, og en sponsorlogo som ikke er lett å arbeide med.

 

Resultatet uansett årsak skuffende. Dette ser bare ikke Stabæk for meg.

 

I katalogen til Legea er det modeller med beskrevne fargevalg, og jeg ville heller foretrukket varianter med hvitt + mørkeblått enn dette. Eksempel på dette er Brasov 0304 i katalogen. Mest interessant var alternativet Dubai 0210. Har vi vært så opptatt av at det skal være mørkeblått, ikke svart, at det ikke ble vurdert?

 

 

100% enig, Vis det ble arbeidet ut i fra denne katalogen kan jeg ikke skjønne at valget ikke ble dubai 0210.

 

Så dere ville heller hatt svarte drakter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har alltid blitt sagt at vi heier på drakten, ikke spillerne inni den. Nå høres det ut som vi ikke heier på drakten heller. Forvirret!

 

Den så litt billig og halvgjort ut, men det er vel det vi blir tilbudt som en fattig, liten klubb i en bakgårdsliga. De færreste draktleverandører utstyrer Tippeliga-lag med toppmodellene sine. Mest skuffet over at den ble mørkeblå i stedet for lyseblå når den først skulle bli ensfarget. Mørkeblå blir godtatt som bortealternativ til lyseblå hjemmedrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke annet enn logoen som minner meg om klubben!

 

Kjedelig at vi i jublieumssesongen skal ha en uferdig drakt, men godt at spillerne er fornøyde. De skal jo tross alt BLØ FOR DRAKTA!

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tommel opp til McDonalds, som blir med også i motvind. Drakta i seg selv er jo grei, men synd vi ikke fikk de særpregede stripene med videre. uansett; Bra jobba!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Respekt til de som har jobbet med dette. Det har sikkert vært begrenset med muligheter, og en sponsorlogo som ikke er lett å arbeide med.

 

Resultatet uansett årsak skuffende. Dette ser bare ikke Stabæk for meg.

 

I katalogen til Legea er det modeller med beskrevne fargevalg, og jeg ville heller foretrukket varianter med hvitt + mørkeblått enn dette. Eksempel på dette er Brasov 0304 i katalogen. Mest interessant var alternativet Dubai 0210. Har vi vært så opptatt av at det skal være mørkeblått, ikke svart, at det ikke ble vurdert?

 

 

100% enig, Vis det ble arbeidet ut i fra denne katalogen kan jeg ikke skjønne at valget ikke ble dubai 0210.

 

Selv om jeg ikke hadde sittet med noe innsikt i det hele tatt hadde jeg nok gått ut i fra at Stabæk har klart å bla igjennom hele katalogen, men at deler av innholdet ikke var tilgjengelig for oss av ulike årsaker.

 

 

...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Igjen er det tilbake til det Alz skrev i tråden "Opprop-VIKTIG! Holdniger i SS og forumkultur fremover" Vi SKAL stå bak og støtte klubben uansett.

Er i mine øyne helt unødvendig å lage en stor sak av at drakten ikke er blå/mørkeblå, det får være opp til Hallen og Budstikka.

 

De som jobber for klubben har gjort en utmerket jobb og har fått til ett godkjent produkt utfra det de hadde å jobbe med.

Er det noen som vet hvordan keeperdrakten blir?

JanKjell hadde vel vært mest fornøyd med keeperdrakt "Wembley" fargekode 1110 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg var litt skeptisk for et par timer siden, men etter å ha lest alt det lite gjennomtenkte og sure oppgulpet mot drakta som har kommet i denne tråden, har jeg blitt helfrelst på trass. Faen til bortskjemte drittunger som blir forvirret og mister klubbsjela over et par striper. Er det ikke mere som skal til? Da gruer jeg meg til å høre dere hvis vi skulle ryke på en smell mot Brann i jubileumskampen, eller få noen tøffe kamper i starten av sesongen. Hvis dere i det hele tatt er der, da. "Stå opp for de mørkeblaa" handler om motgangstider. Det er nå det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


[Men det må være lov til å synes at det er litt trist at vi skal spille jubileumssesongen vår med drakter som ikke er i nærheten av like fine som foregående år.

det er lov aa si det.

draktene er ganske annerledes enn alt vi hadde för - og dermed er de god egnet til aa bli husket som jubileumsdrakt. selv om noen kanskje kommer til aa huske draktene med en bitteliten skuffelse.

uansett, jeg synes mörkeblaatt er en flott farge og logoen faar meg til aa smile - bare tenke deg hvordan den kommer til aa se ut naar folk med skikkelig ölmage har den paa :P

(og bjarni kann jo bytte "B" med "H" da faar han kallenavnet hans paa brystet ;) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Igjen er det tilbake til det Alz skrev i tråden "Opprop-VIKTIG! Holdniger i SS og forumkultur fremover" Vi SKAL stå bak og støtte klubben uansett.

Er i mine øyne helt unødvendig å lage en stor sak av at drakten ikke er blå/mørkeblå, det får være opp til Hallen og Budstikka.

 

De som jobber for klubben har gjort en utmerket jobb og har fått til ett godkjent produkt utfra det de hadde å jobbe med.

Greit nok, men det får være grenser for hvor lite man får lov til å mene noe om også. Det må være lov til å komme med noen tanker rundt noe så sentralt som drakten vår og hvilke farger/mønstre man foretrekker. Ja da, alle skjønner at det er mye jobb for få personer med vanskelige rammer. Å uttrykke moderat tilfredshet med årets drakt er ikke det samme som kritikk mot dem som står på for klubben. Skal vi blir mer tantete enn AaFK? Jeg vil tilføye en setning på slutten av Opprop-VIKTIG! Holdniger i SS og forumkultur fremover". Den er som følger: "Ikke overdriv dette i så stor grad at det blir forbudt å yttre sine meninger."

 

PS: Man kan også spørre seg selv hva som i størst grad er negativ forumkultur av 1) Uttrykke middels tilfredshet med utseende på drakten eller 2) slakte andre forumbrukere på grunnlag av såpass ufarlige meninger om et såpass ufarlig tema.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen til bortskjemte drittunger som blir forvirret og mister klubbsjela over et par striper. Er det ikke mere som skal til? Da gruer jeg meg til å høre dere hvis vi skulle ryke på en smell mot Brann i jubileumskampen, eller få noen tøffe kamper i starten av sesongen. Hvis dere i det hele tatt er der, da. "Stå opp for de mørkeblaa" handler om motgangstider. Det er nå det!

 

Slapp av Geir! Er lov til å ha meninger om utskiftning av drakt uten å dra inn motgangstider, kampresultater og hva folk bidrar med. Folk mener forskjellig, jeg synes den var trist og billig ...du mener den var dritfet .. vi begge jubler for stabæk- ( . )

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har kjøpt drakta i deg, vel og merke helt naken, ingen logoer/sponsorer/bokstaver var kommet ennå, så enn så lenge er den litt kjedelig. Så fort klubblogoen kommer på brystet og "Luguber" på ryggen blir den SEXY AS FUCK!

 

2012 - Bring it!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har kjøpt drakta i deg, vel og merke helt naken....

 

.... SEXY AS FUCK!

 

2012 - Bring it!

 

Wow. Her får jeg noen merkelige bilder på netthinnen. Hvordan reagerte betjeningen da de så deg "nude shopping"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes drakta er dritfet. Gulltall er helt konge, vi burde hatt bortedrakta fra 2008 på trass i år ;)

 

Jeg skal ha drakt! (Jeg hadde ikke giddet å kjøpe stripete drakt for gang nr 28, men denne skal jeg ha)

 

Fargen ser MEGET bra ut. Vi hadde et par år mørke striper som var nesten mellomblå - grusomt. Reklame er jeg strengt tatt i mot, men i år er reklame mer velkomment enn noensinne.

 

MEGET bra at vi selv uten striper klarer å lage en helt unik drakt i Tippeligaen. Jeg tror årets LEGEAdrakt blir et samlerobjekt. Løp og kjøp!

 

Kanskje jeg også skal prøve "nude shopping"?

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kanskje jeg også skal prøve "nude shopping"?

 

Alz, (og alle andre) Kjøp drakta! den er dritfet og behagelig, men de får ikke inn bokstaver/logoer etc. før til uka vistnok, ergo "naken" drakt.

 

Jeg klarte ikke vente, så jeg kjøpte den i dag, og sitter i den nå, må få på klubblogo etc. til uka! Gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækdrakta
×
×
  • Opprett ny...